Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisin vaan yhden yön jutuksi, miks?

Vierailija
05.04.2015 |

Siis pussiko pitää ostaa jos oon kerta niin ruma vai miksei ketään miestä kiinnosta vakavemmin?

Yhden yön juttuja ei ole koskaan silti ollut kun ei mua kiinnosta sellanen, mut ilmeisesti sellaseen pitäis sit tyytyä tällä kun mun taso on niin huono.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]

Mistäpäin oot AP ja minkä ikäinen?

[/quote]

Bimbolasta ja 22.

[/quote]

Oot aika nuori kyllä. Yritä jotain 30+ miestä, niin melkein jo pelkän ikäs puolesta olet priimatavaraa.

Vierailija
82/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]

Mistäpäin oot AP ja minkä ikäinen?

[/quote]

Bimbolasta ja 22.

[/quote]

Oot aika nuori kyllä. Yritä jotain 30+ miestä, niin melkein jo pelkän ikäs puolesta olet priimatavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:47"]

Oilisko tossa asenteessa jotain korjattavaa. Se vaan paistaa läpi. Miehet ei tykkää pidemmän päälle murjottajista.

[/quote]

Näin. Ap, kuulostat kiukkupussilta.

Vierailija
84/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteessa on vikaa, ehdottomasti. Jankkaat täällä tuota typerää painonpudotusta (vaikka olet ihan normimitoissa), niin kuin se olisi jotenkin autuaaksi tekevä asia. Olen itse ollut lihava ja laiha, ja niin paljon kun haluaisin toisin väittää, niin menestys miesmarkkinoilla ei ollut muuta kuin juuri niiden yhden yön juttujen suhteen suurempi silloin kun olin laiha.

Se, että täällä vinkataan sinulle hygeiniasta ei kerro siitä, että muut pitäisivät sinua haisevana ääliönä, vaan siitä, että yksi perusitsevarmuuteen liittyvä asia (jos siis sen suhteen on ongelmia) on se, että voit AINA olla varma, että jos joku mielestäsi katsoo sinua kieroon, se ei johdu siitä, että dödö olisi pettänyt tai suu lemahtaa tai sukkahousut on rikki jne.

Etkö ole kiinnostunut siitä alasta, mitä opiskelet? Eikö sulla ole mitään "intohimon kohteita", harrastuksia elämässäsi? Jos sun ainut mielenkiinto liittyy siihen paljonko painat ja onko siinä syy, ettet saa miestä, niin voin kyllä kertoa, että yksin tulet olemaan jatkossakin.

Yleensä mua tympii täällä AV:lla tapahtuva tylytys, jos joku erehtyy kysymään jotain neuvoa ongelmiinsa, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tämä ketju on jo usemman sivun mittainen ja monia ihan asiallisiakin neuvoja on tullut ja silti sinä keskityt vaan siihen, kuinka paljon painoa pitäis pudottaa.

Että onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
85/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:52"]

Jos joku nyt ymmärtää mun viestien pointin niin arvostaisin, jos joku kertoisi onko mulla mitään edes tehtävissä. Vaihtoehdot kun on olla nykyinen tai yrittää muuttua mutten vielä tiedä että kuinka. Siksi mä tän keskustelun edes tein.

[/quote]

Uskoakseni tiedät kyllä vastauksen, mutta todennäköisesti et halua kuulla sitä. Ole mahdollisimman nuori (mieluiten 18-25-vuotias), ole mahdollisimman kaunis naisellisella tavalla pukeutumista myöten, ole mahdollisimman kiinteäksi treenattu ja hieman lihaksiakin saa olla, kohtele miehiä ystävällisesti, ole hyvä sängyssä (monipuolisuus ja estottomuus on aina eduksi).

Täysin vastaavalla tavalla naisettomuutta valittelevat miehet tietävät aivan hyvin, mitä pitäisi tehdä mutteivät ehkä pysty siihen tai eivät vain halua. Ole mahdollisimman rikas, menestynyt, pitkä, tumma, komea, korkeassa asemassa jossain naisen arvostamassa hierarkiassa, isomunainen, treenaa mahdollisimman esteettinen lihaksikas vartalo itsellesi. Lisäksi kehitä sosiaalisia taitojasi niin paljon kuin vain ikinä jaksat.

Vierailija
86/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole sun ulkonäössäs. Vika on siinä, että harrastat seksiä niin pian uuden tuttavuuden kanssa. Tasi ei se minusta väärin ole, mutta seuraukset olet sinäkin havainnut :(

Useimpien miesten kanssa peli on menetetty tämän jälkeen. Miehet ovat usein tässä asiassa kaksinaamaisia, edelleen. Itselleen sallivat heti sänkyyn menemisen, mutta liian "antelias" nainen ei kelpaa kuin (satunnaiseksi) seksikumppaniksi. Tämän tunnustuksen olen kuullut monen miehen suusta.

Vierailija
87/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:41"]

Kun mä tiedän jo, että olen paska niin siksi ylipääsnä tein tän keskustelun, haluan vinkkejä MITÄ voisin tehdä.

Miten huonoa luonnetta voi sitte korjata?

[/quote]

Kaikki häipy langoilta, koska te ette tiedä vastausta tähän. Oi voi....mitäs nyt sitte.
[/quote]
Hankala sanoa, huumorin tuottokin ja mielenkiintoiset jutut on sellaisia ominaisuuksia, jotka alkaa muodostua jo lapsena. Joko niitä on, tai ei ole. Tylsiäkin ihmisiä maailmassa on, jotka viihtyy elämässään ihan hyvin, hakeudu samantasoisten seuraan.

Vierailija
88/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:36"]Vika ei ole sun ulkonäössäs. Vika on siinä, että harrastat seksiä niin pian uuden tuttavuuden kanssa. Tasi ei se minusta väärin ole, mutta seuraukset olet sinäkin havainnut :(

Useimpien miesten kanssa peli on menetetty tämän jälkeen. Miehet ovat usein tässä asiassa kaksinaamaisia, edelleen. Itselleen sallivat heti sänkyyn menemisen, mutta liian "antelias" nainen ei kelpaa kuin (satunnaiseksi) seksikumppaniksi. Tämän tunnustuksen olen kuullut monen miehen suusta.
[/quote]
Höpönlöpön. Kunnon mies ei naisia teilaa sen takia että suostuvat ekana iltana sänkyyn.

Vierailija
89/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa sitä itsetuntoa. Se on se, mikä kiinnostaa yhtä yötä pidemmälle. Et ihminen on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
90/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:26"]

Asenteessa on vikaa, ehdottomasti. Jankkaat täällä tuota typerää painonpudotusta (vaikka olet ihan normimitoissa), niin kuin se olisi jotenkin autuaaksi tekevä asia. Olen itse ollut lihava ja laiha, ja niin paljon kun haluaisin toisin väittää, niin menestys miesmarkkinoilla ei ollut muuta kuin juuri niiden yhden yön juttujen suhteen suurempi silloin kun olin laiha.

Se, että täällä vinkataan sinulle hygeiniasta ei kerro siitä, että muut pitäisivät sinua haisevana ääliönä, vaan siitä, että yksi perusitsevarmuuteen liittyvä asia (jos siis sen suhteen on ongelmia) on se, että voit AINA olla varma, että jos joku mielestäsi katsoo sinua kieroon, se ei johdu siitä, että dödö olisi pettänyt tai suu lemahtaa tai sukkahousut on rikki jne.

Etkö ole kiinnostunut siitä alasta, mitä opiskelet? Eikö sulla ole mitään "intohimon kohteita", harrastuksia elämässäsi? Jos sun ainut mielenkiinto liittyy siihen paljonko painat ja onko siinä syy, ettet saa miestä, niin voin kyllä kertoa, että yksin tulet olemaan jatkossakin.

Yleensä mua tympii täällä AV:lla tapahtuva tylytys, jos joku erehtyy kysymään jotain neuvoa ongelmiinsa, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tämä ketju on jo usemman sivun mittainen ja monia ihan asiallisiakin neuvoja on tullut ja silti sinä keskityt vaan siihen, kuinka paljon painoa pitäis pudottaa.

Että onnea valitsemallasi tiellä.

[/quote]

En sanonut missään ettenkö keskittyisi muuhunkin painonpudotuksen lisäksi :D Hienosti luettu sulta, eli ei :)

Tän ketjun luettuani on kyllä selvää tehdä noita muutoksia itseni takia, ei kenenkään muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän