Häpeän Hysäriä silmät päästäni
Vaikken ole tuota roskalehteä enää vuosiin lukenut, on tämä jopa huonolta vessapaperilta riman alitus! Todella noloa! Miten kutsuisimme virolaisia, etsitään pilkkanimeä? No virolaiset tai eestiläiset tietysti, en aio kutsua heitä muuten.
"Miten kutsuisimme virolaisia?
Virolaisilla ei ole suomen kielessä kunnollista kutsumanimeä, pilkkanimestä puhumattakaan.
Pyysimme siksi lukijoilta ehdotuksia, ja niitä tulikin satoja.
Ohessa ovat äänestykseen valitut kolmekymmentä ehdotusta.
Virolaisten lempinimi julkistetaan toukokuun Kuukausiliitteessä."
Kommentit (6)
Onko tämä aina sama tyyppi, joka tekee näitä avauksia, joissa kertoo ylitsepääsemättömistä häpeäntunteistaan?
No, kaikkea muuta SAA ja PITÄÄKIN pilkata kunhan ei somaleja...olen alkanut ihmetellä että kukahan Hysärin (Sanoman) oikeasti omistaakaan.
Niinpä. Missä maapallon rahat ovatkaan. Follow the money.
HS-Pravda ei enää yritä teeskennellä olevans laatulehti.
Minua hävettäisi, jos olisin HS:n tilaaja ja siten rahoittaisin tuollaisen roskan tuottamista.
No olihan se nolo juttu. HS on mennyt alaspäin.
Tai sitten nuo ovat vain minua nuorempien juttuja. Mutta kuinka vain, ei iske.
Ette taida ole kuulleet miten huonosti Virolaiset nimittelevät ja puhuvat Suomalaisista. Olin yli 15v. naimisissa Virolaisen kanssa ja asuinkin siellä vuosia. Virolaiset taitavat unohtaa oman kielenkäyttönsä Suomalaisista. Virolaisissa lehdissäkin on nimitelty Suomalaisia jo vuosien ajan mutta siitä ei ole nostettu mitään meteliä.