Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun selvisi että korona+ylipaino tappaa, niin kuinka kauan meni normaalipainoon pääseminen?

Vierailija
22.12.2021 |

Itse laihdutin heti keväällä 2020 noin kolme kiloa että sain BMI:n alle 24. Vajaa kuukausi meni aikaa itsellä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin reilu 10 kg. Aikaa meni 8 kk, enkä päässyt lähellekään normaalipainoa. Laihtuminen on yksilöllistä, joillekin riittää, kun jättää alkoholin tai herkut pois. Itsellä ei alkoholin jättäminen vaikuttanut mitenkään, vaikka join ennen pari kertaa viikossa.

Vierailija
2/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30kg ylipainoa, korona oli 2vk kuumetauti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaan painoa lisää n.2kg.

Lyhyellä tuokin tuntuu :(

T. 157/81

Vierailija
4/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tavoite oli BMI alle 25, aikaa meni noin 2kuukautta, Aloitin kanssa keväällä 2020.

Vierailija
5/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kuukautta meni. Istui ylipaino tiukassa. Noin 1.5kg kuukausi vauhti oli.

Vierailija
6/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin riskitekijä on rokottamattomuus ja miessukupuoli. Minulla kesti 2 x 30 minuuttia rokottautua kahdesti. Kolmanteen on aika varattu.

Vierailija
7/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteet, niin pitäisi nopeasti korjata elintapoja ja saada sydänkohtausriskiä pienemmäksi. Aloitan ketoilun uuden vuoden jälkeen, niin saan ylipainoa pois nopeasti.

Vierailija
8/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksi 28:sta, tuli alaspäin 25:teen.

Projekti on vielä kesken.

Vierailija
9/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tarvetta laihduttaa, mutta itse asiassa vasta julkaistuissa viime vuoden koronatilastoissa kävi ilmi, että lihavuus/ylipaino ei lisännyt kuolleisuutta, vaan ikä ja miessukupuoli. Toki lihavuus sitten usein vaikutti siihen, että sairastunut tarvitsi hengitystukea eli sairaalahoitoa.

Vierailija
10/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt 75 kilosta nyt 72 kiloon ja tavoitteena 62-63 kiloa johon pyrin pääsemään kesään 2022 mennessä. Olen 171 senttiä pitkä nainen ja myös aina lihaksikas, joten kiinnostaa nähdä suurimman rasvakerroksen, varsinkin reisien rasvakerroksen ohennettua huomattavasti miltä kroppa näyttää, ja mitä vaaka näyttää.

Suurin paheeni on napostelu ja impulsiivisuus, kun esim saan idean että vitsi maistuisi kyllä nyt mäkkärin ranskikset, niin minulle on todella vaikea päästää ajatuksesta irti ja olla ostamatta ranskalaisia. Olen myös tapojeni orja, joten minun tavoitteenani on päästä eroon huonoista ruokatavoista ja korvata ne "normaalien" ihmisten terveellisemmillä ruuilla. Esim. Joka päivä ei tarvitsisi syödä jotain herkkua, vaikka minulla tapana onkin

Vierailija
11/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähdetään vaikka siitä että korona tappaa normaalipainoisia ja urheilullisiakin. Eikä kaikki pullukat saa vakavaa versiota taudista. 

Vierailija
12/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämähän siinä menee. Ei se ylipaino mikään kuolemantuomio ole, riskitekijä vain.

Vierailija
13/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no oon laihtunut yli 10kg. Olin 105kg ja nyt 92kg. Tiukassa on luput 30kg, ei sula niin millään. 

Vierailija
14/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin riskitekijä on rokottamattomuus ja miessukupuoli. Minulla kesti 2 x 30 minuuttia rokottautua kahdesti. Kolmanteen on aika varattu.

Siellä ne rokoteut miesläskit kuitenkin on kuolemassa teho-osastoilla

Vierailija
15/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne rokoteut miesläskit kuitenkin on kuolemassa teho-osastoilla

Ainoa keino välttää tautia on pysyä kotona.

Vierailija
16/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole mitään tekemistä tappavuuden kanssa...

Vierailija
17/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tässäkin ketjussa moni lihava muuta uskottelee, niin kyllä tämä tauti osuu lähes pelkästään ylipainoisiin.

Vierailija
18/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tässäkin ketjussa moni lihava muuta uskottelee, niin kyllä tämä tauti osuu lähes pelkästään ylipainoisiin.

Älä valehtele. 

Vierailija
19/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole pöpö tarttunut, vaikka ylipainoa on ihan reilusti. En ole käyttänyt maskia, kun pakosta töissä. Olen liikkunut ja toiminut ihan normaalisti. 

EN ole laihduttanut. Enkä laihduta. Jokohan se korona kohta mut tappaa??

(en ole kovasti huolissani...)

Vierailija
20/26 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lihoi koronassa, koska eristyksen takia ei päässyt asunnosta ulos joten käytti ajan syömiseen.