Voisitko ottaa mieheksesi?...
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]155cm miehen
[/quote]
Voisin, mielelläni. Ihan sairaita nää vertaukset teinipoikiin yms. Olen itse 163 cm, lyhin miesystäväni oli samanpituinen kuin minä, eli korkkareilla olin pidempi. En kokenut ongelmana enkä huomannut että kukaan muukaan oöisi asiaa noteerannut. Ja sillä miehellä oli kyllä vientiä, meillä meni poikki koska se tapasi jonkun toisen... ja siitä lähtien on ollut koko ajan jonkun kauniin naisen kanssa.
[/quote]
Pedo naisia jotka haluaa kääpiön.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]155cm miehen
[/quote]
Voisin, mielelläni. Ihan sairaita nää vertaukset teinipoikiin yms. Olen itse 163 cm, lyhin miesystäväni oli samanpituinen kuin minä, eli korkkareilla olin pidempi. En kokenut ongelmana enkä huomannut että kukaan muukaan oöisi asiaa noteerannut. Ja sillä miehellä oli kyllä vientiä, meillä meni poikki koska se tapasi jonkun toisen... ja siitä lähtien on ollut koko ajan jonkun kauniin naisen kanssa.
[/quote]
[/quote]
155 cm ei ole kääpiö. Ja kyllä miehen erottaa teinistä jos ei vallan ole näössä tai järjessä vikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]155cm miehen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
155 cm ei ole kääpiö. Ja kyllä miehen erottaa teinistä jos ei vallan ole näössä tai järjessä vikaa.
[/quote]
Jatkan myös että kääpiökin kelpaa jos on ihana. Esim game of thronesin Peter Dinklage on uskomattoman karismaattinen mies.
On niin harvinaista löytää joku jota voi ihailla ja arvostaa, että pituus on aika epäolennainen valintakriteeri.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]155cm miehen
[/quote]