Minua itkettää kun sisareni avokki
Disauttaa minua. Tänäänkin perhepashalla, sain katseita jotka viestivät "lihava". Ilmoitti myös että hyvä vain että sisareni jää tänne yöksi koska ei jaksa katella häntä (tarkoitti siis minua, tiedän) En jaksa sitä ukkoa!! Nytkin kyselee minulta jostain piraattipuolueen vaalivideosta, johtuu vain siitä että haluaa osoittaa yleissivistykseni puutteen. Ärsyttävä ukko, hiuksetkin kuin talitintillä.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:09"]Miten katseella viestitään vastapuolelle tämän olevan lihava?
[/quote]
Minäkin haluan tietää! Alan heti harjoitella :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"]Älä välitä ap! Jotkut tyypit nyt vain on paskan tärkeitä. Ja jotta ne vois tuntea olevansa tärkeitä ne tarvii siihen jonkun jota katsoa alaspäin. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Tiedustele seuraavalla kerralla oikein säälivällä ja yliempaattisella äänensävyllä kuinka töissä/opiskeluissa sujuu ja totea kuinka se on nykyään niin haasteellista pärjätä sillä alalla mitä ikinä hän tekeekään. :D
[/quote]
Tarkoitat kai pasHan tärkeitä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:10"]Miten katseella viestitään "lihava"? [/quote] No kyllä sen nyt näkee katseesta.. Niinkun nyt pullukkaa katotaan. Halveksuen alta kulmien, samalla tavalla kun itse katson omasta mielestäni läskiä ihmistä AP
[/quote]
Ongelma on pahempi kuin arvaatkaan. Ja murheellista se, että ei se ole siskonmiehen katseessa vaan sinun korviesi välissä.
Ikävä, kun itsetuntoa ei voi saada apteekista edes reseptillä.
Tää oli kyllä hyvä. Hauskinta täällä pitkään aikaan. Mäkin olen sitä mieltä että aloittaja on suloinen persoona :-)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]
Sä oot ihastunut siihen. Yritä nyt päästä yli äläkä syyttele älyttömyyksistä.
[/quote]
Minä olin sitten ilmeisesti ihastunut appivanhempiini.
Kärsin todella paljon heidän piilovittuilustaan ja ilkeistä, merkitsevistä katseistaan. Ikävistä lausahduksistaan, jotka eivät suoraan kohdistuneet minuun, vaan johonkin toiseen ihmiseen joka muistutti minua juuri siltä ominaisuudeltaan jota ilmoittivat halveksivansa.
Kyllä he vaikuttivat itsetuntooni negatiivisesti. Ehkä joku täydellinen av-mamma kestäisi tuommoista kohtelua ihan ilman ongelmia ja pistäisi vaan appivanhemmat ojennukseen.
Koin suurta helpotusta kun kuolivat pois. Varmaan tämäkin oli joku ihastumisen oire ;)
Tsempit ap:lle.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:10"]Miten katseella viestitään "lihava"?
[/quote]
No kyllä sen nyt näkee katseesta.. Niinkun nyt pullukkaa katotaan. Halveksuen alta kulmien, samalla tavalla kun itse katson omasta mielestäni läskiä ihmistä
AP
[/quote]
Jos tosiaan itse harrastat tuollaista läskien halveksuntaa, niin ehkäpä mies tietää sen ja halveksii sinua siksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:14"]Ap sä oot hyvin suloinen persoona.:)
[/quote]
No tuota adjektiivia en uskonut kuulevani..
Älä välitä ap! Jotkut tyypit nyt vain on paskan tärkeitä. Ja jotta ne vois tuntea olevansa tärkeitä ne tarvii siihen jonkun jota katsoa alaspäin. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Tiedustele seuraavalla kerralla oikein säälivällä ja yliempaattisella äänensävyllä kuinka töissä/opiskeluissa sujuu ja totea kuinka se on nykyään niin haasteellista pärjätä sillä alalla mitä ikinä hän tekeekään. :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"]Älä välitä ap! Jotkut tyypit nyt vain on paskan tärkeitä. Ja jotta ne vois tuntea olevansa tärkeitä ne tarvii siihen jonkun jota katsoa alaspäin. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Tiedustele seuraavalla kerralla oikein säälivällä ja yliempaattisella äänensävyllä kuinka töissä/opiskeluissa sujuu ja totea kuinka se on nykyään niin haasteellista pärjätä sillä alalla mitä ikinä hän tekeekään. :D
[/quote]
Tämän voisin kyllä toteuttaa muuten, mutta harmi vain, että hän pärjää työssään oikein hyvin. Alan tässä pikkuhiljaa rauhoittua lopullisesti. Juon tätä valkoviiniä, kuuntelen Shania Twainia ja katselen youtubesta kosintavideoita joissa mies saa rukkaset, piristävät kummasti :) ehkä maailma ei kaadukkaan tähän.
AP
Sano sille että LOPETA, KUN SEURAAVAN KERRAN KETTUILEE.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:14"]
Ap sä oot hyvin suloinen persoona.:)
[/quote]
Niin minustakin. <3 Talitintin tukka...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:09"]Miten katseella viestitään vastapuolelle tämän olevan lihava?
[/quote]
Minäkin haluan tietää! Alan heti harjoitella :)
[/quote]
No kyllähän sen nyt huomaa. Ovelasti vilkaistaan alta kulmien kun toinen ottaa lisää ja sellainen ilme kuin toinen haisisi vähän pahalle.