Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hätäjarru käyttöön - Kiuru: toimia kohdistetaan nimenomaan rokottamattomiin

Vierailija
22.12.2021 |

Mitähän tuosta seuraa.

Kommentit (383)

Vierailija
121/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi alkaa mennä tämä meno Suomessakin.

Vierailija
122/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomana olen havainnut, että aina kun tapaan rokotettuja tuttaviani, seurauksena on poikkeuksetta 1-2 viikon todella sitkeässä oleva flunssa, siis joka ikinen kerta!, viimeiset 1,5-vuotta. Tällaista ilmiötä ei ole koskaan ennen koronaa ollut.

Syyllinen tähän ilmiöön on ollut tosiaan melko helppo todeta, koska sinkkuna omissa oloissani viihtyvänä ja etätöitä kotoa käsin tekevänä minulla ei erityisemmin ole ollut muita ihmiskontakteja kuin nämä epäsäännölliset tuttavien tapaamiset nyt Korona aikaan. Kauppa asiatkin olen hoitanut koko koronan ajan kotiin toimituksella.

No miksi tapaat jos olet rokottamaton. Pysy vaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut kaksi vuotta yksin kotona vain lähikaupassa käyden. Kerrotko miten tämä tilanne on minun syyni?"

Niinhän ne kaikki sanoo. Lopulta käy se huono tuuri kun pandemia jatkuu tarpeeksi pitkään ja yhtäkkiä ollaankin teholla.

Vieläkö joku kaheli uskoo, että kaikki päätyy teholle? 😂 0,6% todetuista on joutunut. Tartuntoja moninkertainen määrä todellisuudessa, joten 0,1% on varmaan lähempänä totuutta.

Suomessa on 800 000 rokottamatonta. Jos totuus on jossain 0,1-0,6%:n välimaastossa, se tekee 800-4800 tehohoitopotilasta. Toivottavasti eivät kaikki saa tartuntaa lyhyen ajan sisällä, tai on tehon ovella jonoa..

Väintään saman verran siellä teholla on rokotettuja, ei pidä sitä unohtaa.

Eikä sitä, että rokotettuja 4,2 miljoonaa, joten rokotettujen todennäköisyys joutua teholle on monin kerroin pienempi kuin rokottamattomien.

Se on jättimäisesti suurempi todennäköisyys, koska rokotettujen ei pitänyt lainkaan joutua teholle. Ja rokotetut on enemmistönä myös koronaan kuolleissa ja kasvaa koko ajan.

Tiedän, että sinun mahdoton ymmärtää tosiasiaa siitä, että rokote ei todellakaan ole millään tavalla vakuuttava siinä määrin, että sen ottaisi.

Vierailija
124/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varianttia variantin perään, tästä ikuisuuteen.. Samoin rokotuksia.

Vanha totuus, jokainen variantti on edellistä heikompi, pätee edelleen.

Vierailija
125/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rokottamaton on edelleen tätä velttoa ryhmää, jotka eivät vain ole vielä viitsineet/ehtineet tms. Tai he ajattelevat edelleen, että asia ei koske heitä. Heihin tiukempi rokotteiden tarjoaminen ja tosiasioista valistaminen voisi vielä tepsiäkin. Tietty osa porukasta kuuluu sitten ns. totaalikieltäytyjiin, joihin ei mikään pure. He voivat sitten olla toimien kohteena. Oli asia mikä tahansa, se jakautuu aina normaalijakauman mukaan... 

Vierailija
126/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti rokotettu ja kolme kertaa koronan sairastanut, kerran jopa joutunut sairaalaan sen takia. Kolmas rokote pitäisi ottaa, mutta miksi ihmeessä, kun kaksi edellistäkään annosta ei ole tehonneet.

Voihan se olla niinkin, että ilman rokotetta olisit kuollut tai vakavasti sairastunut. Mistäpä sen tietää...

Ilman rokotusta hän olisi saanut luonnollisen immuniteetin ensimmäisestä tartunnasta.

Vierailija
127/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju vakuutti minut täysin siitä, että rokottamattomat on pakko sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle. Näin vastuutonta valehtelua jatketaan vaikka ollaan syvässä suossa takianne. Erikseen on vielä tämän palstan im besillisakki. Eihän teille muuta yleisöä ole kuin toisenne.

Vierailija
128/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiat kauppojen oville omahyväiset idiootit nuoret miehet tulevat pipeiksi, jos joutuvat käyttämään maskeja. Vanhuksilla ei näytä olevan sitä ongelmaa.

Vierailija
129/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti rokotettu ja kolme kertaa koronan sairastanut, kerran jopa joutunut sairaalaan sen takia. Kolmas rokote pitäisi ottaa, mutta miksi ihmeessä, kun kaksi edellistäkään annosta ei ole tehonneet.

Voihan se olla niinkin, että ilman rokotetta olisit kuollut tai vakavasti sairastunut. Mistäpä sen tietää...

Ilman rokotusta hän olisi saanut luonnollisen immuniteetin ensimmäisestä tartunnasta.

Se on totta, todennäköisyydet puoltaa tätä, mutta kun sinä et voi tietää sitä varmuudella. Rokotuksella parannat todennäköisyyksiäsi selvitä taudista entisestään, mutta et 100%:sesti. Ei ole täysin varmaa vaihtoehtoa tällä hetkellä olemassa.

Vierailija
130/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävaltaanhan tulee 7200€ sakko rokottamattomille helmikuusta lähtien.

Toivottavasti sama tulee suomeen.

Ihan sama.

T: 30 000e ulosotossa

Ylläri et oot rokottamaton. Varmaan aina yleistä teillä rokottamattomilla että perintä perässä. Kuuluu vähän niinkuin ideologiaan.

Käytähän sitä älyäsi sinäkin. Minä olen velaton korkeakoulutettu rokottamaton.

Lainat on maksettu aina ajallaan. On vapaa olo kun ei ole velkaa yhtään kenellekään. Sinä sen sijaan saisit pyytää rokottamattomilta anteeksi. Mutta sivistyneet käytöstavat eivät taida kuulua sinun tyyliisi ja ideologiaasi?

Vierailija
131/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän sama jos polttaisi talon ettei tulipalo sitä vie.

Vierailija
132/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui jakamattomalle ihmisarvolle?

Vierailija
133/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuiruperse saa kajota muihin niin kai ne saa sitten kajota kuiruperseeseen? Jokaisella voimalla on vastavoima jne.

Vierailija
134/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomana olen havainnut, että aina kun tapaan rokotettuja tuttaviani, seurauksena on poikkeuksetta 1-2 viikon todella sitkeässä oleva flunssa, siis joka ikinen kerta!, viimeiset 1,5-vuotta. Tällaista ilmiötä ei ole koskaan ennen koronaa ollut.

Syyllinen tähän ilmiöön on ollut tosiaan melko helppo todeta, koska sinkkuna omissa oloissani viihtyvänä ja etätöitä kotoa käsin tekevänä minulla ei erityisemmin ole ollut muita ihmiskontakteja kuin nämä epäsäännölliset tuttavien tapaamiset nyt Korona aikaan. Kauppa asiatkin olen hoitanut koko koronan ajan kotiin toimituksella.

Eli eristäytymällä olet heikentänyt immuniteettisi tuohon kuntoon. Hyvin sä vedät.

Vierailija
135/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote vähän sama jos laskisit lattiat täyteen vettä ettei pala.

Vierailija
136/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analogia :D

- vesivahinko

+ saattaa ehkä lieventää mahdollista tulipaloa

Vierailija
137/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan iso V mitä näpertelyä. Korona on parivuotta jyllännyt  ja nyt JO hökattiin , että työterveyskin voisi rokottaa. Ihan menee viiveellä kaikki muka kovatkin päätökset. Ottaisivat opiksi maailmalta , miten Korona selätetään ja turha uhoominen vähemmälle.Päätökset , kuin sahalaita , ei päätä ei häntää.

Vierailija
138/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju vakuutti minut täysin siitä, että rokottamattomat on pakko sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle. Näin vastuutonta valehtelua jatketaan vaikka ollaan syvässä suossa takianne. Erikseen on vielä tämän palstan im besillisakki. Eihän teille muuta yleisöä ole kuin toisenne.

Sinun takia me tässä pulassa ollaan ja kaltaistesi. Ensinnäkin me olemme suossa poliittisten päätösten takia, emme tämän keskivaikean flunssan takia mitä pelkäätte järkenne menettäneinä.

Vierailija
139/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Pohja ja seinät hetken päästä homeessa ja talo mätänee ympäriltä. Sitä ennen muuttuu homeitiöiden takia hengenvaaralliseksi asua.

Vierailija
140/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ne sitten tukkii rokotuspisteet eikä me saada omiamme ajallaan.

Miksi rokotekriittiset nyt ottaisivat myrkkypiikin, kun eivät aiemminkaan. Rokottamattomat ovat kovasti jäljessa, vaikka joku heistä kehtaisi nyt ykköseen mennä. eivät mitenkään saa kiinni rokotettuja, jotka ottavat nyt kolmatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi