Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin paiskata turpaan tänään ämmää, joka mulkoili kun lapseni

Vierailija
15.09.2006 |

joi kaupassa pillimehua.

Minä lapsi olimme kumpikin aivan poikki ja annoin lapselleni juotavaksi pillimehun, että jaksaisi kauppakierroksen loppuun asti.

Eikö mitä. Kannoillamme kärkkyi oikein ämmien ämmä ja mulkoili

merkitsevästi " "

Otti oikein työkseen seurata, ettemme vaan olisi tehneet mitään...

En edes tiedä mitä hän odotti mutta olin jo itsekin sen verran väsynyt, että meinasin jo täräyttää.

Vannon, että olemme ihan normaaleja ihmisiä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en hyväksy pillimehun juomista kaupassa, mutta joskus se on hyväksyttävää, enkä rupee ketään mulkoileen sen takia.

Vierailija
2/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ihmeen näin ihan pari päivää sitten, että aikuinen ihminen oli juonut pullon lähes puolilleen ja vielä kassahihnalta otti kulauksen ihan pokkana kassatytön hämmästyneiden silmien edessä. Ja ala-asteikäinen lapsensa oli mukana... Ihmisen on ihania!

Vierailija
4/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että ihminen tuntee halua käyttää väkivaltaa pelkästään sen takia, että joku katselee teitä.

Vierailija
5/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaisi syödä vähän terveellisemmin, niin ei tulisi noita raivareita verensokerin laskiessa!

Vierailija
6/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti herneet nenään ja siitä selvittyään alkoi ihan toden teolla SEURATA MEITÄ.

Minua ja ipanaa.

Kuvitteli varmaan, että aiomme maksamatta syödä kaupan tyhjäksi.

Nyt muuten naurattaa jo mutta silloi iltapäivällä olivat verensokerit sen verran alhaalla, että olin jo valmis täräyttämään otsaan.

ap

Vierailija
7/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, ettei nälkäisenä kannata mennä kauppaan.

Vierailija
8/46 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein katsomaan.. Hui, varmaan joka päivä syödään näin terveellisesti!

Vierailija
9/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitäisi vakavasti miettiä tilannettanne ja miten sen saisi korjattua.

Tuollainen agressiivisuus muita kohtaan ei ole normaalia. Eikä kyllä muutenkaan kuulostanut kovin hyvältä koko juttu.

Vierailija
10/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n pitää mukanaan vettä jotta lapsi saa juoda kun jano?

Itse en opeta lapsilleni huonoja käytöstapoja ihan tahallisesti.

Kaupan tuote on sinun vasta kun olet sen maksanut.

Lapsi olis varmasti kestänyt maksamiseen asti.

Vierailija
11/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeata perhettähän silloin seurasi! Tuohan on myymälävarkaus. kaupan omaisuus on kaupan omaisuutta, siirtyy vasta sinulle maksamisen jälkeen.

Vierailija
12/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkoilevaa ihmistä haluat vetää turpaan ja pidät myymälävarkautta oikeutettuna.

En ole ihan samaa mieltä tuosta normaaliperheestä kohdallanne

Vierailija
13/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päättelet et olen tiukkapipo? Tekeekö tiukkapipoksi se, että ei hyväksy varastamista?

Vierailija
14/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta se äpäräs odottamaan, vai onko se joku häiriintynyt, kuten äitinsä?

Vierailija
15/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku jo sanoikin niin voisihan aikuinenkin alkaa syödä ja juoda jo kaupassa. Vetää vaikka sen six packin. Missä menee raja? Parempi kun ottaa sen linjan lapsillekin, että MITÄÄN ei syödä kaupassa KOSKAAN niin ei edes tule niitä tilanteita, että tarvitsisi. En ymmärrä miten ihmiset eivät osaa suunnitella kaupassakäyntejään niin, ettei siellä tarvitse alkaa syödä.

Vierailija
16/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa opettaa lapsi ihan pienestä asti että ensin tavara täytyy maksaa?

Seuraavana on varmaan kova selittäminen että miksi niitä tavaroita ei saa vain ottaa hyllystä ja viedä kotiin?

Vierailija
17/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normali et kyllä ole jos pelkän katseen takia sinussa nousee väkivaltaisia ajatuksia...

Vierailija
18/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitee huomasikin kassalla, että hupsista keikkaa, eipä hänellä olekaan rahaa mukana. Kovaan ääneen valitteli, että ovat vielä niin kaukaakin käymässä, että eivät voi lähteä hakemaan rahaa kotoaan.

En jäänyt seuraamaan miten tilanne tästä jatkui ja mihin ratkaisuun päädyttiin, vaan siirryin kauempana olevalle kassalle.

Vierailija
19/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se toisten arvosteleminen!

Olen itsekin joutunut 12 tuntisen työpäivän päätteeksi lapsen kanssa kauppaan ja molemmat todella olisimme olleet enemmänkin unen tarpeessa kuin kauppaa, joten annoin lapseni juoda pillimehua ja syödä banaania ensihätään että sai edes jotain ruokaa suuhunsa.

Ja kauppaan oli pakko mennä, sillä seuraavana päivänä oli 14 tuntinen päivä enkä todellakaan olisi jaksanut mennä.

Kun ette tiedä toisten tilanteita, älkää arvostelko!!

Vierailija
20/46 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä -------> saa varastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme