Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinun pitäisi pihdata että mies huomaisi sinun pihtaavan?

Vierailija
03.04.2015 |

Minä ajattelin kokeilla, kauanko voin pihdata, ennen kuin mies huomaa että pihtaan. Käytännössä se tarkoittaa sitä, etten tee aloitteita, koska mies ei koskaan meillä aloitetta tee. Tässä on nyt vähän toista vuotta jo mennyt eikä mies ole huomannut. Kauanko teillä menisi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 90% maailman miehistä ole tottunut siihen, ettei pillua ole aina saatavilla kun olisi tarve. 

Eli melko pitkään saat pihdata ihan keskenäs jos meinaat sillä miestä manipuloida :D

Vierailija
2/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain iloinen, että miehesi pitää sinusta muutenkin kuin pillutelineenä. En tajua muutenkaan tuollaista "nyt pihtaan nännännää" -juttua. Typerää

Vierailija
4/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin varmaan vierähtäisi kuukausi nopeasti.

Vierailija
5/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:19"]Olisit vain iloinen, että miehesi pitää sinusta muutenkin kuin pillutelineenä. En tajua muutenkaan tuollaista "nyt pihtaan nännännää" -juttua. Typerää
[/quote]
Ai jaa, pitää vai. Mistään sitä ei kyllä huomaa. Mutta kyllä mä sitä vähän ihmettelen, että onko tosiaan ihan normaalia, että mies ei vuoteen-pariin kertaakaan saa sellaista ajatusta, että voisipas vähän vaimoaan panna. Ehkä olen vähän vanhanaikainen. Ap

Vierailija
6/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi tai kaksi. Mutta mä olen ollut tekemättä aloitteita 5-8:kin vuotta, aiemmin, kun seksi ei kiinnostanut mua.

Vierailija
7/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko.

Vierailija
8/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti dumppaa sinut ennenpitkää ja hankkii aktiivista lihaa tilallesi.

Vierailija
9/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi miksi ihmeessä pihtaisin pihtaamisen vuoksi. Teemme tasaisesti kumpikin aloitteita, joten jos sanoisin kaikkiin miehen aloitteisiin selitykseksi "ei huvita" enkä itse tekisi yhtään, kyllä hän aika nopeasti kysyisi onko kaikki hyvin. Jos taas keksimällä keksisin valheita - tuntuu virtsatietulehdukselta, väsyttää, stressiä - niin kyllä hän antaisi minun olla rauhassa varmaan vuosikaudet.

Vierailija
10/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä viikko tekis tiukkaa ;)

Vierailija
11/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]

Luultavasti dumppaa sinut ennenpitkää ja hankkii aktiivista lihaa tilallesi.

[/quote]

Eihän tässä siitä ollut kyse. Ap kyllä antaisi ja on tehnyt aloitteita.

Vierailija
12/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ainakin 2 kuukautta menis enneku huomais ja toiset 2 ennenkun mainitsisi asiasta mitään. Joo meillä on aika kuollutta

Vierailija
13/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein. Mies ei juurikaan halua seksiä, harrastaa sitä minun vuokseni. Tänä vuonna sitä on ollut kahdesti. Mutta kyllähön minä vonkaan, en tiedä kauanko kestäisi, että tajuaisi, etten ole vongannut. Voisi olla vain tyytyväinen tilanteeseen. Minä en ole ja hiidan tarpeeni muualla.

Vierailija
14/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:30"]

Veikkaan että ainakin 2 kuukautta menis enneku huomais ja toiset 2 ennenkun mainitsisi asiasta mitään. Joo meillä on aika kuollutta

[/quote]Auts, naurahdin tälle tekstille. Meillä sama juttu ja siksi tuli sellainen epämääräinen naurahdus. :(

Vierailija
15/45 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksin ei (eikä aloitteidenteon) pitäisi olla velvollisuus seksissä. Varsinkaan jos suostujalle tulee seksistä, jota ei tahdo paha mieli. Ihan yleisesti sanon en aloittajan miehestä. Mutta en liittäisi tätä aikakauteen, siis vanhanaikaisuuteen tai mihinkään, vaan sen ei koskaan pitäisi olla niin, että velvollisuus. Ellei sitten halua auttaa puutteessa olevaa.

Vierailija
16/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko. Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta ja 3 viikkoa on pisin tauko seksistä, taisi olla synnytyksen jälkeen

Vierailija
17/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kokeilla, itkettää jo nytkin tämä meidän suhteen olematon seksielämä kun miestä ei kiinnosta...

Vierailija
18/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:37"]

Meillä myös minä teen aina aloitteen. Mies kyllä aina lähtee hommaan innolla mukaan, mutta voi helvetti että kaipaan sitä miehen aloitetta. Tunnetta että toinen haluaisi mua.

[/quote]Sitä kaipaan minäkin, sitä tunnetta ja katsetta, että mies haluaisi minua. Meillä minä teen suurimman osan aloitteista ja mies suostuu ehkä 1/3 aloitteista. Silloinkin tuntuu, että hän lähtee mukaan vähän pitkin hampain ja siinä menee hyvä olotila kokonaan miinukselle. Jälkeenpäin on aina niin tyhjä ja tyhmä olo. Yhdessä olemme olleet 17 vuotta ja ei ole enää mukavaa.

[/quote]

Voih, tää vois olla mun kirjoitus, tosin sillä erolla että me ollaan oltu yhdessä vasta 2 vuotta :( sitä kuuluisaa "alkuhuumaa" kesti varmaan kaksi viikkoa... Minun halut ei ole hävinneet mihinkään, voisin panna ainakin pari kertaa viikossa mutta mies aina vain torjuu. Saan olla tyytyväinen jos kerran kuussa lohkeaa. Ei lapsia, ollaan alle 30v molemmat vielä, ei mielenterveysongelmia eikä muitakaan sairauksia... en tajua missä vika!!

Vierailija
19/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää varmaan.

Vierailija
20/45 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ihmettelis jos yli 3 päivää ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän