Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ens viikolla muutun suurperheen äidiksi
05.04.2015 |
Okei, vähän liiottelin! Mutta muutetaan miesystävän kanssa yhteiseen omakotitaloon ja meidän mukana sinne muuttaa minun kaksi lasta + miehen kolme lasta (joka toinen viikko) ja syyskuussa meille syntyy yhteinen lapsi.
Odotan innolla ja kauhulla. Muilta uusperheen äideiltä/isiltä vinkkejä arjen sujumiseen? Lapset tulevat oikein hyvin ainakin tällä hetkellä toimeen keskenään. Minun vanhimmainen ja miehen keskimmäinen ovat samalla luokallakin, he ovat yhteenmuutosta ehkä eniten innoissaan :D
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:39"]Pakko kyllä kysyä, että mikä helvetin järki on tehdä vauvaa ennen kuin olette edes asuneet yhdessä säädyllistä aikaa? Hävetkää, aikuiset ihmiset, ja miettikää asiaa lastenne kannalta. Tosi kiva teidän aiemmille lapsille, että stressaavan elämänmuutoksen lisäksi perheeseen astuu vielä uusi rakkausvauva, josta tulee äidin ja isän yhteinen lempilapsi. [/quote] En valitettavasti voi tässä koko perhetilannetta alkaa aukomaan mutta vauva on harkittu juttu. Täytyy myöntää että alunperin kun vauva alulle saatiin, oli perhetilanne täysin toinen. Mutta tilanteet muuttuu ja niiden mukana eletään :) Ap [/quote] Vauvan teko ennen kuin ollaan asuttu yhdessä ja eletty oikeaa arkea = idiotismia.
[/quote]
No hui! Meille on tulossa vauva, eikä edes asuta yhdessä. Eikä vielä olla muuttamassakaan. Vaikka lisääkin lapsia saa tulla. Uusperhe, neljä lasta ennestään. On se jollekin ihan ylivoimaista ymmärtää että joku elää eri tavalla kuin itse.