Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää päivää! CC-voiteesta kysyttävää

Vierailija
04.04.2015 |

En ole typerä teini, olen pelkästään typerä ;-) Olen aina suosinut luonnollista lookia ja näin ollen en ole ollut ihmisten ilmoilla meikkivoide naamassa kuin kerran. En tykännyt.

Joka tapauksessa, toisinaan naamassa on punainen näppy tai useampi, ja niitä on vaikea peittää huomaamattomasti pelkällä peitevärillä/-puikolla. Olen harkinnut CC-voiteen hankkimista näitä katastrofipäiviä varten.

Mutta ensinnäkin: täytyykö kulmakarvat värittää jos on CC-voidetta? Näyttääkö omituiselta jos pitää ne sellaisina kuin ne luonnollisesti ovat? En todellakaan viihdy kokonaamameikissä vaan haluan olla luonnollinen.

Ja sitten, tarvitseeko CC-voiteen päälle puuteria?

Kuinka hyvin voide oikeasti sulautuu kasvojen väriin? Näyttääkö karsealta kirkkaassa luonnonvalossa?

Ja sitten jos saisi jotain hintoja, nimiä....? Minulla ei todella olisi nyt varaa yhtään mihinkään, joten en voi sijoittaa useita kymppejä johonkn voiteeseen. Ja halvalla ei saa hyvää....

Tajuan kuulostavani täydeltä idiootilta päivittäin meikkivoidetta käyttävän korviin :) Mutta en vain ole koskaan halunnut lähteä meikkivoidelinjalle enkä näin ollen oikein tiedä kaikkia asioita. Toki meikkausvideoita tykkään katsella, mutta itseeni en halua niitä soveltaa :) Kiitos avusta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:40"]

Lumenen CC-voidetta näkyi moni tosiaan hehkuttavan, mutta huomasin useammassa kommentissa noottia vaaleimman sävyn tummuudesta :( Itse olen täysin jauhonaama, joten ei sitten Lumenea minulle. Mitäs muita hyviä merkkejä on? Tarvitsen ekstravaalean sävyn.

[/quote]

Lumenen vaalein cc-voide on tosi vaalea, vaaleampi kuin monissa muissa lumenen meikkivoiteissa. 

Mä ihmettelen vähän miksi tässä puhutaan cc-voiteista kun ihan meikkivoiteitahan nuo on. Jos vähemmän meikkivoidemaista haet niin osta joku bb-voide tai sävyttävä päivävoide, sävyttävistä tosin en ole kovin vaaleita sävyjä löytänyt.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan