Miksi naiset meikkaa kulmansa usein niin järkyttäviksi
Niin, kulmat maalataan ihan hirveen paksuiks ja tummaks. Naiset, miksi?
Kommentit (54)
Kyllä nyt pahemman näköistä on se, kun on tummaksi värjätyt hiukset ja kulmakarvat on jätetty vaaleammaksi. Huh.
Entä sellaiset omituiset, joissa on paksu pallukka alussa ja äkillisesti kapenee. Tai sellaiset pyöreät tasapaksut (yleensä viivaohuet) kaaret, jotka tekee koko sen näköiseksi että häh nyt en oikein tajua. Monethan myös tekee kulmista liian pitkät ja alas laskevat. Myös epäsymmetrisiä näkee paljon.
Ja sitten kun se kulmakynä ei ole kulmakynä vaan tavallinen kajalkynä, josta johtuen rasvainen väri on levinnyt tehden kulmista suttuiset.
Kannattaisi varmaankin useimpien kestovärjäyttää kulmansa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:32"]
Mitä noille tatuoiduille kulmakarvoille tapahtuu kun ikä alkaa painaa ja roikkua? Eikö ne korustu rumasti kun toinen puoli kasvoista valahtaa. Eri tasossa isosti. Ei kannata pilata kasvojaan tatuoiduilla kulmilla, kun pinsetti ja kulmakynä + kulmaharja toimii iän ja muodin kanssa.
[/quote]
Minä olen ymmärtänyt ettei kulmakarva ja silmänrajaus tatuoinnit ole pysyviä. Kestävät vuoden tai muutaman vuoden.
[/quote]
Ne kestää muutaman vuoden hyvinä, mutta kokonaan pois haalistuminen kestää vähintään vuuuuosia. Se aika pitäisi sitten kestää hassunvärisillä kulmilla - useat värit kun muuttuvat esim. punaisiksi haalistuessaan.
Jos osaa kulmakynää käyttää, on jälki hyvää.
--> tuossa kuvia haalistuneista tatuointikulmista :D
Mitä noille tatuoiduille kulmakarvoille tapahtuu kun ikä alkaa painaa ja roikkua? Eikö ne korustu rumasti kun toinen puoli kasvoista valahtaa. Eri tasossa isosti. Ei kannata pilata kasvojaan tatuoiduilla kulmilla, kun pinsetti ja kulmakynä + kulmaharja toimii iän ja muodin kanssa.
[/quote]
Tatuioinnit ei ole ikuisia.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:00"]
Jos osaa kulmakynää käyttää, on jälki hyvää. http://im.mtv.fi/image/4391610/landscape16_9/954/538/d099ed811a703e505fc94190fc867b38/lx/kulmatoikeat.jpg
[/quote]
Eipäs, vaan jos osaa photosopata! Ei kellään oo irl noin täydellinen naama
Minä olen aina käyttänyt kulmakynää. Sillä ei missään nimessä pidä vetää pitkää viivaa kerralla; itse ainakin värjään karvojen suuntaisesti, todella pienin "vedoin". Ei niitä voi edes vedoiksi sanoa, en keksi parempaa sanaa... mutta tavallaan vahvistan vain omia karvoja. Pääasia on, että lopputulos on luonnollinen eikä piirretyn näköonen!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:20"]
Itse käytän tätä http://www.lumene.com/fi/blueberry-silmameikit/kulmien-muotoiluvaha
[/quote]
Tämä myös oma luottotuote! Käyn aina tasaisin väliajoin nypityttämässä ja sävyttämässä kulmakarvat, tätä vaan aamulla kulmiin niin ei tarvitse piirrellä :) ja hirveen monilta tullut kehuja että näyttää hyvälle. Itsekkin poistelen vaan hajakarvoja nypityttämisen jälkeen niin pysyy aika hyvin karvat mallissaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"]
No mitäs sitten, kun muutaman vuoden päästä nuo karvaturrimaiset kulmakarvat on pois muodista ja oot menny sellaiset tatuoimaan?
[/quote]
No enkä oo tatuoinut.
Mulla on muoto nypitty hyväksi, kauniin siipimäiseksi, vähän sitten tummanruskealla kynällä tummennan niitä (ei siis mitään viivoja vaan luonnollisesti) ja kulmakarvavahalla viimeistelen. Hyvät ja luonnolliset, samoin hiusten ja ihon sävyyn sopivat. Ja aikaa menee enintään minuutti.
Hirveimpiä on ne, että on kaikki karvat poistettu ja vedetty sitten kynällä viiva tilalle, tai tatuoitu. Ja varsinkin jos se viiva sellainen puoliympyrä tai toisessa ääripäässä ihan suora. Ja kun ne viivat alkaa toisilla vasta puolivälistä oikeiden kulmakarvojen kohtaa, on sii sellainen 15 senttä niiden välissä. Näyttää suoraan sanoen tyhmältä kuin saapas.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:33"]
Mulla on muoto nypitty hyväksi, kauniin siipimäiseksi, vähän sitten tummanruskealla kynällä tummennan niitä (ei siis mitään viivoja vaan luonnollisesti) ja kulmakarvavahalla viimeistelen. Hyvät ja luonnolliset, samoin hiusten ja ihon sävyyn sopivat. Ja aikaa menee enintään minuutti.
Hirveimpiä on ne, että on kaikki karvat poistettu ja vedetty sitten kynällä viiva tilalle, tai tatuoitu. Ja varsinkin jos se viiva sellainen puoliympyrä tai toisessa ääripäässä ihan suora. Ja kun ne viivat alkaa toisilla vasta puolivälistä oikeiden kulmakarvojen kohtaa, on sii sellainen 15 senttä niiden välissä. Näyttää suoraan sanoen tyhmältä kuin saapas.
[/quote]
Jatkan vielä omaa viestiäni, täällä on joitakin suosikkejani hirveistä kulmakarvoista: http://www.viralnova.com/terrible-eyebrows/
http://goodmomentsonly.blogspot.fi/2015/03/you-wanna-know-ask.html
Tossa blogissa aika hyvä esimerkki.
[/quote]
Minä olen ymmärtänyt ettei kulmakarva ja silmänrajaus tatuoinnit ole pysyviä. Kestävät vuoden tai muutaman vuoden.