Mieheni ja veljeni kannattavat Perussuomalaisia! :(
Kommentit (57)
Voi huoh mitä vastauksia olet saanut :/ Itsekin äänestän vihreitä ja lähipiiriin ei kuulu ainakaan julkipersuja.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:43"]
Voi huoh mitä vastauksia olet saanut :/ Itsekin äänestän vihreitä ja lähipiiriin ei kuulu ainakaan julkipersuja.
[/quote]
Nyky vihreät on pelkkiä mustavalkoisesti ajattelevia maailmanpelastajia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:33"]
Mäkin nauran sun tyhmyydelle. Vitun tyhmä huora.
[/quote]
Tässä viestissä kiteytyy erittäin kattavasti perussuomalaisuuden syvin olemus.
[/quote]
Miten tuo liittyy perussuomalaisiin?
[/quote]
Voisko joku perustellakin, kun alapeukuttaa kuitenkin osaatte?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:35"]
Sympatiat. Onneksi itse en ole naimisissa niin typerän miehen kanssa joka kannattaisi persuja
[/quote]
Joo ja tässä hyvä esimerkki mukavasta ja avarakatseisesta ihmisestä.
Mun mies kannattaa ps ja on mitä mahtavin ihminen, lähimmäinen, isä, aviomies ja lääkäri. Kenelläkään ei ole ollut hänestä sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:35"]
Sympatiat. Onneksi itse en ole naimisissa niin typerän miehen kanssa joka kannattaisi persuja
[/quote]
Joo ja tässä hyvä esimerkki mukavasta ja avarakatseisesta ihmisestä.
Mun mies kannattaa ps ja on mitä mahtavin ihminen, lähimmäinen, isä, aviomies ja lääkäri. Kenelläkään ei ole ollut hänestä sanottavaa.
[/quote]
Siis pahaa sanottavaa ei ole kellään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:14"]
http://www.flashback.org/t2518318p172
sompanssilauman joukkoraiskaama teki itsemurhan, kiitos vihreät!
[/quote]
Mistä tiedät, ettei tämä raiskattu ollut vihreä, jolloin hän olisi kuvottavan logiikkasi mukaan ansainnut raiskauksensa?
Yllättävän moni tutuista , joista ei ikinä uskoisi, äänestää kuulemma ps. Viimeisin oli maatilallinen, jonka viimeisenä uskoin sortuvan persujen puheisiin..
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:14"]
http://www.flashback.org/t2518318p172
sompanssilauman joukkoraiskaama teki itsemurhan, kiitos vihreät!
[/quote]
Mistä tiedät, ettei tämä raiskattu ollut vihreä, jolloin hän olisi kuvottavan logiikkasi mukaan ansainnut raiskauksensa?
[/quote]
vihreät antaa sompansseille vapaaehtoisesti, mutta ovat usein niin helvetin rumia, ettei ne kelpaa edes eläimille.
Kuka voi kannattaa Vihreitä tässä taloustilanteessa? Nyt tarvitaan kansalle töitä, eikä enää yhtään turhaa direktiiviä viemään duunipaikkoja kaukoitään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:13"]
Kuka voi kannattaa Vihreitä tässä taloustilanteessa? Nyt tarvitaan kansalle töitä, eikä enää yhtään turhaa direktiiviä viemään duunipaikkoja kaukoitään.
[/quote]
Niin jossa se ei ole läheskään yhtä ympäristöystävällistä. Joten kaksi yhden iskulla hyvä vihreät.
Tee miehesi ja isäsi perinnöttömiksi.
Äänestän vihreitä, niin saadaan Suomi nopeammin konkurssiin.
Kokoomus on orjuuttajien puolue = pahin mahdollinen
Vihreät olisi ok, jos ne ei kannattaisi tätä naivia maahanmuuttoa ja kaiken maailman feminististä homo-lööppää.
Halausiain vihreiden olevan luonnosuojelupuolue. Silloin kannattaisin sitä.
Kuka perustaisi UUDET VIHREÄT? Ei maahanmuuttoa, kyllä luonnonsuojelulle ja eläinten suojelulle.
Persut on ok, mutta niiden naiskuva on keskiajalta ja taidekäsitys on suorastaan tyhmä. Sitten niistäkin moni kuolaa kokoomuksen suuntaan. Idiootit.
Niin munkin mies,veli ja vielä vanhemmat. Itse ajattelin äänestää Keskustaa vaihtelun vuoksi. Olemme kaikki akateemisesti koulutettuja ja ihan työssäkäyvää porukka pl. isäni, joka juuri eläköityi hyvästä virasta.
Miksi? Ihan protestiksi kai he äänestävät Persuja ja näyttääkseen keskaria kaikelle perinteiselle menolle. Äänestämättömyys ei ole vaihtoehto.
Keskustassa moni kannattaa turkistarhausta, susien lahtaamista ja muuta ala-arvoista. En äänestä!
Minä ja mun veljet 3kpl äänestää Perusuomalaisia nyt ja jatkossa, samoin suurin osa miespuolisista kavereistani äänestää myös, koska kaikki ovat täysin kyllästyneitä nykymenoon ja maahanmuutto politiikkaan.
Tämä on surullista, mutta jollain tavalla mahdollisia ovat vain kristilliset ja persu. Toivoisin että suomessa olisi edes yksi selväjärkinen oikeistopuolue jota äänestää, mutta ei ole... Katainen veti kokoomuksen niin pahaan lokaan ettei sitä voi äänestää...
Itse en voisi ikinä olla miehen kanssa, joka äänestää persuja. Ihan kuin maahanmuutto nyt olisi joku ydinongelma Suomen tilanteessa..Itse äänestän vihreitä, mutta vihreiden oikeistolaissiipeä. Tai siis onhan koko puolue oikeistolainen, mitä monet persut sun muut eivät tunnu lainkaan käsittävän. Siksi puhe vihervasemmistokukkahattufemakoista onkin niin huvittavaa, ei ole tyypeillä edes perusteet hallussa :)
Kokoomus voisi muuten olla ok, mutta kun veikkaan että eipä meikätytölläkään olisi kokoomuslaisten unelmayhteiskunnassa ollut mahdollisuutta päästä yliopistoon ja hyväpalkkaiseen duuniin ja monien kokoomuslaisten suusta kuullut näitä älyttömyyksiä kuten "Minä pukeudun vain Gantiin, en ymmärrä miksi te kuljette jossain HM:n vaatteissa" ja "Ai sä tykkäisit purjehtia, no miksei sulla oo sitte venettä", "No mikset sä sitten sä sitten pidä sitä välivuotta ja matkustele jos se kerran olisi niin ihanaa". Ollaan siis siinä omassa kultalusikkakuplassa, täysin tietämättömiä siitä mitkä ovat tavllisen ihmisen elämän realiteetit. Eli siis Kokoomusta en voi äänestää ikinä, niin paljon juuristani en saa unohtaa.
Haluan asua Suomessa. En Somaliassa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:21"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:14"] http://www.flashback.org/t2518318p172 sompanssilauman joukkoraiskaama teki itsemurhan, kiitos vihreät! [/quote] Tästä ei saa puhua! Kohta koko ketju on poistettu. Oikeastaan voisin mennä toitottamaan tuota kaikkiin huonoihin ketjuihin, niin paranisi laatu edes hieman tämän sensuurin takia. [/quote] Laitetaan porukalla tätä tänne vaikka aamuun asti :) http://www.flashback.org/t2518318p172 sompanssilauman joukkoraiskaama teki itsemurhan [/quote] Ja se on vihreiden syy jotenkin? Persut on vastuussa kantasuomalaisten rikoksista?
[/quote]
Vihreiden syy on se, et tänne tuodaan korkeamman riskin rikollisia kun tässä maassa lähtösin on. Eli ei tarvitse kuin katsoa muualle eurooppaan mihin vihreät meitä ajaa. Ihan eri tason rikollisuudesta puhutaan näiden tiettyjen mamujen harjoittamasta rikollisesta toiminnasta ku mitä tähän mennessä on ollut. Se kohdistuu entistä enemmän avuttomiin pieniin lapsiin, vanhuksien perässä tullaan ryöstämään kotirappuun rollaattorista lompakkoa, vammaisia pahoinpidellään ja ryöstetään puhumattakaan näistä joukkoraiskauksists. Täytyy olla hyvin pihalla maailman menosta, jos ei tiedä mikö ero kantaväestön ja maahanmuuttajien rikollisuudessa on. Kaikki rikollisuus on tuomittavaa, mutta oikeesti on rikoksissakin törkeyseroja.