Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hätäjarru käyttöön - Kiuru: toimia kohdistetaan nimenomaan rokottamattomiin

Vierailija
22.12.2021 |

Mitähän tuosta seuraa.

Kommentit (383)

Vierailija
161/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassin hyllyttäminen turhauttaa yökerhoja: "Ravintola-alaa käytettiin keppihevosena, että nuoret aikuiset saatiin rokotukseen"

Syksyllä lanseeratun koronapassin piti olla työkalu, jolla yhteiskuntaa avattaisiin.

https://yle.fi/uutiset/3-12244489?origin=rss

https://kupliiko.sarjakuvablogit.com/2012/10/kova-porkkana/

Vierailija
162/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahahaaaa tästä ei näköjään saa puhua, syystä että????

Lainaus: "Jos taudista haluttaisiin eroon siihen olisi jo kehitetty lääke eikä pelleilty toimimattomien "rokotteiden" kanssa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on niin että kun yhdeltä ryhmältä otetaan pois oikeuksia, toinen ryhmä kuvittelee saaneensa etuoikeuksia.

Vierailija
164/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ollut 2xrokotettuja 11 kipeenä ja näistä 1 ollut 2vk sairaalassa ja 1 rokottamaton kipeenä 2pv kotona sängyssä.

Hyvä rokote ja passilla pääsee tartuttaan!

Vierailija
165/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taudista haluttaisiin eroon siihen olisi jo kehitetty lääke eikä pelleilty toimimattomien "rokotteiden" kanssa.

Öö? Siihen on jo kehitetty lääkkeet. Pfizer ja olisikohan toinen ollut sanofi. Kohta ne tulevat markkinoille.

Ei noi kuitenkaan tarkoita ettei kannattaisi rokottautua. Ei ne lääkkeet mitään 100% toimivia ole nekään.

Vierailija
166/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten helposti tavallisista ihmisistä saa totalitarismin kannattajia. 

Jep. Kun katsoo rokotevastaisten ylimielisyyttä ja tyhmyyttä niin alkaa toivomaan että ihmisrotua vähän jalostettaisiin.

Vierailija
167/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäjarrusta olisi pitänyt vetää jo monta kuukautta sitten. Tällä tahdilla vie kuukausia ennen kuin nähdään tuloksia.

Vierailija
168/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten helposti tavallisista ihmisistä saa totalitarismin kannattajia. 

Jep. Kun katsoo rokotevastaisten ylimielisyyttä ja tyhmyyttä niin alkaa toivomaan että ihmisrotua vähän jalostettaisiin.

Manifestissaan, Taisteluni-teoksessa, hän kirjoitti muun muassa, että propaganda piti ”suunnata massoille” ja sen tuli olla ­sävyltään ”kansanomaista ja vastata älylliseltä tasoltaan vastaanotta­jista yksinkertaisimpia”.

Viholliset olivat ali-ihmisiä

Vierailija
169/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lähdetään viikosta ja sitten äkkiä vierähtää kuukausi pari näiden rajoituksien kanssa.

Vierailija
170/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassin hyllyttäminen turhauttaa yökerhoja: "Ravintola-alaa käytettiin keppihevosena, että nuoret aikuiset saatiin rokotukseen"

Syksyllä lanseeratun koronapassin piti olla työkalu, jolla yhteiskuntaa avattaisiin.

https://yle.fi/uutiset/3-12244489?origin=rss

https://kupliiko.sarjakuvablogit.com/2012/10/kova-porkkana/

Ravintola-alaa on suosittu niin paljon muun yhteiskunnan kustannuksella. Kehtaavatkin vielä vinkua.

Pistettiin kaikki muut aktiviteetit kiinni ja sitten ihmiset pakkautuivat kapakohin, kun muuallekaan ei päässyt. Seuraukset saattoi arvata.

Vierailija
171/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa miten meidän tehoitopaikata ovat vähentyneet.

Finland ICU Beds

https://tradingeconomics.com/finland/icu-beds

Vierailija
172/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen pää on kääntynyt koronarokotevastaiseksi tämän painostuksen takia, vaikka aikaisemmin olisi voinut harkita rokotusta. Outoa vainoamista, kun rokottamattomat ovat kotona, eivätkä varmasti levitä koronaa muihin. Sairaalat ovat täynnä rokotettuja.

Jos Kiuru olisi edes vähän järkevämpi, hän ymmärtäisi rajoittaa maskittomuutta erityisesti rokotettujen keskuudessa. Rokottamattomathan niitä jo käyttävät siinä lähikaupassa käydessään. Huomaatteko, että raskaana oleva Kiuru liikkuu pelkkä kirurginmaski päässään, ei voi mitenkään ymmärtää tällaista esimerkkiä. Esim. Anderssonilla on FFP-maski. Marinia kiinnostaa varmaan vain hyvät somekuvat ja siksi ei saa nokallista FFP-maskia päähänsä, jos ylipäätään saa mitään maskia päähään. Pieni lapsi kuitenkin kotona.

Vierailija
173/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin lähdetään viikosta ja sitten äkkiä vierähtää kuukausi pari näiden rajoituksien kanssa.

Tätä vähän toivoin etätöiden jatkumisen kannalta.

Mulle sopii hyvin nämä rajoitukset, kun viihdyn vaan kotona etätöitä tehden ja tuossa lähimetsässä ulkoillen. 

Vierailija
174/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin koronan muutama viikko sitten ja ajatelkaa, ROKOTTAMATTOMANA!!! Enkä joutunut sairaalaan enkä yhtään mihinkään muuallekaan vaan oli ja meni parin päivän kuumeen ja lihaskipujen jälkeen, eikä yhtään mitään jälkioireita. Ei niin mitään.

Olen jo käynyt hiihtämässä ja lenkkeilemässä ja vointi on superhyvä. Enkä voi sille mitään, että tämä oli mulle helppo tauti. Olen ihan tavallinen ihminen niin kuin moni muukin eikä ole katastrofi ja kuolemantuomio sairastua koronaan.

Vierailija
175/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulisi oikein kunnon variantti rokottamattomille.

Tajuatko sinä, että jokainen rokotettu tulee olemaan jossain vaiheessa "rokottamaton", jos ei halua ottaa boostereita, tai pysty jatkamaan rokotteen ottamista? Kyllä, piikkihaitat ovat ihan todellisia, vaikka moni haluaakin ne kuitata huuhaaksi. Juu, joillekin onnekkaille ei ole tullut kuin pikkasen päänsärkyä ja piikityskohta kipeäksi, mutta sitten on monia muita joille on tullut ikävämpiä haittoja, joiden vuoksi ei halua enää ottaa lisäriskiä boostereista. 

Mitäs sitten tehdään, jos ja kun on kuudes boosteri menossa, eikä kroppa enää ota sitä vastaan yhtä hyvin kuten aiemmat? Jatkat silti rokotusten ottamista, vaikka elimistö olisi ihan sekaisin ja ties mitä vaivoja sinulla on, mutta kun "kyllä ne auttaa, niin päättäjät ovat vannoneet"? 

Olen itse 2x rokotettu, mutta toukokuussa 2022 vissiin loppuu passin käyttöaika, kun 9 kk tokasta piikistä tulee täyteen. En tosin ole nytkään passia käyttänyt ja vastustan sitä, koska minusta tällainen erottelu on epäinhimillistä.

En pysty ottamaan lisärokotuksia, koska sain haittoja, ja näistä haitoista vieläkin mm. kuukautiset ovat ihan sekaisin. Ei voi koskaan tietää koska tulevat, vai tulevatko ollenkaan kuukauden aikana. Lähes koko ajan pitää kulkea side pöksyissä, kun saattaa vaikka kauppakäynnillä yhtäkkiä lorahtaa verta. Mitään ennakkovaroituksia kroppa ei enää ilmoita, kuten aikaisemmin teki (viikkoa ennen mässyhimo, rinnat kipeät, vatsaa turvotti, migreenin alkuja, ym.). Tiesi varmasti milloin kuukautiset alkavat ja olihan ne muutenkin tosi säännölliset. Tällaistako sitten koko kuukautisten loppu kestoaika ennen kuin vaihdevuodet tulevat, jos tulevat? Ei ole kauhean kivaa. 

Vierailija
176/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin aika moni rokottamaton ymmärtää käydä hakemassa sen piikin.

Fiksuimmat toki eli ne, jotka nyt vaan eivät ole saaneet aikaiseksi, mutta ovat kuitenkin päästään ihan normaaliksi luokiteltavia.

Sen sijaan tyhmät foliohatut, 5-vuotiaan tasolle jääneet uhoajapojut, salaliittoteoreetikot ,muuten tyhmät ja huijattavat, eivät rokottaudu.  Minulle ihan sama, kunhan vain kuolevat ilman hoitoa ja nopeasti pois.

Ja kunhan vaan heidät eristetään pois tartuttelemasta muita.  - Olen kyllästynyt heihin enkä halua enää tippakaan rajoituksia ja muiden ihmisten elämän pilaamista heidän vuokseen.

On hävytöntä, että tämä Kiuru ja Marin eivät eroa. Kummallakaan ei näytä olevan kiinostusta tehtäviensä hoitamiseen ja aika menee oman mahan ym ympärllä pyörimiseen.  Tarvitaan työkykyiset ja haluiset ministerit, jotka on aikaa ja halua tehdä työnsä.  Ja ennen kaikkea ymmärrys, kehen ne toimet pitää kohdistaa ja miten se tehdään.   -  Ei enää tätä kaikkien kiusaamista, vain touon pienen vastenmielisten rokottamattomien vuoksi.  Rokottamattomat eristyksiin ja pois liikenteestä.

Vierailija
177/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taudista haluttaisiin eroon siihen olisi jo kehitetty lääke eikä pelleilty toimimattomien "rokotteiden" kanssa.

Vauva- palstan asiantuntijan kannanotto.

😂

Niin, et sitten ymmärtänyt. No ei voi mitään. Sulle on sun eväät annettu ja meet niillä.

Vierailija
178/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ainakaan ota piikkiä. Tämä peli katsotaan loppuun saakka. Ai että on mielenkiintoista, varsinkin rokotettujen piikkipiinaa on kiva seurata.

Mitä piikkipiinaa? Sen kun käy vaan ottamassa vuorollaan ja jatkaa elämistään. En nyt ihan tajunnut sun pointtia.

Toki oma puoliso on 11h työvuorossa teholla ja jännitetään kuinka saa pitää vapaansa jouluna, koska on suojattuna eristyksissä hoitamassa rokottamatonta. Aijjaij! Ei ole minun piina. Se on puolisoni, rokottamattoman ja tämän läheisten piina. Minähän pääsen vähällä maaten sohvalla työpäivän jälkeen ja katsoen Netflix maratoonua, kun kotityöt on tehty. Enemmän huolettaa se puoliso ja sen jaksaminen, jos tässä liikuntapaikatkin menee kiinni.

Vierailija
179/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sairastin koronan muutama viikko sitten ja ajatelkaa, ROKOTTAMATTOMANA!!! Enkä joutunut sairaalaan enkä yhtään mihinkään muuallekaan vaan oli ja meni parin päivän kuumeen ja lihaskipujen jälkeen, eikä yhtään mitään jälkioireita. Ei niin mitään.

Olen jo käynyt hiihtämässä ja lenkkeilemässä ja vointi on superhyvä. Enkä voi sille mitään, että tämä oli mulle helppo tauti. Olen ihan tavallinen ihminen niin kuin moni muukin eikä ole katastrofi ja kuolemantuomio sairastua koronaan.

Minä minä minä.....

Hyvä sinä. Sinä vaan et ole se joka on joutunut teholle.

Vierailija
180/383 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä.....

Hyvä sinä. Sinä vaan et ole se joka on joutunut teholle.

Etkä sinä.