Montako yhden yön hoitoa olet
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:49"]
Lasketaanko huorat mukaan?
[/quote]
Kyllä voit nekin laskea.
Ei ole nykyään ihmisillä mitään moraalia.
0 ja tuskin tulee ikinä muutosta tuohon.
M24
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]
Nolla. Olen kyllä pussaillut, hiplaillut ja harrastanut suuseksiä satunnaisten tuttavuuksien ja parin kaverin kanssa, mutta varsinaisia yhden yön hoitoja ei ole ollut yhtään.
[/quote]
siis eikö suuseksiä lasketa hoidoksi?
[/quote]
Aloituksessa puhuttiin pokaamisesta... nuo eivät olleet pokia!
[/quote]
Ootko nyt ihan vakavissasi? Eli heilastelua, iskemistä ei ole tapahtunut, olet vain päättänyt alkaa imeä satunnaisen ihmisen sukuelintä? Hyi helvetti.
Ei yhtään kun oon pitänyt huolen että ollaan oltu jutussa yli päivän. ;) Eli voi hyvil mielillä sanoo että 0!
En yhtään ja olen 23. Olen ollut aina parisuhteessa. Tämä ärsyttää koska tuntuu että jää jotain kokematta kun on aina sama mies. Tosin tuskin mua kukaan edes yhdeksi yöksi huolisi koska en oikein ole miesten mieleen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:08"]Ei yhtään kun oon pitänyt huolen että ollaan oltu jutussa yli päivän. ;) Eli voi hyvil mielillä sanoo että 0!
[/quote]
Vahinko yläpeukku
Laskeeko näitä oikeasti joku? Ei hajuakaan.
Varmaan joku 25 suunnilleen, en muista tarkkaan. Ikää 30v ja olen nainen.
Ikää nyt 40v ja yksi yhden yön suhde koettu. Sekin pitkäaikaisen ihastukseni kanssa ja siihen on luultavasti tulossa jatkoa.
Jotain 10-20, suurin osa tuli 18-vuotiaana, kun pääsi ravintolaan ja sit aina kännissä teki hirveästi mieli.
Nyt vanhempana paljon harvemmin, joskus työmatkoilla tulee yökerhoista valittua, jos tarpeeksi tasokas löytyy.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:21"]
Jotain 10-20, suurin osa tuli 18-vuotiaana, kun pääsi ravintolaan ja sit aina kännissä teki hirveästi mieli.
Nyt vanhempana paljon harvemmin, joskus työmatkoilla tulee yökerhoista valittua, jos tarpeeksi tasokas löytyy.
[/quote]
Työmatkoilla?
Vietkö nämä "pokat" siis hotellihuoneeseesi vai miten?
On välillä käynyt mielessä, mutta en ole uskaltanut.
Alle 10, en oo laskenut tarkkaan.. n25
Olen yhden pokannut itse ja minua pokaavista olen lähtenyt kolmen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:33"]
Olen yhden pokannut itse ja minua pokaavista olen lähtenyt kolmen mukaan.
[/quote]
N23
Lasketaanko huorat mukaan?