Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kuvaili "markkina-arvoni" naisten markkinoilla

Vierailija
03.04.2015 |

Riitelin eilen taas mieheni kanssa ja kiukkuni lisääntyi entisestään, kun mies kuvaili markkina-arvoni naisten markkinoilla. Arvion lopputulos oli se, että minun markkina-arvoni on aika lähellä nollaa, ja että minun täytyisi arvostaa enemmän sitä, että heikosta markkina-arvostani huolimatta mies rakastaa minua ja haluaa muodostaa perheen kanssani (itse en halua lapsia).

Tässä kriteerit alhaiselle markkina-arvolleni miehen mukaan:

1. En ole erityisen varakas

-         2. Tällä hetkellä en ole koulutustani (FM) vastaavissa töissä, enkä muutenkaan ole menestyvä ja kunnianhimoinen liikenainen

-         3. Perheenikään ei ole varakas, hyvämaineinen, tunnettu ja arvostettu (tämä on kaikkein raivostuttavin kriteeri)

-         4. En ole sosiaalinen (huom: miehen kanssa aika mahdoton olla sosiaalinen, koska toisten miesten kanssa ei saisi juurikaan olla tekemisissä)

-         5. Negatiivinen elämänasenne ja muutenkin vaikea luonne (omasta mielestäni olen pikemminkin realistinen)

-          6.  En täytä yleisiä kauneiskriteereitä (mitkähän nekin ovat?), enkä muutenkaan ole sellaista naistyyppiä, joka vetäisi miehiä puoleensa (omasta mielestäni olen ihan hyvän näköinen ja “ihailijoita” riittää)

-         7. En halua muodostaa perhettä (ei lapsia), enkä muutenkaan halua mitään

Olemme asuneet yhdessä jo reilut kaksi vuotta ja kihloissakin ollaan, mutta olen harkinnut suhteen lopettamista. Tämä markkina-arvon määrittely oli kyllä aika viimeinen pisara. Sanokaa nyt tekin, että JÄTÄ SE SIKA!! En kestä enää! Etsiköön mies nämä kriteerit täyttävä täydellinen vauvakone!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:47"]

Riitelin eilen taas mieheni kanssa ja kiukkuni lisääntyi entisestään, kun mies kuvaili markkina-arvoni naisten markkinoilla. Arvion lopputulos oli se, että minun markkina-arvoni on aika lähellä nollaa, ja että minun täytyisi arvostaa enemmän sitä, että heikosta markkina-arvostani huolimatta mies rakastaa minua ja haluaa muodostaa perheen kanssani (itse en halua lapsia).

-         2. Tällä hetkellä en ole koulutustani (FM) vastaavissa töissä, enkä muutenkaan ole menestyvä ja kunnianhimoinen liikenainen

-         3. Perheenikään ei ole varakas, hyvämaineinen, tunnettu ja arvostettu (tämä on kaikkein raivostuttavin kriteeri)

-         4. En ole sosiaalinen (huom: miehen kanssa aika mahdoton olla sosiaalinen, koska toisten miesten kanssa ei saisi juurikaan olla tekemisissä)

-         5. Negatiivinen elämänasenne ja muutenkin vaikea luonne (omasta mielestäni olen pikemminkin realistinen)

-          6.  En täytä yleisiä kauneiskriteereitä (mitkähän nekin ovat?), enkä muutenkaan ole sellaista naistyyppiä, joka vetäisi miehiä puoleensa (omasta mielestäni olen ihan hyvän näköinen ja “ihailijoita” riittää)

-         7. En halua muodostaa perhettä (ei lapsia), enkä muutenkaan halua mitään

Olemme asuneet yhdessä jo reilut kaksi vuotta ja kihloissakin ollaan, mutta olen harkinnut suhteen lopettamista. Tämä markkina-arvon määrittely oli kyllä aika viimeinen pisara. Sanokaa nyt tekin, että JÄTÄ SE SIKA!! En kestä enää! Etsiköön mies nämä kriteerit täyttävä täydellinen vauvakone!

[/quote] Juuri tämä on totuus millaisia ovat täällä anonyymina muita naisia haukkuvat anonyymit. Tässä on vauva palstan kotkalauman status millaista porukkaa täällä käy muista aukomasta  :D 

Vierailija
22/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE me ollaan tiedetty AINA  rumia luusereita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat ja oikeesti KUSIPÄÄMIEHET puhuu edes samana päivänä naisesta tai naisyksilöstä, eli sinusta,  ja naisen markkinaarvosta!!!

natsien hommaa laittaa ihminen jonoon kuvitteellisen "markkina-arvon" mukaan. Joku asperger-mies saatttaa kylläkin tehdä myös itsestään "markkina-arvolistoja". 

Run forrest run!! Itse lähdin suhteesta, vaikka asuttiin yhes ja kaikki ok, kun aloin huomaamaan, että miestä häiritsi se, että minulla EI SILLÄ HETKELLÄ ollut töitä. On ehkä niinku pikkasen väärä aika alkaa jauhamaan, että ei eää ole omista tunteista varma ja syyksi paljastuu vain se, että olet sillä hetkellä työtön. Eipä sellasen idiootin kanssa halua sitten olla kun oletkin töissä. Tuskin olet työttömyyttäs valinnut...

Vierailija
24/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina arvo? säälittävä äijä sinulla mitä ihmettä teet hänen kanssaan jos teillä ei ole edes lapsia tai asuntolainaa.

Vierailija
25/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pelkää jäävänsä yksin ja yrittää itsetuntosi murskaamalla uskotella sinulle, ettet enää kelpaisi vapailla markkinoilla muille, vaikka tilanne ilmiselvästi on ihan päinvastoin. JSS.

Vierailija
26/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tähän vielä, että mies usein muistuttaa, että hänen markkina-arvonsa naisten silmissä on korkea. Ja että monet naiset tahtoisivat olla häneen kanssaan, eli ottajia olisi. Mutta hän jalona ihmisenä tahtoo silti olla kanssani.

Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta näin kirjoitettuna, mutta totta on!

-Ap

Vierailija
27/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot tommosen tolvanan ees löytänyt vierellesi? Aika arvostava ja rakastava meininki, juuh.. Ite en joskus jaksanut kuunnella samanlaista p*skaa ja kiukuttelin sit miehelle - ja se syytti mua kiukuttelusta ja otti eron. Onneks ottikin, olin ite niin nössö silloin nuorempana etten heti uskaltanut itse erota.

Vierailija
28/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:25"]

Yrittää pelotella sinua, ettet lähtisi hänen luotaan. "Mää oon ainoo joka suostuu sut ottamaan!"

Perkeleen epätoivoinen äijä ja pitää sinua kaiken lisäksi tyhmänä. Lähde äkkiä.

[/quote]

Joo, toi on negaamista, siihen kehoitetaan lassukoiden sivustolla, jotta saa naisen jäämään.

Ne myös suosittelee pettämistä, jotta se nainen on kiitollinen siitä miehestä, koska se saisi muitakin ja todisti sen pettämisellä. Joo, ei mitään järkeä, mutta ei ole niiden muissakaan jutuissa.

Sä olet ap. yhdessä lassukan kanssa, ja monille on käynyt tosi huonosti tuossa, niillä on omat sivustot, joissa ne keskustelee miten alistaa naisia, osa hyväksyy mm. raiskauksen ja pahoinpitelyt myös.

Olet tosi vaarallisen tyypin kanssa yhdessä...

Vierailija
29/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Apn miehen ammatti?

Vierailija
30/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap, miten kävi?

Vierailija
31/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että surkea jätkä, jos joutuu tietoisesti noilla pisteytyksillä olevan naisen kanssa asumaan yhdessä. :)

Vierailija
32/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaaaa.....

Joko olet provo tai sitten täysi idiootti.

Ei kai kukaan täyspäinen ole moisen narsistimiehen kanssa!

NARSISTI.

Oletko kuullut kyseistä termiä tai tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Jos, et niin ota selvää ja juokse!

Vierailija
33/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsistimies ja ota yhteyttä tuonne! Sieltä saat tukea narsistista irtautumiseen:

http://www.narsistienuhrientuki.fi/

"TUKENA MATKALLA KOHTI SELVIYTYMISTÄ

Narsistien uhrien tuki ry on vuonna 2004 perustettu poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan henkilön vaikutuspiiriin kuuluvien selviytymistä. Tavoitteisiimme kuuluu lisäksi tehdä ilmiötä tunnetuksi tiedottamisen ja kouluttamisen kautta.

Yhdistys perustettiin täydentämään jo olemassa olevia palveluverkostoja kun huomattiin, että useilla erilaisilla auttavilla tahoilla ei ollut riittävästi tietämystä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä.

Yhdistyksen perustehtäviä on uhrien tukeminen erilaisin tavoin, joita ovat mm. ohjatut vertaistukiryhmät sekä vertaistukipuhelin. Yhdistyksen vertaistukitoiminta perustuu motivoituneisiin vapaaehtoistyöntekijöihin, jotka toimivat ohjattujen vertaistukikeskusteluryhmien ohjaajina sekä vertaistukipuhelinpäivystäjinä.

Narsistien uhrien tuki ry on valtakunnallinen kansalais- ja vapaaehtoisjärjestö, joka on Mielenterveyden keskusliiton jäsenyhdistys.

Narsistien uhrien tuki ry:n toiminnan päärahoittaja on Raha-automaattiyhdistys."

Vierailija
34/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:16"]

Joo, ehdottomasti jätä se. Tuo mitä miehesi tekee, on henkistä väkivaltaa. Hän nujertaa sinua. Huonoimmillaan alat pikku hiljaa uskoa siihen, että se on totta. Niin käy, jos jatkuvasti saa kuulla jotain.

Tuolle miehelle olisi ihan oikein tulla jätetyksi. Saisi nähdä itse todellisen markkina-arvonsa.

[/quote]

Nimenomaan.

Ja näin käyttäytyvää ihmistä kutsutaan narsistiksi.

Narsismi on pysyvä häiriö, eikä siitä parane koskaan.

AP:n elämä vain pahenee narsistin kanssa, jos hän erehtyy menemään hänen kanssaan naimisiin ja perustamaan perheen.

Narsisti ei parane koskaan!

Vierailija
35/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mies  haluaa muodostaa perheen kanssani ...

3. Perheenikään ei ole varakas, hyvämaineinen, tunnettu ja arvostettu (tämä on kaikkein raivostuttavin kriteeri) [/quote]

Siis miehesi ei ainakaan omasta mielestään ole varakas, hyvämaineinen, tunnettu ja arvostettu.

Miksi loukkaannut siitä että miehelläsi on huono itsetunto eikä hän osaa arvostaa itseään?

Mikset yritä auttaa miestäsi?

Jos ei vaan kiinnosta niin miksi ihmeessä sitten edes ryhdyit hänrn kanssaan kimppaan (vai menitkö peräti naimisiiin)?

Vierailija
36/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ihan hyvä koulutusta vastaava työpaikka, jonka takia matkustelee jonkin verran ympäri maailmaa. Tämän perusteella miehen voisi kuvitella olevan hieman avarakatseisempi, mutta ei....
-Ap

Vierailija
37/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan oikeassa, olet markkina-arvoltaan varmaankin huonotasoinen. Tutkinnot eivät merkitse mitään, jos ei ole töitä. Voit lokeroida itsesi seuraavasti:
YTN, KTN, ATN. Näissä jokaisessa on vielä kolme alaluokkaa, eli keskitaso olisi YKTN , KKTN, AKTN. Naisen markkina-arvoon vaikuttaa eniten kuitenkin ulkonäkö, eli voit hyvinkin elää miehesi siivellä, jos hän pitää sinua tarpeeksi hyvännäköisenä ja viehättävänä. Tosin tällaiset suhteet ovat riskisiä, sillä miehesi heivaa sinut viimeistään pois kun olet 40 v vanha, ja vaihtaa nuorempaan. Tämä on aivan mahdollista, mikäli miehesi markkina-arvoltaan korkea, varakas, ja vielä hyvännäköinen. Itse veikkaan että olet AKTN, eli kouluarvosanana noin 6.5, ja miehesi noin 8.5-9.0. Miehen YTM status pitäisi myös olla ulkonäöstä kiinni, mutta eniten siihen vaikuttaa varallisuus, mutta silloin on oltava vähintään miljonääri, jotta rumaa ulkonäköä voisi täysin kompensoida.

Tässä muutama esimerkki miehistä, jotka ovat YTM:iä, toinen vanha ja rikas, toinen taas pelkästään hyvännäköinen (kyse on siitä miten hyvännäköisiä naisia miehet pystyvät sitouttamaan parisuhteeseen):

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml

Vierailija
38/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaiken ton lisäks olet liikkumaton läski niin olisit vaan tyytyväinen et joku sun kanssa suostuu elämään! Kuinka usein seksiä ? Tuskin kovin usein.. ja kumpi elättää kumman ? Ja onko kulttuurillisia eroja ?

Vierailija
39/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kohdilla 1,2 ja 3 ei ole mitään merkitystä naisen markkina-arvoon. Miehiä ei kiinnosta naisen status, koulutus tai varallisuus, nämä ovat seikkoja jotka kiinnostavat ainoastaan naisia.

Vierailija
40/51 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia ja pahalle haisevia pummeja täällä vauva palstalla joilla on hiekkaa tavarassa ja henki haisee kun roskatynnyri , juuri teidänlaisia lehmiä pitää karttaa  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi