ottaisitko takaisin miehen, joka
pettää ja sen jälkeen jättää sinut toisen takia?
Kommentit (166)
Tietysti jos oikeen nätisti pyytäisi :D
Toivottavasti kellään ei oikeasti niin huonosti mene, että tarvitsisi tuollaista kohtelua sietää.
En ottaisi. Kerran pettäjä aina pettäjä.
Vierestä oon seurannut kun kaverilla tän tyyppinen tilanne. Se otti miehen takas. En voi ite ymmärtää miksi. Säälittää tää kaveri, mutta en viitsi sanoa mitään kun itsehän päätöksensä tekee. Minä en ottaisi noin tehnyttä miestä takaisin, koska kunnioitan itseäni.
Mä menin ja otin.. no petti ja jätti muutaman vuoden kuluttua uudestaan.. sitten tuli vielä sen jälkeen selittämään että katuu mitä teki, en ottanut toista kertaa takasin.
En ikinä sellast surkimust kattelis.
Kerran saattaisin antaa anteeksi pettämisen, mut sekin riippuisi tilanteesta. Toistuvaa pettämistä ja eteenkään jättämistä toisen takia en hyväksyisi.
Voi luoja ennemmin loppu elämä yksin kuin antaa itseään kohdella noin.
Valitettavasti kerran tein sen virheen, eikä siitä hyvä seurannut. Tuli herra vielä tämänkin jälkeen itkemään ikävää, mutta silloin olin jo viisaampi, onneksi! Ei enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:57"]
Valitettavasti kerran tein sen virheen, eikä siitä hyvä seurannut. Tuli herra vielä tämänkin jälkeen itkemään ikävää, mutta silloin olin jo viisaampi, onneksi! Ei enää ikinä.
[/quote]
Peukku sille, että olit viisaampi. Ei sille että annoit mahdollisuuden.
T. Peukuttaja
En voi kuvitella että hetkeäkään edes epäröisin. Tollanen sika ei mahdollisuutta ansaitse. Itseään täytyy osata kunnioittaa.
En tietenkään. Järjetöntä edes kysyä.
Ei kukaan täysjärkinen ottais takas ton tehnyttä.
Joo en tod! Kerran annoin pettämisen anteeksi ja petti uudestaan. Sen jälkeen heitin vek.