Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuumeessa ja mieheni sanoi minulle

Vierailija
26.03.2015 |

Olen siis kamalassa flunssassa ja kuumettakin on. Olo on huono ja peilistä katsoo rumilus. Tällä hetkellä oon tietenkin saikulla. Mieheni on ollut nämä pari päivää todella vittuuntuneen oloinen. Kysyin mikä on? Hän siihen: "en jaksa katella sinua". Meillä on yksivuotias poika ja mieheni on tällä hetkellä työttömänä ja hoitaa poikaa kotona. Koti on kaaos, koska mies ei tee yhtään mitään. Kun minulla on vapaata, hän olettaa, että minä siivoan silloin. Ollessani äitiyslomalla meidän koti oli suht nättinä. Tein ruoan ja pesin pyykit.
Kysyin mieheltä miksi ei jaksa katella minua. Sanoi: kun oot oma ihtesi.
Siis mulla on kuumetta! Ja olo kamala! Silmät vuotaa vettä, kun kirjotan tänne, kun poskiontelot niin tukossa. Pitäisikö olla meikattuna ja "kaunis". Vai tarkoittaako, kun en jaksa tehdä nyt mitään. Loukkasi todella paljon. Mieheni ei ole koskaan kokenut elämässä vastoinkäymisiä ja näin ollen hänen empatiakykynsä on vaikeasti heräteltävissä. Kyllä sitä on, mutta elämä ei ole vielä opettanut.
Nyt ihanat foorumilaiset. Miten toimia. Mies lähti pojan kanssa ulos. Keksinkö jotain nasevaa sanottavaa, vai miten toimin. Järki ei juokse tässä olossa. Lisänä vielä pahamieli.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:27"]

Tuo on ihan yleistä, että miehet eivät kestä naisen sairautta ja heikkoutta. En minä tiedä mikä ruuvi miehillä on löysässä, kun eivät tajua. Minun mieheni on myös ihan jssap-kamaa kun olen kipeä.

[/quote]

Siis miksi ihmeessä olette tälläisten miesten kanssa? Mitä sittekun kun teille tulee jokin vakava sairaus, esim syöpä yms?

Vierailija
2/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:35"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:33"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:30"]Onko miehesi masentunut, kun on vain neljän seinän sisällä?  Sitten kun olet vielä kipeä, niin miehen masennus voi voimistua niin, että se purkautuu tuolla tavalla rumasti. [/quote] Oon kysyny mieheltä ja vastaus "masennusta ei ole olemassa. Se on piilosana laiskuudelle". Ennen se on kulkenut mielin määrin elämässään ja kulki silloinkin omissa harratuksissaan, kun olin pojan kanssa kotona. Nytkin pääsee joka viikko peleihinsä, mutta se ei vissiin riitä. Itse saatoin saada omaa aikaa kerran kuussa, kun lapsi oli pieni. Ap [/quote] tyypillinen mies. Sille olisi häpeä myöntää olevansa masentunut, mutta kuitenkin se voi olla sitä, vaikka ei myöntäisikään. Ainakin aika yksitoikkoista on työttömän miehen elo kotona. Varmasti se vaikuttaa mielialaankin. [/quote] Ei tuo ole tyypillistä miehen käytöstä. On olemassa ihan normaalejakin miehiä. Tuo käytös on tyypillistä keskusteluun kykenemättömälle ihmiselle. Ihmiselle, joka ei osaa eritellä tunnetilojaan päässään edes itselleen. [/quote] Tässäkin voi olla perää. Esim. jos meidän poika itkee, niin mies saattaa sanoa "elä kehtaa" ja ei lohduta. Nyt lohduttaa enemmän, kun kerroin mitä lapsi voi tuntee jos noin mitätöidään tunteita. Ap

[/quote]

Sairasta. Miten vielä nykypäivänä voi olla olemassa tuollaisia sadistisia kasvattajia.

[/quote]

Aika vahvasti sanottu. Mun mielestä tossa ei ole mitään sadistista, ainoastaan ymmärtämättömuutta ja ajattelemattomuutta.

[/quote]

Jos pieni lapsi itkee, vain sadisti jättää lohduttamatta ja kieltää itkemästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, että miehen sairastaessa hän todellakin sairastaa. Punkassa makaa ja valittaa... Mutta minun sairastuessa perhe on pyöritettävä vaikka olo olisi mikä...

Vierailija
4/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa miehesi, ole neutraali. Anna lapselle huomiota, oman jaksamisesi ja vointisi huomioiden.

Vierailija
5/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi,että pahoitit mielesi äskeisestä. Jos se oli vaan väsynyt ja tuli äyskittyä ajattelematta. Vai onko tämä normaalia käytöstä häneltä?

Vierailija
6/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä siitä ukosta. Keskity itseen ja lapseen, unohda sotkut. Sitten parannuttua voisit vähän pitää kehityskeskustelua tuon ääliösi kanssa.

Vierailija
7/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille "mun naama on ruma mutta sen saan kuntoon meikeillä, milläs sä saisit sun pienen munan kasvatettua isommaks?"

Vierailija
8/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan vielä, että sorruin ennen miehen lähtöä feikkaamaan sormuksen heiton. Esitin, että heitin sen ulos, vaikka oikeasti pistin taskuun. Hävettää.
Ap

Vierailija
9/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöukko.

Vierailija
10/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:16"]

Näinhän se menee, että miehen sairastaessa hän todellakin sairastaa. Punkassa makaa ja valittaa... Mutta minun sairastuessa perhe on pyöritettävä vaikka olo olisi mikä...

[/quote]

Mikä siinä muuten on,että jos mies on kipeänä, sen tuntee nahoissaan koko perhe..osaa kyllä pitää numeroa asiasta. On se pirun hyvä etteivät miehet voi olla raskaana tai synnyttää :D

Vierailija
11/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltäsi tarkennusta siihen mitä hän tarkoitti. Oliko kyse ulkonäöstä vai keksitkö sen ihan itse. Jokuhan sitä miestä jurppii. Kun kuulet oikean syyn, keskustelette siitä kuten aikuiset. 

Vierailija
12/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiallisesti, niin ei suostunut vastaamaan. Oli vaan hiljaa. Sitten sanoin:"on kai mulla oikeus tietää?". Mies sitten sanoi"kun oot oma ihtesi". Sitten feikkasin sen sormusjutun, koska loukkaannuin. :s

Vierailija
13/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan yleistä, että miehet eivät kestä naisen sairautta ja heikkoutta. En minä tiedä mikä ruuvi miehillä on löysässä, kun eivät tajua. Minun mieheni on myös ihan jssap-kamaa kun olen kipeä.

Vierailija
14/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11 on Ap
Ap

Vierailija
15/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:19"]

Älä välitä siitä ukosta. Keskity itseen ja lapseen, unohda sotkut. Sitten parannuttua voisit vähän pitää kehityskeskustelua tuon ääliösi kanssa.

[/quote]

Tottakai ap välittää. Ei tuollaista möläytystä saa haudata ja väittää itselleen ettei sitä tapahtunut. Kyllä saa tulla paha mieli tuosta ja saa sanoa ääneen että tuli paha mieli.

Vierailija
16/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei jaksa katella sua, jos oot oma itsesi? Ootko sitten normaalisti joku "muu"?

Vierailija
17/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi masentunut, kun on vain neljän seinän sisällä?  Sitten kun olet vielä kipeä, niin miehen masennus voi voimistua niin, että se purkautuu tuolla tavalla rumasti.

Vierailija
18/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:28"]Siis ei jaksa katella sua, jos oot oma itsesi? Ootko sitten normaalisti joku "muu"?
[/quote]

Hyvä pointti. Pitää kysyä mieheltä.
Ap

Vierailija
19/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:26"]

Kysyin asiallisesti, niin ei suostunut vastaamaan. Oli vaan hiljaa. Sitten sanoin:"on kai mulla oikeus tietää?". Mies sitten sanoi"kun oot oma ihtesi". Sitten feikkasin sen sormusjutun, koska loukkaannuin. :s

[/quote]

Kysyt uudestaan kun tulee ulkoota takaisin kotiin. On varmaan hänkin rauhoittunut siinä välissä.

Vierailija
20/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:30"]

Onko miehesi masentunut, kun on vain neljän seinän sisällä?  Sitten kun olet vielä kipeä, niin miehen masennus voi voimistua niin, että se purkautuu tuolla tavalla rumasti.

[/quote]

Samaa voisin minäkin veikata. Se ei toki oikeuta kaatamaan omaa pas### toisen niskaan.