Mieheni ja veljeni kannattavat Perussuomalaisia! :(
Kommentit (57)
Jätä se sika! Ansaitset parempaa!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:33"]
Mäkin nauran sun tyhmyydelle. Vitun tyhmä huora.
[/quote]
Tässä viestissä kiteytyy erittäin kattavasti perussuomalaisuuden syvin olemus.
[/quote]
Niinpä. Persujen kansanedustajia myöten kielenkäyttö on just tuollaista.
Minä ja mieheni olemme myös akateemisia ja suht hyvin toimeentulevia ja äänestämässä persuja. Ihan pelkästään siksi että Suomi hyysää ulkomaalaisia jo nyt ihan liikaa, juoksevat vaan sossun luukulla ja ainoa lause jonka osaavat on "Minä haluan tulkin." Vaikka ovat olleet niin kauan maassa että kielen oppiminen olisi onnistunut jo hölmömmältäkin, jos vaan oikeasti olisi halunnut oppia. Omillekkaan ei ole töitä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:41"]
Miksi? Ihan protestiksi kai he äänestävät Persuja ja näyttääkseen keskaria kaikelle perinteiselle menolle. Äänestämättömyys ei ole vaihtoehto.
[/quote]
Uskovat varmaan ihan oikeasti että persut pystyy muuttamaan jotain parempaan suuntaan? Helkkari miten yksinkertaista porukkaa. No, sehän me tullaan näkemään millaisessa syöksykierteessä tää maa on sen jälkeen jos persut on päässeet hallitusvastuuseen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:42"]Keskustassa moni kannattaa turkistarhausta, susien lahtaamista ja muuta ala-arvoista. En äänestä!
[/quote]
Siis ihan oikeesti!!?? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla että tässä Suomen tilanteessa valitsee äänestettävän sen perusteella kannattaako turkistarhausta tai susien lahtaamista?? Samoin persujen vanhoilliset kannat aborttiin tms. Luuletteko oikeesti, että abortti esim. joskus kiellettäisiin ?
Kyllä nyt pitäisi vähän isompien asioiden painaa, kuten juurikin maahanmuuton kiristäminen ja se mihin kaikkeen p*****n tässä maassa rahaa syydetään.
Itse äänestän ps ja kerron sen kyllä kaikille avoimesti.
Minä kannatan persuja ja ukko vihreitä. Naureskelee kavereidensa kanssa mulle. Olen kuulma juntti. :( ukko itse käy vapaaehtoistyössä oman insinöörityönsä lisäksi. Luopui autosta ja suunnittelee ekotaloa Heinolaan. Meillä ramppaa jos jonkunlaista mamukaveria. Ajattelin pyytää pari maihinnousutakkista kaveria kylään. En ole varma sillä pelkään että hakkaavat ukkonikin. Se on kuitenkin meillä se joka tienaa...
Minun mieheni kannattaa kommunisteja, minä Keskustaa. Emme keskustele politiikasta kuin vaalien alla, kun tiedustelen, onko hän jo tehnyt vaalikoneen ja löytänyt ehdokkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:30"]
Nauravat minulle kun minä kannatan Vihreitä. :(
[/quote]
Viisaita miehiä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:07"]
Jos sitten ei huoriteltaisi, kun se menee aina kunnianlouklauksen puolelle. 2 min ja ilmoitus lähtee.
[/quote]
Kerrotko, että mitä pykälää taas rikottaisiin? Solvaus ei kohdistu keneenkään, koska täällä ei kukaan esiinny omalla nimellään? Lisäksi oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:35"]Minä kannatan persuja ja ukko vihreitä. Naureskelee kavereidensa kanssa mulle. Olen kuulma juntti. :( ukko itse käy vapaaehtoistyössä oman insinöörityönsä lisäksi. Luopui autosta ja suunnittelee ekotaloa Heinolaan. Meillä ramppaa jos jonkunlaista mamukaveria. Ajattelin pyytää pari maihinnousutakkista kaveria kylään. En ole varma sillä pelkään että hakkaavat ukkonikin. Se on kuitenkin meillä se joka tienaa...
[/quote]
Viisaita miehiä.
Viime vaaleissa annoin protestiäänen persuille, koska olin jo silloin huolissani maahanmuuttajien määrästä ja niiden tekemistä rikoksista. Aina aiemmin olin äänestänyt vihreitä. Nyt mietin että äänestänkö persuja vai muutos2011. En kannata kaikkia persujen arvoja, mutta minulla on 10v. tytär joten hänen tulevaisuutensa kannalta on pakko vielä yrittää tehdä asialle jotain. Muut puolueet ovat jo saaneet näyttää mihin pystyvät ja se suunta on väärä.
Olis ihan mahdoton ajatus asua samassa huushollissa persuja äänestävän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:07"]
Jos sitten ei huoriteltaisi, kun se menee aina kunnianlouklauksen puolelle. 2 min ja ilmoitus lähtee.
[/quote]
Tissit rauhallisina nyt vaan. Ei anonyymin kirjoittajan kunniaa voi loukata.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:38"]
Kokoomus on orjuuttajien puolue = pahin mahdollinen
Vihreät olisi ok, jos ne ei kannattaisi tätä naivia maahanmuuttoa ja kaiken maailman feminististä homo-lööppää.
Halausiain vihreiden olevan luonnosuojelupuolue. Silloin kannattaisin sitä.
Kuka perustaisi UUDET VIHREÄT? Ei maahanmuuttoa, kyllä luonnonsuojelulle ja eläinten suojelulle.
Persut on ok, mutta niiden naiskuva on keskiajalta ja taidekäsitys on suorastaan tyhmä. Sitten niistäkin moni kuolaa kokoomuksen suuntaan. Idiootit.
[/quote]
Ei persujen naiskuva ole mistään keskiajalta? Miten olet saanut kiihotettua itsesi tuollaiseen idioottimaiseen mielikuvaan?
KOK: Virkakyöstit, jotka hyötyy suuresta julkisesta sektorista ja EU:sta. EU hyvä, enempi EU byrokratiaa ja hallintoa PAREMPI. Rahaa riittää kaikkeen sosialismiin kuten euro-pankeille, globaaliin mamutukseen. Wannabe porvarit, joille verojen lasku ilman kulujen laskua on oikeistolaisuutta (lapsemme maksavat laskumme)... ajaa pankkien etua ottamalla helvetisti velkaa.
Kepu: Maaseudun yhtäköyttä yhdistys pk-seudun kuvitteellista mafiaa vastaan, miljoonahankkeet meidän pitäjään koska se tekee hyvää Suomelle (heh)
SDP: Uusiutumaton eläkeläisten potero, ei mitään annettavaa muille. Eivät tajua miksi kannatus laskee. Rahaa riittää kaikkeen, erityisesti globaaliin hyväntekeväisyyteen. Suomi kuuluu kaikille.
PS: Valveutuneet isänmaan etua ajattelevat, joita vituttaa rahan kylvö ja turvallisuuden menetys.
Vihreät: Nuoret huolissaan olevat emotionalistit, eivät tiedä mistä raha tulee ja kaikkeen on varaa. Pelastetaan koko maailma. Ilmasto pelastuu kun poltetaan rahaa. Lisää verovaroja maahanmuuttoon, ilmastotutkimukseen ja kehitysapuun.
VAS: Nuoret älylliset vihaiset emotionalistit, kaikki on PS:n, pääoman ja oikeiston vikaa kun me elämäntaiteillaan ja siitä ei saa 10k palkkaa. Suomi on maailman sosiaalitoimisto, joka kuuluu kaikille. Pelastetaan koko maailma. Lisää rahaa kehitysapuun ja hyväntekeväisyysjärjestöille.
KD: Jeesus on numero 1, moraalinvartijat.
RKP: Tärkeimmät teesit: 1. ruotsin kieli, 2. ruotsinkielisten asema, 3. mamujen asema
-------
Entinen oikeisto-vasemmisto jako näyttää tänä päivänä tältä:
Oikeisto: europellesosialistit
Vasemmisto: anti-europelle-muutenvaan-sosialistit
Sulla on viisas mies ja veli. Ole ylpeä heistä
Jos haluat ulkoa tulevan roskajoukon kulttuurin tuhoavan tulevaisuuden jälkeläisiltäsi, kannattaa edelleen äänestää vihreitä tai muuta vasemmistoa.