Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua itkettää kun sisareni avokki

Vierailija
05.04.2015 |

Disauttaa minua. Tänäänkin perhepashalla, sain katseita jotka viestivät "lihava". Ilmoitti myös että hyvä vain että sisareni jää tänne yöksi koska ei jaksa katella häntä (tarkoitti siis minua, tiedän) En jaksa sitä ukkoa!! Nytkin kyselee minulta jostain piraattipuolueen vaalivideosta, johtuu vain siitä että haluaa osoittaa yleissivistykseni puutteen. Ärsyttävä ukko, hiuksetkin kuin talitintillä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:18"]Ap stand up -koomikko ootko?
[/quote]

En. Olen eläinterapeutti.
AP

Vierailija
22/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:17"]En tajunnut puoliakaan, mutta silti naurattaa. :D
[/quote]sama :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:14"]Vitut jostain siskon poikakaverista. Oikeesti mitä sä tollasia mietit, ei se sun kanssa seurustele, jätät ihan omaan arvoonsa vaan. [/quote] No kyllä minä nyt silti mieleni pahoitin. Ja helpommin sanottu kuin tehty tuo omaan arvoonsa jättäminen. Kyseessä on kuitenkin henkilö jonka kanssa minun olisi tultava edes jotenkuten toimeen. Onneksi lähtivät nyt. Ärsyttää muutenkin koska olen tunnesyömäri.. Istun nyt suklaamuna käärepapereiden keskellä pimeässä kylpyhuoneessa.

[/quote]

Miksi et laita valoja?? 

Vierailija
24/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain vilkuili sun munkkeja ja haaveili kimppakivasta siskosten kanssa. Miehet ei oikeasti ajattele samallalailla kuin naiset eli aika turha sun lukea sen katseista yhtään mitään.

Vierailija
25/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:14"]Vitut jostain siskon poikakaverista. Oikeesti mitä sä tollasia mietit, ei se sun kanssa seurustele, jätät ihan omaan arvoonsa vaan. [/quote] No kyllä minä nyt silti mieleni pahoitin. Ja helpommin sanottu kuin tehty tuo omaan arvoonsa jättäminen. Kyseessä on kuitenkin henkilö jonka kanssa minun olisi tultava edes jotenkuten toimeen. Onneksi lähtivät nyt. Ärsyttää muutenkin koska olen tunnesyömäri.. Istun nyt suklaamuna käärepapereiden keskellä pimeässä kylpyhuoneessa.

[/quote]

Miksi et laita valoja?? 
[/quote]

Paljon dramaattisempaa näin.
AP

Vierailija
26/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:34"]Tai sitten vain vilkuili sun munkkeja ja haaveili kimppakivasta siskosten kanssa. Miehet ei oikeasti ajattele samallalailla kuin naiset eli aika turha sun lukea sen katseista yhtään mitään.
[/quote]

Osaan kyllä erottaa halveksunnan ja himon.
Ap

Vierailija
27/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititkohan kuitenkin töyhtöhyyppää?

http://www.naturfoto.cz/cejka-chocholata-fotografie-4093.html

Vierailija
28/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, mutta PERHEPASHALLA:DDDDFFF

Vierailija
29/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:37"]Tarkoititkohan kuitenkin töyhtöhyyppää?

http://www.naturfoto.cz/cejka-chocholata-fotografie-4093.html
[/quote]

Tarkoitin. Meni tässä tunnekuohussa linnutkin jo sekaisin. Otan nyt lasin viiniä jos rauhoittuisin, pistää vihaksi että omassa lapsuudenkodissaan voi tuntea olonsa epämukavaksi.

Vierailija
30/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :DD ahahahhahaha

Vierailija
31/54 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä oot hyvin suloinen persoona.:)

Vierailija
32/54 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa loppumaan tätä nauramista, kiitos ap, jatka vielä, kun ehdit :)

Vierailija
33/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitokset kaikille jotka tsemppasivat minua! Olen ajatellut nostaa kissan pöydälle ja lähettää kirjeen tälle sisareni miehelle. En vain tiedä miten asian muotoilisin vaikuttamatta "kahelilta" tai "hullulta". Mitä jos olenkin nyt väärässä? En tosin usko olevani, mutta ainahan on se mahdollisuus.. En minä mikään kaikkitietävä Nostradamus kuitenkaan ole.

Vierailija
34/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sisareni Mies, lähestyn sinua kirjeitse koska minun on helpompi kirjoittaa kuin puhua sinulle suoraan. Koska sinä mulkoilet minua. Varsinkin ruokapöydässä.

Olet mielestäni talitintti. Ei kun töyhtöhyyppä. Tai ei minun siitä pitänyt kirjoittaa. Ja lopeta tuo mulkoilu. Toivottavasti saat kirjeestä selvää vaikka siinä on kyynel- ja suklaamunatahroja. Sinun syysi. Olen loukkaantunut. Pimeässä vessassa en saa ajatuksiani koottua mutta tahdon sanoa sinulle. Lopeta se mulkoilu.

Siis tahdon sanoa, että en ole läski. Äitis oli. Ja lopeta se mulkoilu. Toivottavasti voimme pysyä ystävinä. Tai sukulaisina. Inhoan sinua varsinkin kun tenttaat jotain tyhmiä vaaleja.

Parhain terveisin (ja oma nimi)

Vierailija
35/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala olemaan yliystävällinen miehelle, kehu kun tietää niin paljon niistä piraateistaan ja mistä nyt selittääkään. Nolaa mies yliystävällisyydellä, mitä vastaan on mahdoton puolustautua.

Vierailija
36/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako hän dissauspalvelun jostakin, vai miten oikein sinua dissauttaa?

Vierailija
37/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:51"]Hyvä Sisareni Mies, lähestyn sinua kirjeitse koska minun on helpompi kirjoittaa kuin puhua sinulle suoraan. Koska sinä mulkoilet minua. Varsinkin ruokapöydässä.

Olet mielestäni talitintti. Ei kun töyhtöhyyppä. Tai ei minun siitä pitänyt kirjoittaa. Ja lopeta tuo mulkoilu. Toivottavasti saat kirjeestä selvää vaikka siinä on kyynel- ja suklaamunatahroja. Sinun syysi. Olen loukkaantunut. Pimeässä vessassa en saa ajatuksiani koottua mutta tahdon sanoa sinulle. Lopeta se mulkoilu.

Siis tahdon sanoa, että en ole läski. Äitis oli. Ja lopeta se mulkoilu. Toivottavasti voimme pysyä ystävinä. Tai sukulaisina. Inhoan sinua varsinkin kun tenttaat jotain tyhmiä vaaleja.

Parhain terveisin (ja oma nimi)
[/quote]

Ajattelin jotain hieman korrektimpaa.

Ap

Vierailija
38/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään sitten tuo "äitis oli" pois, myönnän, että se oli hieman lapsellista.

Vierailija
39/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:52"]Jätetään sitten tuo "äitis oli" pois, myönnän, että se oli hieman lapsellista.
[/quote]

Juu en haluaisi lähteä haukkumaan ihmistä jota en tunne. Aion kuitenkin jos en nyt kirjettä lähettää niin ainakin näyttää ensi kerralla kun tapaamme että nyt tuli tupenrapinat !

Vierailija
40/54 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran ikinä nauroin ääneen lukiessani av:tä :)! Talitintti...