Tapaan Tinder-miehen tänään :)
Ei, emme tapaa abc:llä vaan tadaa ostarilla. Piti tavata kaupungilla kahvitellen ja kävellen, mutta koska on luvattu sadetta mennään ostarille kävelylle ja kahville. Mitähän tästäkin tulee. Jännittää ihan hirveesti.
Kommentit (27)
Sillä on oikeasti kotona vaimo ja lapsia. Mun mieskin oli tällainen tindermies. Mä olen synnytyssairaalassa ja mies pelaa tinderissä sillä aikaa. Piti päästä tindernaisen luo jopa sinä iltana kun tulimme lapsen kanssa kotiin laitokselta... Että hyviä treffejä sulle.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:44"]Jänskää. Tuu kertomasta ;)
[/quote] kertomaa sit
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:44"]Jänskää. Tuu kertomasta ;)
[/quote] no on :) tulen kertomaan, tavataan iltapäivällä.
Tinder... voi jeesus. En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä ihmiset alentuvat tapailemaan pinnallisia ihmisiä, jotka puhelin kädessä arvostelevat: hyi vittu, ruksia... oi vittu, panisin! Nääh... HOTHOTHOTSEKSY AH!!1!1!1!1!!1!1!!!! jne. Tosin, ap itsekin on siellä, joten vakka kantensa valitsee...? Joka tapauksessa puistattavaa, jos minlta kysytään. Ja minultahan kysytään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:44"]Sillä on oikeasti kotona vaimo ja lapsia. Mun mieskin oli tällainen tindermies. Mä olen synnytyssairaalassa ja mies pelaa tinderissä sillä aikaa. Piti päästä tindernaisen luo jopa sinä iltana kun tulimme lapsen kanssa kotiin laitokselta... Että hyviä treffejä sulle.
[/quote] aika fakiiri olisi, jos piilottelisi perhettä, kun viestii ennen nukkumaan menoa, päivällä, töistä, kavereiden seurasta yms, mutta oikeesti kurjaa, että sulle kävi noin, tiedän tunteen, exä oli petturi :(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:48"]Tinder... voi jeesus. En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä ihmiset alentuvat tapailemaan pinnallisia ihmisiä, jotka puhelin kädessä arvostelevat: hyi vittu, ruksia... oi vittu, panisin! Nääh... HOTHOTHOTSEKSY AH!!1!1!1!1!!1!1!!!! jne. Tosin, ap itsekin on siellä, joten vakka kantensa valitsee...? Joka tapauksessa puistattavaa, jos minlta kysytään. Ja minultahan kysytään.
[/quote] Tuo pinnallisuus on tietty osaltaan totta, mutta itse en kyllä arvostele tyyliin hyi vittu ketään. Joskus harmittaa jonkun peräkammarin pojan puolesta, kun paremmalla kuvalla pääsisi varmasti pitemmälle.
"Joskus harmittaa jonkun peräkammarin pojan puolesta, kun paremmalla kuvalla pääsisi varmasti pitemmälle"
Enemmän mua harmittaa sellaisen puolesta, joka on pitänyt jotain ihmistä miellyttävänä kuvan perusteella, mutta ei sitten olekaan yhtään "kuvansa" näköinen. Varsinkin naiset, kun katsoo tuttujen nuorten naisten face kuvia, niin harva on oikeastaan edes tunnistettavissa niistä kuvista.
Kumman luo sä haluaisit mennä sitten panemaan? Ehdota miehen luo menoa, siitähän sä tiedät onko varattu vai ei. Tai et sä varmaan aviomiestä sieltä hae, munaa vaan?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:09"]"Joskus harmittaa jonkun peräkammarin pojan puolesta, kun paremmalla kuvalla pääsisi varmasti pitemmälle"
Enemmän mua harmittaa sellaisen puolesta, joka on pitänyt jotain ihmistä miellyttävänä kuvan perusteella, mutta ei sitten olekaan yhtään "kuvansa" näköinen. Varsinkin naiset, kun katsoo tuttujen nuorten naisten face kuvia, niin harva on oikeastaan edes tunnistettavissa niistä kuvista.
[/quote] juuri tuon takia yritän pitää kuvani astetta normia huonompana kuin olen. Sain vinkin eräältä treffikaverilta, joka sanoi, että olen paljon parempi livenä kuin kuvissa :) silloin tajusin että parempi niin. Ap
Onks pääsiäistindermunaa tiedossa? :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:11"]Kumman luo sä haluaisit mennä sitten panemaan? Ehdota miehen luo menoa, siitähän sä tiedät onko varattu vai ei. Tai et sä varmaan aviomiestä sieltä hae, munaa vaan?
[/quote] en tosiaan hae kertakäyttö tavaraa :D juttu seuraa aluksi, jos ei muuta. Mutta se ei pelaa, joka pelkää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:15"]Onks pääsiäistindermunaa tiedossa? :D
[/quote] Ei :D
No nyt on tavattu ja olen matkalla kotiin :). Mentiin kahville ja mies ohjasi mut pöytään odottamaan ja meni tilaamaan meille. Haluamaani juomaa ei ollut, joten hän haki sen jostain muualta :O vaikka sanoin ettei tosiaankaan tarvi, haki silti. Juttelimme ja lähdimme kävelylle. Mies oli kiltti, komea ja kohtelias ja sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Minustakin mies oli kiva, mutta joku kipinä puuttui. Aion kuitenkin antaa hänelle vielä mahdollisuuden.../ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:29"]No nyt on tavattu ja olen matkalla kotiin :). Mentiin kahville ja mies ohjasi mut pöytään odottamaan ja meni tilaamaan meille. Haluamaani juomaa ei ollut, joten hän haki sen jostain muualta :O vaikka sanoin ettei tosiaankaan tarvi, haki silti. Juttelimme ja lähdimme kävelylle. Mies oli kiltti, komea ja kohtelias ja sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Minustakin mies oli kiva, mutta joku kipinä puuttui. Aion kuitenkin antaa hänelle vielä mahdollisuuden.../ap
[/quote]
Kinosti
meinaatko antaa kakkoseen ja ottaa spermat suuhun?
Tinderissä on pelkkää pohjasakkaa.
Tinder se sotki minunkin mieheni pään :''(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:29"]
No nyt on tavattu ja olen matkalla kotiin :). Mentiin kahville ja mies ohjasi mut pöytään odottamaan ja meni tilaamaan meille. Haluamaani juomaa ei ollut, joten hän haki sen jostain muualta :O vaikka sanoin ettei tosiaankaan tarvi, haki silti. Juttelimme ja lähdimme kävelylle. Mies oli kiltti, komea ja kohtelias ja sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Minustakin mies oli kiva, mutta joku kipinä puuttui. Aion kuitenkin antaa hänelle vielä mahdollisuuden.../ap
[/quote]
Mies ohjasi sut pöytään... Onpa kornia, ja sitten haki vielä juoman jostain muualta. Olisit itsekin menny sinne tiskille, niin oisit voinu ite tiskillä valita sopivan juoman. Mitä ihmejuomaa muuten otit, jos sitä ei ostarin kahvilassa ole?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:32"]
meinaatko antaa kakkoseen ja ottaa spermat suuhun?
[/quote]
No, en suoraan kakkosesta suuhun, mutta molemmat on harkinnassa... / ap
Jänskää. Tuu kertomasta ;)