Haluan olla niin hoikka, ettei mahassa ole yhtään läskiä!
Kommentit (29)
Te olette kyllä ihan pimeitä! Mahassa KUULUU OLLA läskiä! Ihon alaista rasvaa pitää olla aina jonkin verran! En tarkoita, että pitäisi olla ihan kunnon röllykkä, mutta sellainen ohuehko, piirteitä pehmentävä kerros on normaali, terveellinen ja asiaan kuuluva. Ymmärrättekö? Täysi rasvattomuus aiheuttaa terveysongelmia! Ja on myös rumaa!
Miten teidät saisi käsittämään, ettei rasvakudos ole itsessään mikään syöpä, josta on päästävä eroon kun se vain on jo ajatuksena niin inhottava? Rasvakudos on normaali ja asiaankuuluva osa kehoa. Ainoastaan sen liiallisuus on epäterveellistä, mutta sen puuttuminen on aivan yhtä epäterveellistä. Ymmärtäkää tämä ero ja säätäkää päänne pois tuosta "yök läski inho ällötys paniikki" -asetuksesta.
Mulla on ihan timmi vatsa vaikka muualla on löysääkin, riippuu ruumiinrakenteesta varmaan. Lisäksi keskivartalossa on hyvät lihakset, mitkä näkyy kivasti. Reisien saaminen esittelykuntoon olisi minulle taas varmaan mahdoton tehtävä. T. 163/58
Käykää kattoo sen vankilaohjelman teinimutsin kuvat facesta niin näette miten sairaalloisen laihaksi pitää laihtua ennen kuin on kaikki läskit kadonnu vatsasta. Ja se ei todellakaan ole enää kaunista. Toivottavasti tuokin nuori likka tajuaisi tilanteen ennen kuin on liian myöhäistä. Ystäväkseen tekeytyvät vain kannustavat moiseen touhuun sen sijaan, että puuttuisivat kun selvästi on menty rajan yli. Hoikka saa olla, se on nättiä mutta kun mennään liiallisuuksiin, se ei sitä enää ole.
Tässä on oikein hyviä kuvia, joista näet, miten erilaiselta eri kehot voivat näyttää, vaikka olisi sama rasvaprosentti. Ja sivumennen sanoen, jos esteettiseltä kannalta ajatellaan, niin se kaikista kuivin keho ei välttämättä olekaan se kaunein. (Itseäni viehättävät eniten tuossa 9 kuvan sarjassa keskimmäiset kuvat, 25-35%. Mutta tokihan nämä ovat makuasioita.)
^ Hups, se linkki jäi laittamatta:
http://www.lily.fi/blogit/onnenpaiva/kun-vartalon-muutoksille-sokeutuu-rasvatilanne
Vatsalihastreeni ei kadota kumpua. Rasva lähtee vähäisellä ruoalla ja kovalla urheilulla jossa ei maata tai istuta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:04"]Mulla on läskitön maha! Oon 163cm ja 50kg.
[/quote]
Mulla taas ei, vaikka ei sitä läskiä paljoa olekaan. Oon 161/45. Oon vsssiin "laihaläski"
Vatsa on litteä, jos rasvaa ei ole paljon ja ruokavalio on kunnossa. Mulla on 160cm, 54kg vatsa litteä kun en syö viljaa enkä maitoa. Jos syön huonosti, vatsa pömpöttää 45 kilossakin. Kokeiltu on. 50kg on paras paino mulle kropan mallin puolesta. Riittäå kiloja Vähän muotoihinkin.
Mulla on läskitön maha! Oon 163cm ja 50kg.