ottaisitko takaisin miehen, joka
pettää ja sen jälkeen jättää sinut toisen takia?
Kommentit (166)
Vähän tuon tyyppisesti käynyt itselle. Aluksi harkitsin, mutta sitten onneksi, kun pahin shokki meni ohi tajusin, etten tarvitse huonosti kohtelevaa miestä elämääni.
En ole kynnysmatto. En antaisi itseäni kohdella noin.
Siat ja petturit ei ansaitse uusia mahdollisuuksia.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ottaisi tuonkaltaista miestä takaisin.
En. Ei koirakarvoistaan pääse eli jatkossakin saisi jännittää koska uusii tekonsa.
Joku pettäjän kanssa tyytymättömänä elävä ei kestä sitä, että muut arvostavat itseään eivätkä ottaisi petturisikoja takaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"]
Niinhän te kaikki nyt luulette että ette ottaisi takaisin...
[/quote]
Jätin ensimmäisen mieheni, koska petti. Tekisin saman myös nykyisen kohdalla enkä todellakaan ottaisi takaisin.
Kokemusta pettävästä miehestä. KErran annoin anteeksi. Petti uudestaan. Enää en pettureita katsele. Yksikin kerta on liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"]
Niinhän te kaikki nyt luulette että ette ottaisi takaisin...
[/quote]
Kaksi pitkää suhdetta päättynyt miehen pettämisen takia. Tiedän siis, että ennenkin olen jättänyt ja jättäisin vastakin.
Eikö tuo nyt ole päivän selvää, että jos itseään arvosta ei tuollaista hyväksy?
En koskaan ottaisi. Jääköön sille tielle
En pystyisi noin kamalaa tekoa antamaan anteeksi enkä pystyisi enää koskaan luottamaan.
Mielummin yksin kuin elää sian kanssa.
Vuosia sitten ex jätti minut ja aloitti samoin tein suhteen toisen kanssa. Tai enhän minä tiedä vaikka olisi aloittanut uuden suhteen jo minun aikana. Ei mennyt kauaakaan kun oli jo takaisin ruikuttamassa. Takaisin en ottanut. Lasten takia yhteydessä jouduttiin olemaan viikottain. Se teki tilanteesta erityisen raskasta. Nyt olen ylpeä itsestäni, etten antanut kohdella itseäni huonosti. Tällä hetkellä olen myös hyvässä suhteessa, jossa molemmat kunnioittavat toisiaan.