Kelpaisin vaan yhden yön jutuksi, miks?
Siis pussiko pitää ostaa jos oon kerta niin ruma vai miksei ketään miestä kiinnosta vakavemmin?
Yhden yön juttuja ei ole koskaan silti ollut kun ei mua kiinnosta sellanen, mut ilmeisesti sellaseen pitäis sit tyytyä tällä kun mun taso on niin huono.
Kommentit (90)
Jos haluaa erottua positiivisesti, niin jotain muuta kuin ainaista mustaa päälle.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:08"]
Hanki ihan ekaks itsetunto tyttö hyvä. Jos et kelpaa itsellesi tuollaisena, tuskin kelpaat kenellekään muullekaan, sillä se oikeasti huokuu olemuksesta. Itsevarmuus on seksikästä. Vaikutat melko hyökkäävältä noin persoonana muuten.
[/quote]
Niin kerro toki miten se itsetunto hankitaan?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:39"]
Miksipä se juttu ei voisi alkaa siitä, että menee jatkoille yhdessä? Monella alkanut niin :)
[/quote]
Tämä on kyllä totta! Ei mun kaveripiirissä ole kuin yksi ihminen (siskoni), jolta baarituttavuus kysyi puhelinnumeron (tapahtui aikana ennen facebookia). Kyllä ne kaikki muut, jotka ovat baarituttavuuksiensa päätyneet pidempään suhteeseen, ovat aloittaneet juttunsa jatkoilta/yökylästä.
Jos olet sitä mieltä, että kelpaat vain yhden yön juttuihin, mutta tämä ei perustu baari-iltoihin, niin mihin sitten? Taidan olla jo niin vanha, että en nyt kyllä heti keksi missä muualla tulee eteen mahdollisuus yhden yön juttuun kuin baarissa. Ei kai sulle kukaan päivällä, esim. kirjastossa tai ruokakaupassa ehdota yhden yön juttua? Jos ehdottaa, niin olisit sitten vaan tyytyväinen :-)
Osaatko kokata? Siivota? Pitää miehestä muuten huolta? Itse ainakin laitan nämä naisten hommia osaamattomat naiset "slut-zoneen" eli kelpuutan vain mälliämpäreiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:12"]
Osaatko kokata? Siivota? Pitää miehestä muuten huolta? Itse ainakin laitan nämä naisten hommia osaamattomat naiset "slut-zoneen" eli kelpuutan vain mälliämpäreiksi.
[/quote]
Ei tollaset jutut tule esiin niissä paikoissa missä miehiin tutustun mutta kyllä, tosiaankin osaan. Mut ei miehiä ne jutut kiinnosta vaan pelkkä pillu :D et sellasta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"]
Jos olet sitä mieltä, että kelpaat vain yhden yön juttuihin, mutta tämä ei perustu baari-iltoihin, niin mihin sitten? Taidan olla jo niin vanha, että en nyt kyllä heti keksi missä muualla tulee eteen mahdollisuus yhden yön juttuun kuin baarissa. Ei kai sulle kukaan päivällä, esim. kirjastossa tai ruokakaupassa ehdota yhden yön juttua? Jos ehdottaa, niin olisit sitten vaan tyytyväinen :-)
[/quote]
Kaikkeen pääasiassa, mutta myös baari-iltoihin tietysti.
Kaipa mun pitää sitten alkaa kunnon horoksi kun ei mulla muuta keinoa ole viettää miesten kanssa aikaa.
Mistä olet etsinyt miehiä paitsi baareista?Lähestytkö ja teetkö aloitetta koskaan itse vai odotatko että joku vastapuoli tekee? Mulla on vähän sama meininki, mielestäni olen ihan ok, pienellä meikillä jopa nätti ja mukava luonteeltani mutta aika ujo tekemään aloitteita, tai jos teen niin ne sitten tyssää useinkin siihen että en keksi enempää sanottavaa ujostuksissani. Enkä oikein tiedä millaisissa paikoissa varmimmin kannattaa lähteä tekemään tuttavuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:08"]
Hanki ihan ekaks itsetunto tyttö hyvä. Jos et kelpaa itsellesi tuollaisena, tuskin kelpaat kenellekään muullekaan, sillä se oikeasti huokuu olemuksesta. Itsevarmuus on seksikästä. Vaikutat melko hyökkäävältä noin persoonana muuten.
[/quote]
Niin kerro toki miten se itsetunto hankitaan?
[/quote]
Ja tähänkään viestiin ei vastata eipä tietenkään mikä yllätys ei vitsit miten ennalta-arvattavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:20"]
Mistä olet etsinyt miehiä paitsi baareista?Lähestytkö ja teetkö aloitetta koskaan itse vai odotatko että joku vastapuoli tekee? Mulla on vähän sama meininki, mielestäni olen ihan ok, pienellä meikillä jopa nätti ja mukava luonteeltani mutta aika ujo tekemään aloitteita, tai jos teen niin ne sitten tyssää useinkin siihen että en keksi enempää sanottavaa ujostuksissani. Enkä oikein tiedä millaisissa paikoissa varmimmin kannattaa lähteä tekemään tuttavuutta.
[/quote]
Jo sanoin, että kaikkialla.
Ei mulla netissä tai työpaikoilla tapahtuneet kohtaamiset ole johtaneet kun jälleen kerran siihen, että olen salapano miehelle (joskus jopa useampaan kertaan) jota ei kiinnosta kun seksi mun kanssa. Sellasta se on.
Mulla sama ongelma :-))) Jos olisit pari vuotta vanhempi, niin ottaisin sut yhdeksi yöksi. ainakin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:20"]
Entä jos ei kelpaa kenellekkään edes yhdeksi yöksi? Rahalla rakkautta vai mitä muita vaihtoehtoja? M32
[/quote]
Itstunnon kohottamiseen löytyy vaikka mitä matskua kirjastosta, varmaan netistäkin. Tunnut kaipaavan parempaa/ammatillisempaa apua kuin mitä me tavistallaajat osaamme tarjota. Mut joo, ei susta kiinnostuta niin kauan kun sun asenne on toi, että suosittelen tosiaa jotai terapiaa tai sit noita itsehoito-oppaita yms.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:28"]
Itstunnon kohottamiseen löytyy vaikka mitä matskua kirjastosta, varmaan netistäkin. Tunnut kaipaavan parempaa/ammatillisempaa apua kuin mitä me tavistallaajat osaamme tarjota. Mut joo, ei susta kiinnostuta niin kauan kun sun asenne on toi, että suosittelen tosiaa jotai terapiaa tai sit noita itsehoito-oppaita yms.
[/quote]
Pahan pistit, eipä ole rahaa vielä mihinkään terapiaan harmillisesti että täytyy etsiä käsiin jotain kirjoja varmaan.
Tosin eipä mikään terapia kyllä mun ulkonäköä ainakaan tuu parantamaan, harmi.
[/quote]
Pahan pistit, eipä ole rahaa vielä mihinkään terapiaan harmillisesti että täytyy etsiä käsiin jotain kirjoja varmaan.
Tosin eipä mikään terapia kyllä mun ulkonäköä ainakaan tuu parantamaan, harmi.
[/quote]
Just ton takia tarttet itsetunnon kohotusta. Jotta ymmärrät ettei ulkonäkö merkitse / että sä olet hyvä just noin. Kaikki on omalla tavallaan kauniita. Mä en ikinä oo ollu kaunistus mut koska mulla on suht hyvä itsetunto (vaik oonki tosi ujo), niin miehiä ja parisuhteita on piisannut. Nyt naimisissa. Et eisun tartte näyttää mallilta tms, oot ylpeesti oma ittes niin kyllä susta kiinnostutaan. Ootko hakenu netissä seuraa?
Ps.mun mielestä kenenkään ei tule muuttaa ulkonäköään muita varten. Mut itsestä huolehtiminen (terveet elämäntavat, hyvä hygienia, puhtaat hiukset, ehjät ja siistit vaatteet, "hajuttomuus"--> dödö ja suuvesi jne) on se mitä kaikki vois tehdä ihan jo kunnoittaakseen kanssaeläjiä. Ja se myös kaunistaa.
Syö terveellisesti ja kuntoile niin hoikistut ja näytät paremmalta. Parempi ulkonäkö, kaunis luonne ja positiivinen asenne elämään, eiköhän ala löytyä hyviltä miehiltä kiinnostusta.
Musta alkaa tuntua jo, että mitä jos olen jo niin katkera ja pessimistinen etten pysty muuttumaan vaan valun vaan alaspäin.
Kuinka paljon mun sitte täytyis ilmeisesti laihtua? Oon tällä hetkellä 162 cm/59 kg, treenaan 2-3 krt viikossa ja ruokavalio on kunnossa. Näissä mitoissa oon ollut kun oon saanut läskikommentteja.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:20"]Entä jos ei kelpaa kenellekkään edes yhdeksi yöksi? Rahalla rakkautta vai mitä muita vaihtoehtoja?
M32
[/quote]
Jos tähtäimessä on vain ne yhdet yöt niin ei ihme jos ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:45"]
Syö terveellisesti ja kuntoile niin hoikistut ja näytät paremmalta. Parempi ulkonäkö, kaunis luonne ja positiivinen asenne elämään, eiköhän ala löytyä hyviltä miehiltä kiinnostusta.
[/quote]
Hyvä mies = pinnallinen mies?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:45"]
[/quote]
Hyvä mies = pinnallinen mies?
[/quote]
Kyse on nyt siitä, että nykyisellä ulkonäöllä en ole parisuhde- vaan pelkkää panomateriaalia. Eli täytyy tosiaan jotenkin muuttua kauniimmaksi, jotta voisin edes vaikuttaa sellaiselta varteen otettavalta vaihtoehdolta suhteeseen.