Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinun pitäisi pihdata että mies huomaisi sinun pihtaavan?

Vierailija
03.04.2015 |

Minä ajattelin kokeilla, kauanko voin pihdata, ennen kuin mies huomaa että pihtaan. Käytännössä se tarkoittaa sitä, etten tee aloitteita, koska mies ei koskaan meillä aloitetta tee. Tässä on nyt vähän toista vuotta jo mennyt eikä mies ole huomannut. Kauanko teillä menisi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosissa mitataan. En ole kohta saanut kahteen vuoteen...

Vierailija
22/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä tosi paljon. Kaikissa kolmessa pitkässä ihmissuhteessani on vaaka kääntynyt hyvin nopeasti siihen suuntaan, että mies on se pihtari ja minä itse puutteessa. En ole päästänyt itseäni lihomaan vaan olen huolehtinut ulkonäöstäni, olen aloitteellinen enkä todellakaan lahnaile sängyssä. Silti seurustelukumppaneita on hyvin pian alkuhuuman jälkeen alkanut kiinnostaa enemmän mikä tahansa muu: sohvalla telkkarin katselu, tietokoneella istuminen tai kavereiden kanssa kaljoitteleminen. Jos asiasta yrittää jutella, toinen osapuoli suuttuu ja sanoo että ei nyt jaksa vängätä tästä. Luulisin, että populaarikulttuuri ja tämä yleinen asenne että naiset on niitä jotka "pihtaa", on johtanut siihen että miesten on aivan mahdotonta keskustella asiallisesti siitä, miksi heitä ei kiinnosta. Kun on jotenkin naismaista olla se vähemmän halukas osapuoli.

En tiedä mitä tässä nyt tekisi. En haluaisi pettääkään, mutta ei kauheasti naurata sekään että tämän vuoden puolella olen saanut tasan kerran seksiä. Sekin kerta oli säälistä. Ennen tein aloitteita vähintään kerran viikossa, mutta nyt olen vähentänyt koska torjuminen alkaa ottaa pikkuhiljaa luonnon päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ja vaikea

Vierailija
24/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän meidän naisten miehiä oikein vaivaa, kun ei seksi maistu?? :O

Vierailija
25/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta, ehkä kolme.

Mies ei muutenkaan halua minua vaan hyvävartaloisia, nuoria misuja. (Mies on itse 60v.)

Vierailija
26/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos ryhtyisin "pihtaamaan", mieheni vaan ajattelisi minun olevan kipeä tai stressaantunut tms.

Siis ettei hänelle edes tulisi mieleen että minä voisin jotenkin yrittää manipuloida seksillä. 

Vierailija
27/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viikossa ihmettelisi.

Vierailija
28/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotta ilman seksiä. Avioliitto tappoi seksin. Nyt saa paremmin, kun on vapaa ja puumaikäinen.

Vierailija
29/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:37"]

Meillä myös minä teen aina aloitteen. Mies kyllä aina lähtee hommaan innolla mukaan, mutta voi helvetti että kaipaan sitä miehen aloitetta. Tunnetta että toinen haluaisi mua.

[/quote]Sitä kaipaan minäkin, sitä tunnetta ja katsetta, että mies haluaisi minua. Meillä minä teen suurimman osan aloitteista ja mies suostuu ehkä 1/3 aloitteista. Silloinkin tuntuu, että hän lähtee mukaan vähän pitkin hampain ja siinä menee hyvä olotila kokonaan miinukselle. Jälkeenpäin on aina niin tyhjä ja tyhmä olo. Yhdessä olemme olleet 17 vuotta ja ei ole enää mukavaa.
[/quote]

Juurikin tuon seksin jälkeinen tyhmä ja tyhjä olo on nyt vienyt itseltänikin halut. Olen mies. Ja sinun sanat ovat kuin suustani repäisty. Olen yrittänyt puhua asiasta, kuinka ois mukavaa tuntea itsensä halutuksi, ja kuinka sitä kaipaa... Mutta ei... Pari kertaa tehny tänä vuonna aloitetta, mutta lasten edessä keskellä ruokailua tai saunomista, ettei varmasti onnistu sillä hetkellä. Mikä lie tuossakin touhussa ajatuksena. Sitten illalla ei tee yhtään mitään kun siihen olisi mahdollisuus.

Vierailija
30/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan.

Vierailija
31/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan muutama päivä. Meillä seksiä kuitenkin 5-7kertaa viikossa

Vierailija
32/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä. Hän sanoi, että 4 päivää.

Vierailija
33/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän viikosta, nyt kun seksiä on ollut joka päivä niin varmaan parissa päivässä huomaisi. Joskus jos on paljon iltamenoja ja käydään eri aikaan nukkumaan niin saattaisi viikko mennä. Kahden viikon tauko ollut vaan synnytyksien jälkeen.

Vierailija
34/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun minulla on vatsatauti ja menkat samaan aikaan niin mies on ollut pari päivää yrittämättä onneaan. Parin päivän sisällä mies alkaa jo hieman tuskastella,mutta ymmärtää kyllä edelleen jos ripulini jatkuu enkä siis todellakaan ole kovin innostunut. Jos vielä mahatauti parin päivän päästä alkaa olla ohi niin mies alkaisi kyllä olla jo aika todellla tuskissaan että miksi ei vieläkään? Hän alkaisi ensin yrittää liehitellä hieromalla, pussailemalla tai jotain muuta vastaavaa. Jos nämä eivät toimisi niin alkaisi kasvon ilmeet mytristyä ja viimeisenä alkaisi mökötys ja pieni ärtyily. Ärtyily, joka paranisi vaan sillä että harrastaisimme seksiä, vaikka se seksi olisi pelkkä viiden minuutin pikapano peiton alla.

Vierailija
35/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin hirveän surullinen ketju. Miten teillä, joilla tuo aikaväli voisi venyä venymistään, millainen teidän suhde on muuten? Koetteko silti, että puoliso rakastaa vai oletteko yhdessä vain tottumuksesta, käytännön syistä vai miksi?

Vierailija
36/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parin viikon kuluttua mies alkaisi ihmetellä, onko kaikki hyvin.

Mutta meidänkin suhteessamme on aiemmin ollut aikoja, jolloin en tehnyt aloitetta useampaan vuoteen ja seksiä oli vain silloin kun suostuin siihen vasten tahtoani.

Vierailija
37/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös minä teen aina aloitteen. Mies kyllä aina lähtee hommaan innolla mukaan, mutta voi helvetti että kaipaan sitä miehen aloitetta. Tunnetta että toinen haluaisi mua.

Vierailija
38/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:37"]

[/quote]Sitä kaipaan minäkin, sitä tunnetta ja katsetta, että mies haluaisi minua. Meillä minä teen suurimman osan aloitteista ja mies suostuu ehkä 1/3 aloitteista. Silloinkin tuntuu, että hän lähtee mukaan vähän pitkin hampain ja siinä menee hyvä olotila kokonaan miinukselle. Jälkeenpäin on aina niin tyhjä ja tyhmä olo. Yhdessä olemme olleet 17 vuotta ja ei ole enää mukavaa.

Vierailija
39/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

700v

Vierailija
40/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi