kuinka monen miehen kanssa lapsia?
Kuinka monta lasta ja kuinka monen miehen kanssa? Vastaukset tyyliin 2 lasta kahden miehen kanssa/3 lasta yhden miehen kanssa etc. Kysymyksen motiivina urmteliaisuus.
Kommentit (36)
Neljä lasta kolmen miehen kanssa ja juu olen akateeminen. N42
2 lasta yhdelle miehelle. Lisää ei tule kummallekaan vaikka erottaiskin. Ei haluta lapsille mitään uusperhe kuvioita.
2 lasta, 1 mies. Siinäkin on kolme liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:35"]
2 lasta yhdelle miehelle. Lisää ei tule kummallekaan vaikka erottaiskin. Ei haluta lapsille mitään uusperhe kuvioita.
[/quote]
Kuuluisat viimeiset sanat ennen kun saa sanansa syödä :D
2/2. Ihan biodiversiteetin vuoksi järkevää :D
No ei yhtään lasta yhdellekään miehelle. Kun olen osannu valita niitä miehiä, joita ei lisääntyminen kiinnosta. Takana siis yksi pidempi suhde ja nykyinen kestänyt yli 10 vuotta. Olen onnellinen :)
3 lasta, kaksi miestä. En ole kenenkään muun kanssa ollutkaan koskaan. Eka nuoruuden avomies oli alkoholisti, jos ei olisi ollut olisi varmaan hän ainoani vieläkin ja lapset kaikki saman miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Kuuluisat viimeiset sanat ennen kun saa sanansa syödä :D
[/quote] No elämästä ei toki koskaan tiedä, mutta lapsia emme voi kumpikaan saada yhdessä tai erikseen. Lopulliset ratkaisut tehty jo 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:35"]2 lasta yhdelle miehelle. Lisää ei tule kummallekaan vaikka erottaiskin. Ei haluta lapsille mitään uusperhe kuvioita.
[/quote]
Eli ette missään nimessä ottaisi edes uusia kumppaneita erotessanne?
Kolme lasta yhden (entisen) miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:35"]2 lasta yhdelle miehelle. Lisää ei tule kummallekaan vaikka erottaiskin. Ei haluta lapsille mitään uusperhe kuvioita.
[/quote]
[/quote] Miehestä en tiedä. Itse en ottais ainakaan niin kauan kuin on kotona asuvia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:35"]2 lasta yhdelle miehelle. Lisää ei tule kummallekaan vaikka erottaiskin. Ei haluta lapsille mitään uusperhe kuvioita.
[/quote]
[/quote] Miehestä en tiedä. Itse en ottais ainakaan niin kauan kuin on kotona asuvia lapsia.
[/quote]
Noin minäkin joskus ajattelin :)
T. Neljä lasta, kaksi miestä
3 lasta, 1 isä.