Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hätäjarru käyttöön - Kiuru: toimia kohdistetaan nimenomaan rokottamattomiin

Vierailija
22.12.2021 |

Mitähän tuosta seuraa.

Kommentit (383)

Vierailija
141/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävaltaanhan tulee 7200€ sakko rokottamattomille helmikuusta lähtien.

Toivottavasti sama tulee suomeen.

Suuri vaara, että sisällissota siellä tulee helmikuussa. Ei ihmiset suostu tuollaiseen na t si hirmuhallintoon. Toivotko samaa myös Suomeen? Lietsot vastakkainasettelua.

Rokottamattomien pienenevälle vähemmistölle sisällisota olisi karvas tappio.

Vierailija
142/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimet kohdistuisivat nimenomaan kaikkiin koska k-piikillä ei voida rokottaa, pelkästään geenitoimintaa häiritä ja elimistöä runnella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusta en ole ottanut enkä ota.

Vierailija
144/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta vinkunaa rokottamattomilta. Jos virus tappaisi lapsia, jättäisittekö rokotteen ottamatta?

Tämä. Itse olen saanut molemmat rokotteet, mutta koronapassia en ole käyttänyt kertaakaan, koska en ole niin idiootti, että kulkisin maskittomissa ihmisjoukoissa. Suojaan myös itseni ja muut pitämällä FFP2- maskia. Ihan vapaaehtoisesti. Olen älykäs.

Onnea ja menestystä. Luuletko olevasi parempi ihminen? Olen elänyt täysin normaalisti koko ajan. En käytä maskia enkä mene koronatestiin. Kaksi rokotusta olen ottanut.

Vierailija
145/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen ottanut, toista en ota. Olen rokotekriittinen(paskat rokotteet), en rokotevastainen. Ja siis rokotettu nyt. passia en tarvitse, tosin se poistuu tuotapikaa muutenkin, huomasivat ettei toimi. Hallitus hoitanut korona-toimet surkeasti, säälittäviä tytteleitä siellä.

Vierailija
146/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenköhän vihdoin vankilaan..

t. rokottamaton

Entäpä jos kielletään älyvehkeet. Tilastojen varjossa tulosi ei putoa yhtään vaikka jonkun vuoden istuisit. Samat sossurahat juoksee.

Vierailija
147/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt otetaan hypoteettinen tilanne että saavutetaan se 100 % rokotekattavuus. Tautitilanne ei kuitenkaan helpota ja pahenee pahenemistaan, mitäs sitten? Ketäs sitten syytetään? Nyt on jo reilusti yli 80 % tuplarokotettuja ja tilanne vain pahenee, vaikka sen pitäisi pikkuhiljaa tuosta laskea, koska 80 % on jo valtaosa väestöstä.

Vierailija
148/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt otetaan hypoteettinen tilanne että saavutetaan se 100 % rokotekattavuus. Tautitilanne ei kuitenkaan helpota ja pahenee pahenemistaan, mitäs sitten? Ketäs sitten syytetään? Nyt on jo reilusti yli 80 % tuplarokotettuja ja tilanne vain pahenee, vaikka sen pitäisi pikkuhiljaa tuosta laskea, koska 80 % on jo valtaosa väestöstä.

Sitten tietenkin se osa kansasta olisi aina huonompaa joilla on vähemmän rokotteita. Aina vaan uudella rokotteella muka asiat tulee paranemaan ja on parempi ihminen kun sen ottaa.

Vierailija
149/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taudista haluttaisiin eroon siihen olisi jo kehitetty lääke eikä pelleilty toimimattomien "rokotteiden" kanssa.

Vierailija
150/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos syöminenkin estetään.

Vierailija
151/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ei tätä kerro, mutta osastoilla näkee, että kovin on tumma väki yliedustettuna koronapotilaiden joukossa.

Vierailija
152/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti rokotettu ja kolme kertaa koronan sairastanut, kerran jopa joutunut sairaalaan sen takia. Kolmas rokote pitäisi ottaa, mutta miksi ihmeessä, kun kaksi edellistäkään annosta ei ole tehonneet.

Voihan se olla niinkin, että ilman rokotetta olisit kuollut tai vakavasti sairastunut. Mistäpä sen tietää...

Jos hän on yli 70v tai/ja jos hänellä on useita muita pitkäaikaissairauksia taustalla niin sitten sinun skenaario voisi olla mahdollista mutta muuten siihen on erittäin pieni todennäköisyys.

Niinhän se on. On se skenaario siltikin mahdollinen, oli todennäköisyys miten pieni tahansa. Jokainen meistä tekee sen perusteella päätöksiä.

Jos noin ajattelet niin sinä tuskin ajat autoa? Sinä tuskin käytät alkoholia? Alkoholin takia sairaalaan päätyy ihmisiä aika paljon.

Alkoholin takia menehtyy varmasti enemmän ihmisiä kuin koronan takia.

Ymmärrän myös, että rokotteen haittojen todennäköisyys on monin verroin pienempi, kuin koronan. Näillä mennään. Katsotaan, selvitäänkö elämästä hengissä.

Väestöllisesti tarkasteltuna varmasti noin. Mutta rokotus on henkilökohtainen asia ja jokaisella on oltava oikeus arvioida rokotteen hyöty ja riskit /vaiva omalle kohdalleen ja tehdä päätös siitä ottaako rokotteen vai ei.

Itse en ole ollut juuri koskaan sairas, monesti on mennyt useita vuosia ettei ole kuumetta tai edes pientä flunssaa. Isäni oli samanlainen, hän ajatteli ettei aikuinen mies sairasta. Mutta jotkut kaverit sairastaa flunssia useamman kerran vuodessa, hampaat tulehtuu, on korvatulehduksia ja ties mitä.

Influenssan olen joskus sairastanut, silloin oli kova kuume jne mutta jonkun päivän päästä se meni ohi.  Lähipiirissäni moni on jo sairastanut koronan, osa ollut lievempiä osalla kova kuume ym. Mutta eipä tuo näytä tarttuvan vaikka pitäisi olla hyvinkin tarttuva tauti. ja samoissa porukoissa olen harrastellut ja liikkunut koko korona-ajan

Vierailija
153/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista sairastuneista 26 693 /14 vrk on joutunut sairaalahoitoon 314 = 1,17%

On kauhia Pan Temmi

Vierailija
154/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaa voisin kokeilla hyvin.

- Rokottamaton m50

Vierailija
155/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotusta en ole ottanut enkä ota.

Terv Jannu H.

Vierailija
156/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäjarru siis viikon päästä käyttöön?

Vierailija
157/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media ei tätä kerro, mutta osastoilla näkee, että kovin on tumma väki yliedustettuna koronapotilaiden joukossa.

Muistan koronan alkuajoilta uutisen Ruotsista. Oli 20 kuollutta ja tasan puolet näistä som..

Vierailija
158/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän koronapassin hyllyttäminen on juuri päinvastainen toimi eli kohdistuu rokottamattomien sijasta kaikkiin ja esim ravintolat liikuntapaikat ym joudutaan siksi sulkemaan.

Kiitos tästä yhteiskunnan sulkemisesta ja sen kustannuksista kuuluu teille rokottamattomille. Kiitos. Muistan teitä iltarukouksessani.

Sä oot niin kujalla kuin olla voit. Kiitä tästä korona-aallosta pikkujoulubilettäjiä: harvassa popkonsertissa tai baarissa pidettiin maskeja, puhumattakaan kunnon maskista.

Vierailija
159/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakauppoihin se ei voi tulla, niin en tarvitse jatkossakaan.

On se hienoa olla peräkammarin poika joka ei muutenkaan olisi poissa kotoa. Eivät vaikuta mitkään lockdownit elämään mitenkään.

Oletko kateellinen?

T. Rokottamaton peräkammarintyttö :D

Rokottamattomalla peräkamarin tytöllä on sellainen status, jota en todellakkaan miltään osin kadehdi.

Vierailija
160/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taudista haluttaisiin eroon siihen olisi jo kehitetty lääke eikä pelleilty toimimattomien "rokotteiden" kanssa.

Vauva- palstan asiantuntijan kannanotto.

😂