Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin kioski ohjelman ja ymmärsin että olen rasisti

Vierailija
04.04.2015 |

jos en anna älypuhelintani joka maksoi 1000 euroa kaikille jotka sitä pyytävät, lupaan parantaa tapani seuraavan kerran annan tuhannen euron älypuhelimeni ja pistän vielä paremmaksi annan heille lompakkoni, kotiavaimeni ja farkut jalastani.

Sillä en halua leimautua rasistiksi, lupaan myös pyllistää ilman housuja, jotta minut voidaan vaikka raiskata keskellä katua, sillä rasistiksi leimautumisen pelko on pahin asia tässä maailmassa.

Ei se, että sinä voit varastaa minun puhelimen joka maksaa noin tuhat euroa, tai että veisit tililtäni kaikki rahat, tai pöllisistte asunnostani kaikki omaisuuteni, tai raiskaisitte minut se ei pelota minua yhtään. Ainoa asia mikä minua pelottaa on se, että se sinä sanot minua rasistiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me olemme syrjineet kaikkia, olemme kauheita ihmisiä sinä suomalainen nainen ja mies miksi sinä olet tuollainen, anna tuhannen euron puhelimesi ventovieraalle, kaikki muu on rasismia, luota ventovieraisiin ihmisiin sokeasti. Miksi sinä edes lukitset pyöräsi, ei sitä kukaan varasta jos lukitset pyöräsi on se osoitus siitä että olet rasisti, ei rasistit pitävät pyöränsä ei lukittuna.

Vierailija
2/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen ...karusti....sanottu asia, mutta ymmarran pointtisi. Miksi ei saa oa eri mielta? Olen ulko-suomalainen, ja minusta Sinun kannanotossasi ei valttamatta e kyseessa rasismi vaan kokemuksen syva ringa-aani . 

Mita ikina tapahtui 'maassamaan tavalla'? Miksi osa suomalaisista haluavat mukautua uuden kulttuurin tasolle? Miksi ei Suomessa toisin pain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 06:29"]

Suhteellisen ...karusti....sanottu asia, mutta ymmarran pointtisi. Miksi ei saa oa eri mielta? Olen ulko-suomalainen, ja minusta Sinun kannanotossasi ei valttamatta e kyseessa rasismi vaan kokemuksen syva ringa-aani . 

Mita ikina tapahtui 'maassamaan tavalla'? Miksi osa suomalaisista haluavat mukautua uuden kulttuurin tasolle? Miksi ei Suomessa toisin pain?

[/quote]Kirjoitus on sarkasmia, luulisi sen nyt jo kaikkien tajuavan.

ap

Vierailija
4/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 06:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 06:29"]

[/quote]Kirjoitus on sarkasmia, luulisi sen nyt jo kaikkien tajuavan.

ap

[/quote]niin...ja samoinsinulle. Olin siis kanssasi taysin samaa mielta. Luulin etta itse edes sen tajuaisit....huoh.

5/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi on aivan normaalia. Olen itsekin kuullut tapauksesta jossa mustalaisnainen laittoi vain puhelimen rintaliiveihinsä ja lähti kävelemään. Ihmettelen, miksi enemmistö minulta puhelinta lainaksi pyytäneistä on mustalaisia, kun heitä on väestöstä 0.2 %.

Vierailija
6/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 06:45"]

Rasismi on aivan normaalia. Olen itsekin kuullut tapauksesta jossa mustalaisnainen laittoi vain puhelimen rintaliiveihinsä ja lähti kävelemään. Ihmettelen, miksi enemmistö minulta puhelinta lainaksi pyytäneistä on mustalaisia, kun heitä on väestöstä 0.2 %.

[/quote]rasismi on mielipide johon ihmisella on oikeus. Usein se syntyy kokemuksesta. Olen rasisti...en ihonvarin vuoksi, mutta tiettyjen ryhmien/lahkojen/uskontojen  vuoksi...ja joskus nuo ryhmat ovat variltaan tummempia kuin mina.

Vierailija
7/7 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 06:45"]

[/quote]En antaisi tuhannen euron puhelinta kenellekään, en valkoiselle, mustalle, keltaiselle, purppuralle tai oli hän mikä hyvänsä vinkuintiaani. Se jos minä en anna puhelintani jossa on puolielämää suurinpiirtein joka ainoalle vastaantulijalle ei tee minusta rasistia.

Jos sinulla on hätä voin soittaa 112, meillä on sellainen numero, mutta jos tulet hymy naamassa jotain leppoisia pölisemään ainoa tavoite lainata puhelintani, oletan että sinulla ei ole mitään hätää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme