48 tunnin päästä on jouluaattoaamu, mitä teet tähän aikaan silloin?
Joko ollaan jalkeilla riisipuurolla vai vielä nukkumassa? Siivoukset menossa?
Kommentit (23)
Keittelen puuroa ja laitan kinkun uuniin
Nukun
Menen iltapäivällä vanhempien luona käymään. Siinä on mun joulunvietto.
Istun työpaikan ruokalassa aamiaisella ja selaan puhelinta. Kaurapuuroa ja kananmuna, kasi juissia ja iso kuppi kahvia. Tunnin kuluttua alan ottaa työkamoja esille aloitella hommia. Siinpä se sitten onkin.
Luulen että jouluateria tarjotaan klo 18.00.
Katson todennäköisesti Netflixiä tms.
Lasten kanssa katsotaan Joulupukin kuumaa linjaa.
Voi luoja, että jaksatte jauhaa tätä joulupas***** olisi jo ohi!!
Mietin kuinka onnekas olin kun sain elää kasarin ja ysärin, nähdä vapauden.
2020 syntynyt lapsi ei tule tietämään vapaudesta mitään koska on elänyt vain tätä aikaa ja rajoitukset tulee pysyväksi kun ihmiset vapaaehtoisesti luovuttaa sen pois koronapassille.
Menneeseen ei ole paluuta. Luon uuden joulun viettotavan jouluna 2021. En tiedä vielä mitä se sisältää.
Varmaan nukun, mutta jos oon hereillä niin makaan vielä petilläni (nukun olohuoneessa) ja katson varmaan pukin kuumaa linjaa.
Toivottavasti nukun josko ylökerran naapuri ei aloittaisi elämöintiä taas kuudelta - tänään vuorossa oli imurointia.
Olen juuri päässyt kotiin töistä ja valmistaudun nukkumaan.
Varmaan istun aamupalalla rauhassa, telkkari on auki ja sieltä käynnissä Joulupukin kuuma linja. Yksinäni olen aattoaamun, kun teini on isällään.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, että jaksatte jauhaa tätä joulupas***** olisi jo ohi!!
Silti sua kiinnosti niin paljon, että piti tulla lukemaan ja kommentoimaan 🤭🎅
sekoitan rosollia, laitan yön yli vedessä lionneet suolasienet siivilään ja valumaan, sekoitan rosollin ja sienisalaatin, riisi kiehumaan ja kana uuniin. Tämän jälkeen haen sängystä peiton ja oikaisen itseni sohvalle, aloitan sarjamaratonin älytv:stä, asetan kännykän hälyyttämään, jotta ehdin keskeyttämään sarjamaratonin joulurauhan julistusajalle. Sen jälkeen katsastan ruokatilanteen, syödään jossain välissä ja takaisin olohuoneeseen. Koiraa harhautellaan väleissä ettei se ala keksimään että pitäisi ulos päästä. Syömisen jälkeen, tai sitä ennen (koirasta riippuen) käydään pikkulenkillä (toivon kovaa pakkasta, koska koira on päättänyt joskus, että hänellä on pakkasraja -15) heittämässä koirasta kakat ulos. Sitten takaisin sisään.
Kinkku odottaa uuniin menoa, kauppalista (viimeiset, ehkä) mietinnässä, pikasiivous päivän aikana, kuusi jo koristeltu, aattoillan vaatteet ja vermeet tarkastaa baaria varten ja sitten saa joulu tulla, niin vielä tänä iltana saunan ja pesuhuoneen pesu
Vierailija kirjoitti:
Kinkku odottaa uuniin menoa, kauppalista (viimeiset, ehkä) mietinnässä, pikasiivous päivän aikana, kuusi jo koristeltu, aattoillan vaatteet ja vermeet tarkastaa baaria varten ja sitten saa joulu tulla, niin vielä tänä iltana saunan ja pesuhuoneen pesu
Sorry, huonosti luettu otsikko mutta siihen mennessä ^...😁
paastoan 40 päivän vesipaastoa, koska jouluruoat olen jo syönyt ja sossun nainen perui tapaamisensa ja en saanut joulurahoja nyt ei ole koko kuulle penniäkään rahaa. ehkä käyn ruokajonossa jos se on auki mutta paras kai paastota silti
Syön riisipuuroa, juon kahvia ja katon telkkaria.