Olen raskaana ja... :)
sain kuulla siitä oikeestaan vasta nyt että oon viikolla 14 jo ja näin. Niin saako sossusta apua raskaus vaatteiden ymssien ostamiseen kun oon ekaa kertaa raskaana joo vast 19 aika hulluu tiiän mut kerta se on ensimmäinenki :) tunnen jo kuin se potkii :)
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:47"]
Kysyppä joku toine
[/quote]
No saako kelasta sitten kun vasta muutin omilleni ja saan tukea siihen aika hämmentävää ku kouluki on vielä kesken ja asun aika kaukana vanhempien luota eikä poika ystävää ole mutta haluan selvitä niin voiko jostain saada apua näihin kun koulu on tauolla ja opinto tukea en saa nyt niin onko joku muu?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:52"]
Ymssien :D
[/quote]
:)
Mene neuvolaan, nimikin jo kertoo että saat siellä kattavasti neuvoja kuinka toimia.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:50"]
Kysyppä joku toine
[/quote]
No saako kelasta sitten kun vasta muutin omilleni ja saan tukea siihen aika hämmentävää ku kouluki on vielä kesken ja asun aika kaukana vanhempien luota eikä poika ystävää ole mutta haluan selvitä niin voiko jostain saada apua näihin kun koulu on tauolla ja opinto tukea en saa nyt niin onko joku muu?
[/quote]
No tämä aloitus nyt on selkeästi vitsi/provo/trolli, whatever... Ihan tarkoituksella "19v." kirjoittaa huonosti ja leikkii tyhmää, jotta alkaisi perinteinen meteli ja solvaaminen ym. ym. Jopa mun 18-vuotias poika kirjoittaa paremmin kuin tämä tytteli, eli älkää menkö halpaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:56"]
Mene neuvolaan, nimikin jo kertoo että saat siellä kattavasti neuvoja kuinka toimia.
[/quote]
Onko se vantaalla missä ja onko itävantaalla eri? :)
Oikeastikko joku 19-v kirjoittaa noin huonosti? Vaikuttaa vähän siltä, että voisit pyytää vähän enemmänkin apua sossuilta. Mun päähän ei mahdu, että miten joku voi olla päälle 3kk raskaana tajuamatta mitään...
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:50"]
Kysyppä joku toine
[/quote]
[/quote]
No tämä aloitus nyt on selkeästi vitsi/provo/trolli, whatever... Ihan tarkoituksella "19v." kirjoittaa huonosti ja leikkii tyhmää, jotta alkaisi perinteinen meteli ja solvaaminen ym. ym. Jopa mun 18-vuotias poika kirjoittaa paremmin kuin tämä tytteli, eli älkää menkö halpaan.
[/quote]
No onko kohtuullista kiusata jos on lukivaikeus ja hahmottumisen häiriö haluisitko et poikaaski kiusattaisiin jos olis samoja ongelmia tai jos olis raskaana vaikka sen tyttöystävä?????
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:02"]
Oikeastikko joku 19-v kirjoittaa noin huonosti? Vaikuttaa vähän siltä, että voisit pyytää vähän enemmänkin apua sossuilta. Mun päähän ei mahdu, että miten joku voi olla päälle 3kk raskaana tajuamatta mitään... t. 16v
[/quote]
No olen vähän tukeva niin se varmaan selittää ja ei se kai kaikille näy
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:02"]
Oikeastikko joku 19-v kirjoittaa noin huonosti? Vaikuttaa vähän siltä, että voisit pyytää vähän enemmänkin apua sossuilta. Mun päähän ei mahdu, että miten joku voi olla päälle 3kk raskaana tajuamatta mitään... t. 16v
[/quote]
No olen vähän tukeva niin se varmaan selittää ja ei se kai kaikille näy
[/quote]
Mites menkat? Ykskaks jäävät 3kk pois. Sit rintojen kipuilu, aristaminen, mahan nipistely, mahdolliset mielihalut yms.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:02"] Oikeastikko joku 19-v kirjoittaa noin huonosti? Vaikuttaa vähän siltä, että voisit pyytää vähän enemmänkin apua sossuilta. Mun päähän ei mahdu, että miten joku voi olla päälle 3kk raskaana tajuamatta mitään... t. 16v [/quote] No olen vähän tukeva niin se varmaan selittää ja ei se kai kaikille näy [/quote] Mites menkat? Ykskaks jäävät 3kk pois. Sit rintojen kipuilu, aristaminen, mahan nipistely, mahdolliset mielihalut yms.
[/quote]
Menkat on ollu aina vähän epä säännölliset kun oon käyttäny pari vuotta sitte aika paljon vääriä aineita mut ahistaa kun kyselette vaan näitä haluisin vaan tietää et mihin meen kun oon yksin täällä et saako jotain apua kun ei kauheesti ostella ylimääräsiä tuilla nyt!!!
Ei se raskaus kaikille selviä vaakaan katsomalla ;)
Aika nopeesti on liikkeet alkanut tuntumaan, sulla on selvästi super vauva siellä.
Mites ne väliin jääneet menkat?
Googleta ne neuvolat niin selviää sekin.
jos olet somali tms niin saat ihan kaiken, rattaat, vaatteet, asunnon, puhelin, laskut maksetaan, vaatteet, ipadin jne.
Eihän sitä raskautta voi aina tajuta. Voihan silloinki olla verenvuotoja jne. Tää on kyllä silti selvä provo. Toivottavasti
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:47"]
Eihän sitä raskautta voi aina tajuta. Voihan silloinki olla verenvuotoja jne. Tää on kyllä silti selvä provo. Toivottavasti
[/quote]
En nyt tykkää yhtään miten tää menee tää keskustelu en ole provo vaan vähän pihalla vaan omastaki mielestä siks oon tauolla koulusta kun ollu masennusta ymssiä. Nyt toivon et tää lapsi pelastaa mut ja voin olla sille hyvä oon vaan aika yksin kun perhe on monensadan kilometrin päässä ja ite tääl ja kavereita ei oikeen oo ku siel koulus ja neuvolaan meen totta kai mut oon van rahast huolissani mut tiiän et saan hoidettuu tän
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:47"]
[/quote]
En nyt tykkää yhtään miten tää menee tää keskustelu en ole provo vaan vähän pihalla vaan omastaki mielestä siks oon tauolla koulusta kun ollu masennusta ymssiä. Nyt toivon et tää lapsi pelastaa mut ja voin olla sille hyvä oon vaan aika yksin kun perhe on monensadan kilometrin päässä ja ite tääl ja kavereita ei oikeen oo ku siel koulus ja neuvolaan meen totta kai mut oon van rahast huolissani mut tiiän et saan hoidettuu tän
[/quote] kukahan sut kasvattais?
Joku katsellut uuden Frii-kanavan ohjelmia.
Porvoossa.
tätä tää on, kun lapset tekee lapsia.... ekana mielessä että paljonko sossusta saa tukia. surullista... nimim. vela
Kysyppä joku toine