Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää päivää! CC-voiteesta kysyttävää

Vierailija
04.04.2015 |

En ole typerä teini, olen pelkästään typerä ;-) Olen aina suosinut luonnollista lookia ja näin ollen en ole ollut ihmisten ilmoilla meikkivoide naamassa kuin kerran. En tykännyt.

Joka tapauksessa, toisinaan naamassa on punainen näppy tai useampi, ja niitä on vaikea peittää huomaamattomasti pelkällä peitevärillä/-puikolla. Olen harkinnut CC-voiteen hankkimista näitä katastrofipäiviä varten.

Mutta ensinnäkin: täytyykö kulmakarvat värittää jos on CC-voidetta? Näyttääkö omituiselta jos pitää ne sellaisina kuin ne luonnollisesti ovat? En todellakaan viihdy kokonaamameikissä vaan haluan olla luonnollinen.

Ja sitten, tarvitseeko CC-voiteen päälle puuteria?

Kuinka hyvin voide oikeasti sulautuu kasvojen väriin? Näyttääkö karsealta kirkkaassa luonnonvalossa?

Ja sitten jos saisi jotain hintoja, nimiä....? Minulla ei todella olisi nyt varaa yhtään mihinkään, joten en voi sijoittaa useita kymppejä johonkn voiteeseen. Ja halvalla ei saa hyvää....

Tajuan kuulostavani täydeltä idiootilta päivittäin meikkivoidetta käyttävän korviin :) Mutta en vain ole koskaan halunnut lähteä meikkivoidelinjalle enkä näin ollen oikein tiedä kaikkia asioita. Toki meikkausvideoita tykkään katsella, mutta itseeni en halua niitä soveltaa :) Kiitos avusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aamu.

Vierailija
2/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:20"]Nyt on aamu.
[/quote]

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen cc on hyvä ja edullinen, mutta vaatii päivän mittaan puuteria ainakin omalla ihollani. Peittää jonkun verran, voi kerrostaa näpyn päälle ja lisätä peiteainetta+puuteria.

Vierailija
4/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Lumenen CC-voide on mielestäni hyvä, ja hinta on n. 15€. Vaaleita sävyjä löytyy. Ei tarvitse meikata kulmakarvoja. Mulla pysyi hyvin paikallaan ilman puuteria, mutta vaikea sanoa, miten tuote käyttäytyy sinun ihollasi. Kokeilemalla selviää.

Vierailija
5/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei sitä cc-voidetta tarvitse välttämättä ihan koko naamalle holvata, jos väri mukautuu hyvin ihon sävyyn. Omat ripseni ja kulmani alkavat näyttää normaaliakin hailakammilta, jos kasvojen väri on tasoitettu meikillä, joten ainakin ripsiväriä minun on pakko käyttää cc:n kanssa.

Vierailija
6/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC-voidetta näkyi moni tosiaan hehkuttavan, mutta huomasin useammassa kommentissa noottia vaaleimman sävyn tummuudesta :( Itse olen täysin jauhonaama, joten ei sitten Lumenea minulle. Mitäs muita hyviä merkkejä on? Tarvitsen ekstravaalean sävyn.

Vierailija
7/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Olay'n Total Effects 7 in 1 tjsp. mistään kotoisin?

Vierailija
8/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:55"]Onko Olay'n Total Effects 7 in 1 tjsp. mistään kotoisin?
[/quote]

Vierailija
9/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:40"]

Lumenen CC-voidetta näkyi moni tosiaan hehkuttavan, mutta huomasin useammassa kommentissa noottia vaaleimman sävyn tummuudesta :( Itse olen täysin jauhonaama, joten ei sitten Lumenea minulle. Mitäs muita hyviä merkkejä on? Tarvitsen ekstravaalean sävyn.

[/quote]

En ole kyllä Lumenea vaaleampaa edes löytänyt, mistään meikkivoiteista. Kyllä se vaalea on minulle ainakin riittävän vaalea j olen niin valkoinen että lähes kaikkien sarjojen meikkivoide on liian tumma. Päällä käytän saman sarjan vaaleinta puuteria, minulla on rasvainen iho niin kiiltää helposti. En tiedä muista Lumenen tuotteista mutta cc-voide on tosi vaalea.

Vierailija
10/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:40"]

[/quote]

En ole kyllä Lumenea vaaleampaa edes löytänyt, mistään meikkivoiteista. Kyllä se vaalea on minulle ainakin riittävän vaalea j olen niin valkoinen että lähes kaikkien sarjojen meikkivoide on liian tumma. Päällä käytän saman sarjan vaaleinta puuteria, minulla on rasvainen iho niin kiiltää helposti. En tiedä muista Lumenen tuotteista mutta cc-voide on tosi vaalea.
[/quote]

Aijaa. Moni oli kyllä valittanut tummuudesta. No ehkä täytyy harkita Lumenea, mutta entäs vaikka tuo Olay?

Vierailija
11/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Widmerin cc-voide mielestäni paras. saa apteekista ja ei ollut muistaakseni kovin arvokas. Itse en muutameikkiä käytä, kuin huulipunaa CC:n lisäksi

Vierailija
12/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien bb- voide eroaa cc-voiteesta?

Vierailija
13/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:04"]Mien bb- voide eroaa cc-voiteesta?
[/quote]

BB-voide ei peitä punaisuutta yhtä hyvin kuin CC. Eikös BB ole lähinnä sävyttävää päivävoidetta ja cc meikkivoidetta. Näin omen käsittänyt.
Tosin kyllähän jotkut sanovat, etteivät ne eroa toisistaan juuri mitenkään. - erittäin viisas ap

Vierailija
14/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eikä omen

Vierailija
15/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:40"]

[/quote]

Olen itse työ- ja kaveripiirini valkein ihminen, ja Lumenen CC-voiteen sävy Light on minulle sopiva. Eli käy vaan kokeilemassa ennen kuin hylkäät :) CC-voide toimii iholla hieman eri tavoin kuin meikkivoide, eli levitä voidetta iholle äläkä vain katso miten tummalta/vaalealta väritippa näyttää. Sopii minulla ihonsävyyn niin hyvin, että käytän sitä vain couperosa-poskiin. Peittää punaisuuden hyvin, eikä erotu. En itse tarvitse päälle puuteria enkä käytä yleensä muuta meikkiä kuin peitevoidetta silmänalusiin.

Vierailija
16/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:40"]

[/quote]

Olen itse työ- ja kaveripiirini valkein ihminen, ja Lumenen CC-voiteen sävy Light on minulle sopiva. Eli käy vaan kokeilemassa ennen kuin hylkäät :) CC-voide toimii iholla hieman eri tavoin kuin meikkivoide, eli levitä voidetta iholle äläkä vain katso miten tummalta/vaalealta väritippa näyttää. Sopii minulla ihonsävyyn niin hyvin, että käytän sitä vain couperosa-poskiin. Peittää punaisuuden hyvin, eikä erotu. En itse tarvitse päälle puuteria enkä käytä yleensä muuta meikkiä kuin peitevoidetta silmänalusiin.

[/quote]

Okei, täytyy sitten tutkiskella sitä Lumenea kun pääsee kaupoille :)

Vierailija
17/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Loreal on hyvä. Kaksi sävyä, vihertävä tasoittaa punaisuutta, ja se toinen jotakin muuta. Käytän päivittäin, eikä vaadi puuteria.

Vierailija
18/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meikkivoiteiden kanssa lätrännyt teini-iästä lähtien, koska ihonsävyni on niin epätasainen. Olen siis tosi vaativa voiteen laadun suhteen. Paras hinta-laatu-suhde on ehdottomasti juurikin Lumenen cc-voiteessa.

Vierailija
19/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Lumenen cc on kyllä ihan  meikkivoide. Itse jos laittaisin vain sitä naamaani, näyttäisin haljulta ilman muuta meikkiä. 

Ap, mistä juontaa käsityksesi että luonnollisen näköinen tarkoittaa aina meikittömyyttä? Esimerkiksi nyt trendikkäät nude-meikkivoiteet ovat niin ohuita, että ei ole pelkoa mistään paksusta pakkelinaamiosta. 

Anteeksi nyt vaan mutta minusta meikitön kalpea naama nyt vain ei kaunista ketään.  

Vierailija
20/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC on kyllä vaalea, mutta mielestäni aika punapohjainen. Itselläni on kellertävän sävyinen iho, joten kyseinen CC ei sovi minulle, vaikka vaalea olenkin. Eli ihon pohjasävy kannattaa myös ottaa huomioon, ettei leukalinjaan tule kummallista rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän