Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla niin hoikka, ettei mahassa ole yhtään läskiä!

Vierailija
04.04.2015 |

Mikäköhän bmi pitäisi olla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bmi sitä kerro, mahassa voi olla lihaksia ja ei yhtään läskiä. Lihas taas painaa enemmän kun läski, joten bmi ei kerro mitään. Toki jos haluat olla läskitön ja lihaton luuranko niin siellä 16 hujakoilla.

Vierailija
2/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja...Kuule ap, on sinullakin ongelma. Mut joo: tee nyt alkuun sata vatsalihasliikettä aamuin illoin ja katso kuukauden päästä onko massu sinulle tarpeeksi timmi. Jos ei, lisää vatsalihasliikeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:58"]

Ei bmi sitä kerro, mahassa voi olla lihaksia ja ei yhtään läskiä. Lihas taas painaa enemmän kun läski, joten bmi ei kerro mitään. Toki jos haluat olla läskitön ja lihaton luuranko niin siellä 16 hujakoilla.

[/quote]

Mulla oli ennen raskautta BMI 16 ja näytin täysin normaalilta. Ei mulla läskiä ollut, mutta terveeltä ihmiseltä ihan näytin. Kyllä saa alle tuon olla jotta luurangoksi voi sanoa. En tosin ehkä suosittele...

Vierailija
4/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan huomenna dieetin, lauantai on aina herkuttelupäivä! Lisäksi käyn jatkossa salilla kolmesti viikossa. Ap

Vierailija
5/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lihakset

Vierailija
6/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne vatsalihakset läskin alla mitään hyödytä. Ap

Vierailija
7/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse olla alle 20 bmi, jos aloittajan käsitys rasvattomasta mahasta ei ole jotain anorektista. Riippuu tosin ruumiinrakenteesta miten helppoa tuo on saavuttaa, ite lihon persuksesta ja reisistä, joillakin kertyy vararavintoa vyötärölle. Vastauksena aloittajan kysymykseen: jossain 20 tienoilla sen bmi:n luultavasti pitäis olla.

Vierailija
9/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy vyötärölle kaikki ja bmi on nyt 20. Ap

Vierailija
10/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka sun pitää laihduttaa kaikki läskit pois tieltä että ne luhakset näkyy. Eli jumppaa, terveellistä ruokaa, paljon vettä ja lihaskuntoharjoittelua.

Vierailija
11/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mulla oli läskiä mahassa jopa painoindeksissä 18,1.

Vierailija
12/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se bmi liity asiaan. Rasvaprosentti liittyy. Tiputa se ensin 15-20 välille ja katso riittääkö.

Vierailija
13/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hormonidieettiä.

Vierailija
14/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras bmi mittari on kokovartalo peili. Ihan turha tuijottaa mitään taulukoita, koska.

1. Ihminen voi olla lihaksikas = bmi näyttää liikaa.

2. Ihminen voi olla epäsopusuhtainen = bmi usein näyttää ok.

On paljon ihmisiä joilla kroppa ei ole balanssissa ja tuijotetaan vaan bmi:tä. Jos jalat on tikut ja ylävartalo läski tai toisinpäin niin taulukko näyttää hyvää, mutta peili ei.

Vierailija
15/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokovaratalopeili on yhdyssana, anteeksi virheeni.#12

Vierailija
16/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laihtua tehokkaasti lue pro ana vinkkejä. Mun bmi on 18 ja nyt pelkään lihomista niin että en enää uskalla syödä.

Vierailija
17/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamakkarat on vain sulosia. Pyykkilauta on turn off.
-mies29-

Vierailija
18/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin läskimahasta. Kuntoilen 6 x viikossa ja syön terveellisesti, juon myös vettä runsaasti. Silti ja siitä huolimatta maha on kamala läski. Ollut aina. Mulla kertyy kaikki vararasva heti ensimmäiseksi mahaan. Mä en tule koskaan saavuttamaan litteää vatsaa vaikka seisoisin päälläni 24/7.

Kaikkien kroppamalli ei vaan ole sellainen että apn toive olisi mahdollista toteutua.

Vierailija
19/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi lisää rasvan kertymistä vyötärölle, joten ei pitkiä aerobisia liikuntasessioita, vaan keskity lihaskuntoon, rentoutumiseen, terveelliseen ruokaan ja hyvään uneen.

Vierailija
20/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku sentään haluaa pitää vatsanalueensa ilman läskiä, olisipa teitä paljon enemmän.

Miten tuosta vedenjuonnista on tullut joku laihdutusjuttu? Ei vesi kuluta rasvaa vartalosta ollenkaan, elimistö tarvitsee vettä mutta ei mitään suuria määriä, liikunnan yhteydessä nesteen kulutus lisääntyy ja silloin pitää tottakai juoda, mutta ei se mitään laihduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme