Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Lahjakortti kukkakauppaan, skumppapullo ja vielä erikseen tiimin johtavalta shampanjaa pullo. Hyvää joulua!
Työnantajalta ei mitään, asiakkaalta sain Fazerin sinisen jossa parasta ennen 9.11.2018.
Ei ollut tänävuonna, mutta kuukauden liksa ja oahvilaatikollinen jouluherkkuja.
Olen paikallisen ison kauppakonsernin palveluksessa. Kollegani, joita on tässä kaupassa yli 250 henkilöä saivat nastakengät ovh 150 euroa.
Noin 25:lle syksyn jälkeen aloittaneille (mukaan lukien minä) ei lahjoja riittänytkään, saatiin joukkoviesti että ei nyt tulekkaan luvattuja kenkiä teille, saatte korvaavan lahjan :))) Kaikilta siis kysyttiin kenkien koot hyvissä ajoin ja mainostettiin että nyt panostetaan työntekijöiden lahjoihin.
No korvaava lahja näille 150 euron nastakengille oli lahjakassi (3e), Fazerin sininen konvehtirasia (5e), suklaakuorutetut pähkinät (olen vakavasti allerginen, ja kyseessä on siis maailman yleisin allergeeni.. hinta 4e) ja 7e maksavat irroitettavat nastapohjalliset, jotka olivat 6 kokoa liian isot.
Haistakoon paskan. On pitänyt venyä ja venyä ja joustaa ilman lisiä, palkkoja ei makseta kuin listaan merkityistä tunneista, vaikka jatkuvasti pitää jäädä yliajalle tekemään ja väitetysti maksavat. Tosiassa eivät.
Rantaloma työporukalla ulkomaille vielä keskellä flunssakautta. Todellinen tarkoitusperä on kannustaa ihmisiä ottamaan k-rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset viime vuodesta, jonka sai tulostaa koneelta. Tämä Hus.
Moi Kollega! Kiitoskortti, jonka sai printattua. En printannut. Lähdetään Norjaan töihin.
Edellinen ketju aiheesta poistettiin. M- Brain, mediafirma Punavuoressa antoi meille tuotannon työntekijöille jäätelölusikat, jotka olivat jääneet yli firman lahjoista. Lisälahjana jouluksi saatiin irtisanomisilmoitukset.
200 euron epassin, jossa on aika tiukat käyttörajoitteet. Esim. hampaiden valkaisuun tai jalkahoidon yhteydessä tehtävään kuumakivihoitoon ei käy. Ihme rajoituksia. Parista hierontakerrastakin tulee vaan vihaiseksi. Taitaa jäädä käyttämättä.