Mikä on tärkeintä joulussa?
Kommentit (88)
Terästetty glögi, munatoti ja hehkuviini. Sitten miehen kanssa seksiä joulusaunassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, vaan talvipäivänseisaus ja se, että päivät alkavat taas pidentyä. Toisella sijalla ylimääräiset (palkalliset) vapaapäivät.
Talvipäivänseisaus on ennen joulua
Lasten ilo. Joulu on lasten juhla.
En osaa valita noista yhtä. Nuo kaikki vaihtoehdot. Kokonaisuus! Joulumieli, perhekeskeisyys, yhdessä puuhastelu, kodin lämmin mutta rauhallinen tunnelma. Kinkun ja kuusen tuoksu. Hyvää joulua!
Miehen loma.
Saa itsekin levätä, kun on aamusta asti toinenkin aikuinen lapsen kanssa ja jakamassa vastuuta kotitöistä.
Vastasin yhdessäolo lähesten kanssa. Se ei ole totta, en minä sitä kaipaa mutta järjestän sen lapsilleni, heille joulun juhlinen isosti illallisineen ja vieraineen on tärkeää. Kokeiltu se vain perheen kesken oleminen, olivat pettyneitä kun ei kuulemma tuntunut juhlalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, vaan talvipäivänseisaus ja se, että päivät alkavat taas pidentyä. Toisella sijalla ylimääräiset (palkalliset) vapaapäivät.
Jouluaika alkaa Tuomaan päivästä ja päättyy Nuuttina.
Ei mikään ap listalla olevista, vaan tuplapalkka töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, mutta itse joulupäivä on 25.12.
Onko tosiaan monikin jouluna töissä? Onko teillä taloudellisesti tiukkaa vai onko raha niin tärkeää? Ymmärrän että pelastus, poliisi- ja hoitoalalla jonkun on oltava töissä joulunakin.
Herramme Jeesuksen syntymän muistaminen. Hän kuoli jotta sinäkin saisit syntisi anteeksi. Jokainen joka Jeesukseen uskoo, pääsee iänkaikkiseen elämään.
Vain karu totuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän."En tiedä mistä tuollainen asenne kumpuaa. Totuus on että Jeesus on Jumalan Poika joka sovitti syntimme ristillä. Hän nousi ylös ja voitti kuoleman. Sinäkin voit tunnustaa Jeesukselle syntisi ja ottaa vastaan hänen sovitustyönsä.
Heheh, viiiiitun Jeesus oli vain typerä luuuuseri, joka nakutettiin ristille kuolemaan. Hyvä näin, päästiin siitäkin pellestä eroon. Ei koskaan "noussut ylös". Uskovaisuus ei ole muuta kuin eräs vakava mielisairauden muoto. :-)
Kannabiksen käyttö aiheuttaa mm. dementiaa ja skitsofreniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, mutta itse joulupäivä on 25.12.
Kysyttiinkö aloituksessa, mikä on tärkeintä joulupäivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vain karu totuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän."En tiedä mistä tuollainen asenne kumpuaa. Totuus on että Jeesus on Jumalan Poika joka sovitti syntimme ristillä. Hän nousi ylös ja voitti kuoleman. Sinäkin voit tunnustaa Jeesukselle syntisi ja ottaa vastaan hänen sovitustyönsä.
Heheh, viiiiitun Jeesus oli vain typerä luuuuseri, joka nakutettiin ristille kuolemaan. Hyvä näin, päästiin siitäkin pellestä eroon. Ei koskaan "noussut ylös". Uskovaisuus ei ole muuta kuin eräs vakava mielisairauden muoto. :-)
Kannabiksen käyttö aiheuttaa mm. dementiaa ja skitsofreniaa.
Miksi valehtelet? Ei aiheuta kumpaakaan todellakaan.
Hyvät pyhälisät. Vietän joulun aina töissä, enkä välitä muusta siihen liittyvästä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Terästetty glögi, munatoti ja hehkuviini. Sitten miehen kanssa seksiä joulusaunassa ;)
Mikään ei ole niin epämukavaa, kuin seksi saunassa 🥵
Siivoan niin että hiukset lähtee päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin epämukavaa, kuin seksi saunassa 🥵
Sehän on kuumaa ja ihanaa 🥵😍😉
Mulle on tärkeää hyvä yhteishenki. Se on joulun sydän.