Tähdet tähdet hevijakso 5.4.
Kommentit (162)
Tästä vierailevasta tuomarista en ole kuullut ikinä.
Unohtiko Krista että tää on laulukilpailu... ei bordellin pääsykoe?
Mä en voi sietää Kristaa :( se on liian "superii! Mahtavaa! Iik ihanaa!" Mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:04"]
Äänestän ulos.... Veitolan!
[/quote]
Kannatetaan.
Krista on kaunis, mutta esitys kuulostaa enemmän amerikkalaiselta country rockilta kuin heviltä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:06"]Unohtiko Krista että tää on laulukilpailu... ei bordellin pääsykoe?
[/quote]
Onhan sillä kroppa mitä esitellä ;) ja kuuluu heviin tollanen. En silti tykkää siitä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Mä kävin katsomassa Stonen keikkaa -87 tai -88. Siihen aikaan tuo bändi nyt oli jonkun verran kuuluisa, mutta ei niistä ole paljon kuulunut.
Ei hitto. Nyt Krista raiskasi mun yhden suosikkibiisin. En kestä tuon olion ääntä,ylipirteää olemusta. Örgh!!!
Ja mikä tuossa Kristan laulamisessa oli heviä, minä en ainakaan sitä löytänyt.
Krista on aina vaan hyvä, kaunis jne. Hyvä Krista!!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Mä kävin katsomassa Stonen keikkaa -87 tai -88. Siihen aikaan tuo bändi nyt oli jonkun verran kuuluisa, mutta ei niistä ole paljon kuulunut.
[/quote]
Suburban Tribe oli hyvä bändi
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:06"]Unohtiko Krista että tää on laulukilpailu... ei bordellin pääsykoe? [/quote] Onhan sillä kroppa mitä esitellä ;) ja kuuluu heviin tollanen. En silti tykkää siitä.
[/quote]
Jos tässä nyt ois väkin tarvinnu oikeesti saada seksikästä niin tiukat nahkahousut jalkaan ja menoks!
Kristan esitys ja laulu upeaa! Biisi paska
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:59"]Onko Osmo Ikonen jokaisessa musiikkiohjelmassa? :D (Suomi Love, The Voice of Finland, Tähdet tähdet)
[/quote]
Kuka on Osmo Ikonen???
Huh huh Krista mikä esitys! Herranjestas mikä kissa!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:06"]Unohtiko Krista että tää on laulukilpailu... ei bordellin pääsykoe? [/quote] Onhan sillä kroppa mitä esitellä ;) ja kuuluu heviin tollanen. En silti tykkää siitä.
[/quote]
No ei kyllä kuulu. Ennemminkin just se kulahtanut slayer-paita.
Huh, seksikäs Krista! Täydellinen ulkomuoto. Blondit <3
"Lemmyn vauva"