Lapselle leikkipyssy mukaan päiväkotiin?
Lapsella naamiaiset ja mietin, onko ok antaa lapsen ottaa leikkipyssy mukaan? Kuuluu asuun siis.
Kommentit (12)
Varmista kun viet. Ainakaan meillä lelupäivänä ei pyssyjä. Mutta tuo voi tietty olla poikkeus kun kuuluu asuun.
Mun on pakko sanoa OT:na, että Santahaminan päiväkodissa on sotaleluja, muutenhan kaikenlaiset aseet tuntuvat olevan päiväkodeissa ehdottomasti pannassa, joten suosittelen samaa kuin 3!
Mä en antais viedä, mutta kävisikö esim. katana, miekka, sapeli tms.?
Pyssy ei siis edes aidonnäköinen, mutta jostain vain olen lukenut, että pyssyjä ei saisi päiväkotiin viedä. Harmi juttu, kun ei tähän hätään miekkaakaan tms vastaavaa mistään saada.
Ap
Eikö lapset saa leikkiä enää leikkipyssyillä???? Koska se tällaiseksi on mennyt?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:02"]Eikö lapset saa leikkiä enää leikkipyssyillä???? Koska se tällaiseksi on mennyt?
[/quote] meillä saa. Meillä oli juuri merirosvoviikot ja tottakai merirosvoilla oli aseet
Kukkahattutätipaskaa. Pyssyt kuuluvat lapsuuteen ja leikkeihin.
t. 40v
Anna viedä vain, jos joku tuosta rupeaa nillittämään niin käske huolehtimaan oikeista asioista. Kaikesta sitä jotkut nykyään jaksavatkin kauhistua.
No eipä tulisi mieleenkään paheksua leikkipyssyä lapsen hoitokaverilla. Meillä lapsen tarhakaverit väsäävät pyssyt kepeistä, legoista jne
Vaihtaisin asua