Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset meikkaa kulmansa usein niin järkyttäviksi

Vierailija
03.04.2015 |

Niin, kulmat maalataan ihan hirveen paksuiks ja tummaks. Naiset, miksi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä on joku toimittaja aamutv:ssä, jolla on ihan järkyttävän näköiset ohuiksi viivoiksi nypityt/piirretyt kulmat. Ne on todella omituisen näköiset eikä kyllä sovi yhtään. Luulis, kun siellä on ammatti-ihmiset maskeeraamassa että ne jo sanois ettei nyppis niitä tollasiksi.

Vierailija
22/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkien naisista tulee suorastaan pelottavan näköisiä. Tuuheat akrvat kuitenkin paremmat kuin nysät ja vaaleat, eivät tue kasvoja mitenkään.

Vierailija
24/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin liian paksut kuin liian ohuet. Kynällä piirretyt viivat näyttää jotenkin epäluonnolliselta. Tunnen yhden, joka käyttää jokseenkin punaista kynää - on samaa sävyä kuin hiukset. Järkky ilmestys.

Vierailija
25/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten, kun muutaman vuoden päästä nuo karvaturrimaiset kulmakarvat on pois muodista ja oot menny sellaiset tatuoimaan?

Vierailija
26/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat kulmat kasvavat luonnostaan vähän rumassa mallissa, niin vaatii todella paljon harjoittelua, että ne saa näteiksi. Ja varsinkaan nuorilla ei ole ihan käsitystä siitä, että miltä kulmakarvojen pitäisi näyttää suhteessa koko kasvoihin, yritetään vain tehdä yhden muotin mukaan.

Toisaalta itse pidän kyllä tästä nykyisestä muodista, jossa kulmissa saa olla vähän enemmän runsautta kuin vaikkapa ysärillä. Hyvin tehtynä ja omiin kasvoihin suhteutettuna sopii useimmille.

Vierailija
27/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:47"]

Mieluummin liian paksut kuin liian ohuet. Kynällä piirretyt viivat näyttää jotenkin epäluonnolliselta. Tunnen yhden, joka käyttää jokseenkin punaista kynää - on samaa sävyä kuin hiukset. Järkky ilmestys.

[/quote]

Kulmakynä on epäluonnollinen vain jos ei osaa käyttää sitä. Jos taas on hyvä meikkaamaan, kynä taitaa olla kaikista luonnollisin. 

Vierailija
28/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan olen kiinnittänyt huomion. Karmeimmat on sellaiset liian lyhyet, silmän keskeltä alkavat kulmakarvat. 

Vierailija
29/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen ihminen saa itse päättää miltä haluaa näyttää ja miten esimerkiksi meikkaa kulmansa.

Vierailija
30/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi karseat naturel-kulmat. Ne ovat tummat, ihan melkein mustaa karvaa MUTTA kasvavat karva siellä, toinen täällä eli karvat ovat levittyneet tosi ohueksi ja laajalle alueelle. 

Niinpä nypin kaikki irtonaiset sieltä ja täältä, muotoilen vähän alareunasta ja päälle laitan tummanruskeaa kulmakynää, en mitään laatikkoa vaan terävällä kynällä viivoja peittämään pahimpia aukkokohtia.

Ja mulle on monasti sanottu että näytän "pirteämmältä" kun kulmani on laitetut. Eli luonnollisuus = väsyneen näköinen. Kiitos ei!

Vierailija
31/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoväriä ja muotoilua ammattilaisella kannatan. Vou kuinka moni saisi paremman ilmeen jos noin tekisi!!

Vierailija
32/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nypityt kulmakarvat on ihan yhtä hirveät. Veljeni katsoi nettisivustoa treffimeiningillä.Yksi oli sopiva, mutta npityt kulmakarvat oli täysi turn off.

Vierailija
33/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kynällä piirretyt viivatkaan ei ole kovin kauniita... :D

Vierailija
34/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noille tatuoiduille kulmakarvoille tapahtuu kun ikä alkaa painaa ja roikkua? Eikö ne korustu rumasti kun toinen puoli kasvoista valahtaa. Eri tasossa isosti. Ei kannata pilata kasvojaan tatuoiduilla kulmilla, kun pinsetti ja kulmakynä + kulmaharja toimii iän ja muodin kanssa.

Vierailija
35/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas huomaan olevani onnellinen luonnostaan tummista ja paksuista kulmistani. :)

Vierailija
36/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, että täällä taas keskustellaan henkilöistä, joista ei tiedetä mitään. Tuossa ei ole luonnollinen eikä normaali meikki. P.S. http://goodmomentsonly.blogspot.fi/2014/12/half-naked.html, vahvistan vain omia kulmiani. 

Vierailija
37/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:56"]

Mua häiritsee ihan hirveesti sellanen kananmunatukka. Eli alla on vaikka tummanruskee värjäys ja sitten päällä vaaleaa, sillee ihan kuin olisi iso kananmuna rikottu pään päällä ja sitten se valuu alas joka suunnasta. Hiukset on tietenkin lyhyet ja epäsymmetrisesti leikattu.

[/quote]

Kananmunatukka! Uusi nimitys :D. Tätä ennen olen kuullut tuota kutsuttavan skunkkitukaksi ja tiikerikakkutukaksi.

Vierailija
38/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:17"]

Tai nypityt kulmakarvat on ihan yhtä hirveät. Veljeni katsoi nettisivustoa treffimeiningillä.Yksi oli sopiva, mutta npityt kulmakarvat oli täysi turn off.

[/quote]

Häh, eiköhän melkein kaikki naiset nypi kulmakarvojaan :o. Harvalla ne luonnostaan on siistit.

Vierailija
39/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee taas se että ne muotoillaan päin seiniä. Ilme on kuin olisi koko ajan hämmästynyt. Näitä näkee melkein jokaisella nykyään.

Vierailija
40/54 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa ollenkaan kulmia,nypin vaan. Karvat on pikimustat muttei kauhean tuuheat, musta kynä näyttäisi hassulta ja ruskeat erottuu. No, hyvin oon pärjänny ilman kulmakynääkin, joten se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi