Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisin vaan yhden yön jutuksi, miks?

Vierailija
05.04.2015 |

Siis pussiko pitää ostaa jos oon kerta niin ruma vai miksei ketään miestä kiinnosta vakavemmin?

Yhden yön juttuja ei ole koskaan silti ollut kun ei mua kiinnosta sellanen, mut ilmeisesti sellaseen pitäis sit tyytyä tällä kun mun taso on niin huono.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kelpaavasi juuri yhden yön juttuihin?

-Mies 29v-

Vierailija
22/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:22"]

Onko sulla kovin voimakas meikki tai muuten erikoinen tyyli? Oman kokemuksen mukaan useimmat miehet tykkää ns luonnollisen näköisistä naisista. Voimakkaasti meikatuista ja muutenkin paljon laitetuista tykkää oma joukkonsa, mutta se on pienempi.

[/quote]

Tällainen meikki useimmiten, vaikkakaan huulipuna ei ole noin voimakas vaan haaleampi: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b1/e4/ba/b1e4ba13b4b87ae658313aece4e9092f.jpg

En mä muuten sanoisi olevani erikoisemmin laitettu ja ilman meikkiä näytän hirveeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="05.04.2015 klo 18:26"]

-Mies 29v-

[/quote]

Koska ei miehet ei halua viettää mun kanssa aikaa tutustuen vaan mua pyydetään aina vaan jatkoille yöksi.

Vierailija
24/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]

No ole sitten yksin, kun ei hyvä neuvo kelpaa.

[/quote]

Ei se ole hyvä neuvo kun et osaa edes perustella miten miehen työttömyys saisi minusta paremman näköisen / kiinnostavamman =) Tästä syystä.

[/quote]

Sen takia että työttömistä miehistä ei ole oikeastaan kukaan kiinnostunut, joten he todennäköisemmin ottavat sinut enemmän mieluisasti vastaan.

[/quote]

No mutta katsos kun eivät miehet ole minustakaan kiinnostuneita, mikään ei anna olettaa, että nuokaan miehet täten olisivat yhtään sen enempää :D

Vierailija
25/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun sanon suoraan, mutta en mäkään varmaan jaksaisi sua katsella pidempään. Vaikutat varsin pinnalliselta, kun etsit ratkaisua laihtumisesta ja naaman muokkaamisesta. Ehkä sinne korvien väliinkin voisi panostaa? No tsemppiä kuitenkin ja toivottavasti löydät jonkun

Vierailija
26/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:21"]

No ole sitten yksin, kun ei hyvä neuvo kelpaa.

[/quote]

Ei se ole hyvä neuvo kun et osaa edes perustella miten miehen työttömyys saisi minusta paremman näköisen / kiinnostavamman =) Tästä syystä.

[/quote]

Sen takia että työttömistä miehistä ei ole oikeastaan kukaan kiinnostunut, joten he todennäköisemmin ottavat sinut enemmän mieluisasti vastaan.

[/quote]

No mutta katsos kun eivät miehet ole minustakaan kiinnostuneita, mikään ei anna olettaa, että nuokaan miehet täten olisivat yhtään sen enempää :D

[/quote]

Okei, no ole sitten yksin.

Vierailija
27/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:29"]

-Mies 29v-

[/quote]

Koska ei miehet ei halua viettää mun kanssa aikaa tutustuen vaan mua pyydetään aina vaan jatkoille yöksi.

[/quote]Eikö se semmoista yöelämässä ole.

-Mies 29v-

Vierailija
28/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:35"]

Anteeksi kun sanon suoraan, mutta en mäkään varmaan jaksaisi sua katsella pidempään. Vaikutat varsin pinnalliselta, kun etsit ratkaisua laihtumisesta ja naaman muokkaamisesta. Ehkä sinne korvien väliinkin voisi panostaa? No tsemppiä kuitenkin ja toivottavasti löydät jonkun

[/quote]

No kerro miten voisin parantaa luonnettani? Kyllähän se paska on, mutta en edes tiedä miten sitä voisi muuttaa.

Ja itsensä muokkaaminen on jäänyt siitä kun mulle on miehet kommentoineet painoa ja rumuutta, että on siinäkin iso syy miksen vaan kelpaa.

Vierailija
29/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä se juttu ei voisi alkaa siitä, että menee jatkoille yhdessä? Monella alkanut niin :)

Vierailija
30/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="05.04.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:29"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Eikö se semmoista yöelämässä ole.

-Mies 29v-

[/quote]

Sori, ei tapahdu vain yöelämässä tätä :D

Vierailija
31/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä tiedän jo, että olen paska niin siksi ylipääsnä tein tän keskustelun, haluan vinkkejä MITÄ voisin tehdä.

Miten huonoa luonnetta voi sitte korjata?

Vierailija
32/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:41"]

Kun mä tiedän jo, että olen paska niin siksi ylipääsnä tein tän keskustelun, haluan vinkkejä MITÄ voisin tehdä.

Miten huonoa luonnetta voi sitte korjata?

[/quote]

Kaikki häipy langoilta, koska te ette tiedä vastausta tähän. Oi voi....mitäs nyt sitte.

Vierailija
33/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:38"]

No kerro miten voisin parantaa luonnettani? Kyllähän se paska on, mutta en edes tiedä miten sitä voisi muuttaa.

Ja itsensä muokkaaminen on jäänyt siitä kun mulle on miehet kommentoineet painoa ja rumuutta, että on siinäkin iso syy miksen vaan kelpaa.

[/quote]

No tässähän ne syyt kiteytyy. Kiinnostaisiko itseäsi alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka on ruma ja läski ja sillä on paska luonne? Kuulostaa siltä ettet haluakaan nähdä yhtään vaivaa muuttuaksesi parempaan suuntaan, vika on miehissä kun et kelpaa.

Vierailija
34/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tota meikkiä muuttaa luonnollisemmaksi? Millainen pukeutumistyyli sulla on?

Vierailija
35/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:48"]

No tässähän ne syyt kiteytyy. Kiinnostaisiko itseäsi alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka on ruma ja läski ja sillä on paska luonne? Kuulostaa siltä ettet haluakaan nähdä yhtään vaivaa muuttuaksesi parempaan suuntaan, vika on miehissä kun et kelpaa.

[/quote]

Ihanko huvikseni täällä kyselen että miten sitä luonnetta voisi muuttaa? Miksi kommentoit ylipäänsä jos sua ei kiinnosta lukea kaikkia viestejä...:D

Ja onhan se nyt ongelma jos kerta oon niin ruma, ettei miehet kehtaa edes kulkea mun kans julkisilla paikoilla puhumattakaan, että mut vois joskus esitellä jollekin. Ei se miesten vika ole, että mä en niille kelpaa vaan mun oma.

Jos joku nyt ymmärtää mun viestien pointin niin arvostaisin, jos joku kertoisi onko mulla mitään edes tehtävissä. Vaihtoehdot kun on olla nykyinen tai yrittää muuttua mutten vielä tiedä että kuinka. Siksi mä tän keskustelun edes tein.

Vierailija
36/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:51"]

Voisiko tota meikkiä muuttaa luonnollisemmaksi? Millainen pukeutumistyyli sulla on?

[/quote]

Voin kokeilla, ei toi ole ehdoton mitenkään ole eli jos rajaukset pienentää/jättää pois ja laittaa väritöntä huulirasvaa (vaikken oikeaa huulipunaa kyllä aiemmin oo muutenkaan käyttänyt).

Pukeutumienn suhteellisen perus: pääasiassa mekkoja/neuleita/farkkuja/jne, aika paljon mustaa kylläkin.

Vierailija
37/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alottaisit lukemalla kirjallisuutta, katsoisit dokkareita? Opettelisit käytöstapoja, opettelisit pitämään sammakot sisälläsi. Opettele myös kehonkieltä, ettet karkota kaikkia pois luotasi.

Miten sun suhteet sun tyttö- ja työkavereihisi sujuu? 

Mun on vaikeaa kuvitella, että miehet arvostelee sua rumaksi ja läskiksi, mutta silti ne haluaa sun kaa jatkoille? Spurgujako sä tapaat?

Vierailija
38/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä ihmisiä joilla on mielestäsi kaunis luonne, mieti heidän tapaansa käyttäytyä ja toimia ja ota siitä itsellesi sopivia käytösmalleja. Kuvittele että olet jo yksi heistä. Hakeudu sellaisten seuraan ja jätä "paskan luonteen" omaavat kaverit pois.

Vierailija
39/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:58"]

Mitä jos alottaisit lukemalla kirjallisuutta, katsoisit dokkareita? Opettelisit käytöstapoja, opettelisit pitämään sammakot sisälläsi. Opettele myös kehonkieltä, ettet karkota kaikkia pois luotasi.

Miten sun suhteet sun tyttö- ja työkavereihisi sujuu? 

Mun on vaikeaa kuvitella, että miehet arvostelee sua rumaksi ja läskiksi, mutta silti ne haluaa sun kaa jatkoille? Spurgujako sä tapaat?

[/quote]

Kirjallisuutta luen, dokkareita tulee aika harvoin katsottua kun ennemmin olen painottanut leffoja... Ihan normaalisti näkisin tulevani ihmisten kanssa toimeen, olen vaan vähän ujo joten uusia kavereita on vaikea saada, mutta ei entisten kanssa ole ollut ongelmia.

Jaa-a. Kyllä mä sitä olen miettinytkin, että miksi joku on sitten niin epätoivoinen, että on harrastanut mun kanssa jopa seksiä (kauan sitten yksi miespuolinen lyhytaikainen "kaveri"), ja katsoo asiakseen kertoa sitten myöhemmin miten läski ja ruma oikeasti olenkin. Esim. tällaista ja ei tollasta sanota oikeasti kauniille naisille.

Vierailija
40/90 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:58"]

Mieti niitä ihmisiä joilla on mielestäsi kaunis luonne, mieti heidän tapaansa käyttäytyä ja toimia ja ota siitä itsellesi sopivia käytösmalleja. Kuvittele että olet jo yksi heistä. Hakeudu sellaisten seuraan ja jätä "paskan luonteen" omaavat kaverit pois.

[/quote]

Hyvä neuvo, kiitti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi