Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

super-marjon ruokailutavat

Vierailija
05.04.2015 |

Aivan pahaa tekee katsoa hänen syömisiään! Pala suklaata ja tilkka jugurttia aamupalaksi. Sitten himourheilua huonolla ryhdillä ja samaa näytetään lapsille.. Syömishäiriö ja kamala akka muutenkin!

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän narkkarilta kun on niin kuihtuneen näköinen.

Vierailija
42/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tyypillinen ns. juoksijan naama. Minusta näyttää lopen uupuneelta sekä fyysisesti että henkisesti. Kuin kuiviin puserrettu rätti. Ei todellakaan tihku elinvoimaa, vaan näyttää nälkiintyneeltä ja mielettömän väsyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kesän orava. Ja valitettavasti muut perheenjäsenet on vähän samaa sarjaa. Mies taitaa välillä käydä salaa syömässä jotain kun ei näytä ihan yhtä kuivalta.

Vierailija
44/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä juttu, että Marjolla on syömishäiriö. Anorektikolle tyypillistä on, että haluaa innokkaasti neuvoa muita miten pitäisi toimia ja syödä, mutta itse taas ei halua/tajua toteuttaa omia ohjeitaan (+kontrolloinnin tarve) Olen itse entinen anorektikko ja monet piirteet Marjosta muistuttaa sitä syömishäiriötä.

Vierailija
45/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot samassa kunnossa kuin Aira Samulinilla. Muutenkin samanlainen kukkakeppi.

Vierailija
46/95 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:54"]

Ihan selvä juttu, että Marjolla on syömishäiriö. Anorektikolle tyypillistä on, että haluaa innokkaasti neuvoa muita miten pitäisi toimia ja syödä, mutta itse taas ei halua/tajua toteuttaa omia ohjeitaan (+kontrolloinnin tarve) Olen itse entinen anorektikko ja monet piirteet Marjosta muistuttaa sitä syömishäiriötä.

[/quote]

Samaten tuo muille herkkujen tyrkyttäminen ja sen vakuuttaminen, että "kyllä minä syön niiiin paljon herkkuja koko ajan" = "älkää huolehtiko syömisistäni/epäilkö niitä, minä kyllä syön".

Minun yläkouluaikaisella parhaalla kaverillani oli myös anoreksia ja kyllä monta yhtymäkohtaa löytää hänen ja Marjon jutuista. Minunkin kaverini oli aina tyrkyttämässä minulle herkkuja (ja syötävää ylipäänsä). Sekä oli leirikouluissa sun muissa aina huolissani minun jaksamisistani ja syömisistäni, vaikka itse veti aika lailla nollakaloreilla. Myös tuo omien syömisten raportointi ja muiden vakuuttaminen kuulostaa tutulta.

Vierailija
47/95 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:23"]

Veikkauksia, kumpi tulee ensin: Chronin tauti vai syöpä?

[/quote]

Miksi Marjo saisi näistä kumpaakaan? Syömätapojensa takiako?
[/quote]

Jos ruokailutottumukset ovat tuota mitä on näytetty. Ja jatkuva stressi, kiire, suorittaminen ja elimistö ihan ylikuormituksessa. Elintavat hyvin kaukana terveellisestä. Ja puppua etteikö muka elintavat vaikuttaisi Chronin puhkeamiseen kuten joku tuossa aiemmin väitti.

Vierailija
48/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitkin on päässeet rupsahtamaan napaan asti.

Vierailija
49/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:15"]

Eikö tuo hiihtäjätyttö ole tosi hyvä urheilussa? Hiihdossa suomenmestaruuksia yms. Onko tää sama lapsi, joka ei voi käydä koulussa? Mitenhän opetus järjestetään. Syövätköhän niilä urheilevat lapsetkin herkkuja oikean ruuan tilalla.

[/quote]

On sama. Sara käy kotikoulua, osallistuu koulun ulkoliikuntaan ja tenttii aineet. Saran askista joskus luin, että on kympin oppilas. Ja lapset eivät syö herkkuja oikean ruuan tilalla. Sara on siellä nimenomaan painottanut terveellisen ruuan nimeen, koska urheilee aktiivisesti. Ja muutenkin näyttäis ikäisekseen fiksu olevan ja ymmärtävän mitä huipputasolle treenaaminen vatii. Treeniä, oikeanlaista ruokaa ja riittävästi lepoa. Ja samoin sanonut, että harrastaa paljon eri asioita, mutta ei suinkaan kaikkea säännöllisesti. 

Vierailija
50/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:23"]Veikkauksia, kumpi tulee ensin: Chronin tauti vai syöpä?
[/quote]

Kuolema.

Vierailija
51/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ilmeestä ja tyylistä että se juoksu on täysin pakkomielteistä.
Lopettais jo!
Toivottavasti Sarasta tulee normaali.

Vierailija
52/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjon tytöt on lahjakkaita hiihtäjiä, mutta eivät Suomen mestareita. Tai no, vanhempi voitti viestissä kultaa nuorten "sm-kisoissa". Henkilökohtaisella matkalla ei tullut mitalia.

Vierailija
53/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:55"]Näkee ilmeestä ja tyylistä että se juoksu on täysin pakkomielteistä.
Lopettais jo!
Toivottavasti Sarasta tulee normaali.

[/quote]
Toivottavasti, mutta vaikeaa se tullee olemaan. Käy kotikoulua, esiintyy tosi-tv:ssä ja pyörittää isoa "fanijoukkoa" netissä... (askissa)..

Vierailija
54/95 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:56"]

Katsoin vahingossa telkkarista yhden jakson jossa Marjo lomalla ollessaan lähti tunnin juoksulenkille ja otti noin 10-vuotiaan tytön mukaan. Hyvä jos tyttö tykkää juosta ja jumpata ja liikkua, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa noin pienelle lapselle? Lapsi juoksi hyvin mukana, mutta eikö olisi sopivampaakin urheilumuotoa lapselle...

[/quote]

Mitä mieltä oikeasti olette tästä? laittaisitteko 10v lapsen juoksemaan? Eikö parempi olisi esim. että lapsi ajaisi pyörällä vieressä?
[/quote]
Hyvin voi tuon ikäinem juosta tunnin.

Vierailija
55/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asia arvostella toisen elämää kun en ole kärpäsenä katossa seuraamassa heidän elämää, mutta kyllä tv-sarjassa tosi epäterve kuva tulee super-Marjosta. Siis jopa syömishäiriöinen.

Vierailija
57/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hymy.fi/s/f/editor/Marjo%20Niittyviita.jpg

Kamalaa kuinka kuvittelee olevansa upea, kun todelliauudessa näyttää nälkiintynewltä ja ihokin harmaalta.. :(

Vierailija
58/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:27"]http://www.hymy.fi/s/f/editor/Marjo%20Niittyviita.jpg

Kamalaa kuinka kuvittelee olevansa upea, kun todelliauudessa näyttää nälkiintynewltä ja ihokin harmaalta.. :(
[/quote]

Joo sori kirjotusvirheet, uusi puhelin! :D

Vierailija
59/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä niitten koko perheen touhussa tuntuu olevan jotain niin outoa... Tai ehkä se on vaan se julkisuustyrkkyisyys, joka on itelle niin vierasta. Perheen nuorin lapsi on seurustellut jo vuoden 3v vanhemman pojan kanssa. Tyttö oli 9v kun aloittivat. Toikin on musta outoa... Ehkä mä oon vaan suvaitsematon tai jotain..

Vierailija
60/95 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Marjo on aloittajan mielestä "kamala akka muutenkin"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi