Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yh-äidit ovat tehneet väärin...

Vierailija
03.04.2015 |

Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:41"]Pitäisi puhua mielummin yh-naisista, kuin yh-äideistä. Äidiksi on hankala kutsua, jos ei ole isääkin. Kavereitahan nuo taitaa lähinnä olla lapsilleen.
[/quote]

Onhan niillä edelleen isäkin, vai pitäisikö eronnutta miestäkin lakata kutsumasta isäksi?
Oletko itse miettinyt millaisen mallin annat lapsillesi haukkumalla ihan tavallisia ihmisiä?
Minusta se on huono malli...

Vierailija
82/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kaikkien " erinomaisten" ydinperheen äitien pitäisi olla perheenne kanssa, eikä viettää aikaa av- palstalla yh- äitejä haukkuen? Muuten voi yh-arki tulla vastaan teillekin... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajamiehet ovat jees, koska yksin jääminen ei pilaa miestä, toisin kuin naisen. Naisen kuuluu olla miehen valvonnassa 24/7, tai hän on huora. Yh-isille nostan hattua, samoin etäisille. Etä-äidit sen sijaan ovat mieleltään sairaita ihmisiä.

Vierailija
85/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:45"]

Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.

[/quote]

Mun äitini ainakin jätti isäni, koska isä ei hänen mielestään kantanut vastuuta perheestä. Isä oli valmistumatta korkeakoulusta vielä 32-vuotiaana ja oli sellainen aika itsekeskeinen, kaikki perheen rahat olivat isälläni. Koska isä on tosi rikkaasta perheestä. Äitiäni alkoi siepata se ja äkkivääränä luonteena halusi elää ilman riitoja, joita itsekin aina kehitti huutamalla isälleni. Mikäs siinä oli asustellessa puoli-ilmaiseksi isän suvun kämpässä ja niin edelleen. 

Äitini pärjäsi oikein hyvin itsellisenä naisena eikä vain miehiä halunnut enempää lähelleen ja niin eli yh:na ja elää edelleen itsekseen. Näin on varmasti kaikille parempi, äiti on sen verran pirttihirmumainen nainen ja vastaa ainakin kolmea miestä.

Vierailija
86/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:41"]

Pitäisi puhua mielummin yh-naisista, kuin yh-äideistä. Äidiksi on hankala kutsua, jos ei ole isääkin. Kavereitahan nuo taitaa lähinnä olla lapsilleen.

[/quote]

Siis mitäää? Ei ole äiti ilman lapsen isän kanssa asumista? "Äidiksi hankala kutsua", lapsenko vai? En osaa kutsua tuota naista äidiksi kun isä on poissa kotoa, tyrsk!

Vierailija
87/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:29"]

Yksinhuoltajamiehet ovat jees, koska yksin jääminen ei pilaa miestä, toisin kuin naisen. Naisen kuuluu olla miehen valvonnassa 24/7, tai hän on huora. Yh-isille nostan hattua, samoin etäisille. Etä-äidit sen sijaan ovat mieleltään sairaita ihmisiä.

[/quote]

juuri näin. Tavallisenkin naisen arvo on mieheen verrattuna nolla, mutta yh:n arvo on pakkasen puolella. On hienoa nähdä että tällä palstalla suurin osa naisista on valveutunut sen suhteen, mikä on naisen arvo. Naisen arvo syntyy vain miehen kautta, joten sinkku-/yh-nainen ei ole yhtään mitään vaan täysin arvoton ihminen.

Vierailija
88/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:27"]

Kyllä yh äidit on niin lassukoita kaikki. Yhtään normaslia naista yh äitiä en ole vielä tavannat vaikka olen nussinut varmaan 20 yh äitiä, kaikissa ilmenee vikoja. No käytetty nainen on käytetty nainen. Otanhan mä ennemmin autonki uuden audin mitä vanhan ford tila-auton:D

[/quote]

Joo no ei kaikki yh:t kuule sinua haluaisi lähelleen kirveelläkään, joten älä huoli.

Vierailija
89/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nää yksinhuoltajien haukkujat niitä naisia jotka itse kitkuttaa huonossa liitossa tai ei ole saanut ensimmäistäkään miestä ja ärsyttää että joku toinen tulee toimeen omillaan. Mä olen todella ylpeä yksinhuoltajuudestani. Pääsin irti narsistimiehestä ja väkivaltaisesta liitosta. Olen saanut järjestettyä asiat niin että mies ei tapaa ollenkaan lasta, eikä me kumpikaan kärsitä tai sairastuta sen ihmisen takia. Lähdin, jotta voin suojella omaa lastani ja itseäni. Heikompi ihminen ei olisi pystynyt siihen. Mua ei kiinnosta miehen apu tai rahat, pärjään loistavasti omillani. Kuulostaa ihan naurettavalta suurin osa näistä kommenteista. Kertoo paljon teistä itsestänne, jos lähipiiristä löytyvät yh:t on tollaisia.

Vierailija
90/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:01"]

Lähipiirini yh:t ovat tehneet lapset juopolle, väkivaltaiselle tai yhdenyön hoido(i)lle. Lasta riepotetaan hoitopaikasta toiseen, tupakkaa vedetään ja ollaan joko siivoojia/keittäjiä/sossun elättejä. Elämänhallinnan puutetta ja ikuinen teini-ikä. Eri juttu on sitten muutama eronnut, joilla lapset olleet jo teini-ikäisiä eron aikaan. Nämä huomattavasti aikuisempia, kunnon työt ja perhettä kunnioitettu, mutta vuodet ajaneet puolisot erilleen eikä enää sovintoa löytynyt. Heitä arvostan, vaikka ovatkin yksinhuoltajina.

[/quote]

Voi pyhä yksinkertaisuus.....

Vierailija
91/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:32"]

[/quote]

juuri näin. Tavallisenkin naisen arvo on mieheen verrattuna nolla, mutta yh:n arvo on pakkasen puolella. On hienoa nähdä että tällä palstalla suurin osa naisista on valveutunut sen suhteen, mikä on naisen arvo. Naisen arvo syntyy vain miehen kautta, joten sinkku-/yh-nainen ei ole yhtään mitään vaan täysin arvoton ihminen.

[/quote]

Siksi olen ylpeä siitä, että olen saanut pidettyä mieheni, koska tiedän että nainen ilman miestä ei ole yhtään mitään. Pahin pelkoni olisi jäädä ilman miestäni, koska silloin menettäisin kunniani. Säälin yksinhuoltajanaisia, koska he ovat menettäneet senkin vähäisen arvon, jota naisella on (miehen kautta) ihmisenä.

Vierailija
92/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin aikuisen, kolmekymppisen korkeakoulutetun ns. kunnon miehen kanssa, joka kahden lapsen päättikin ettei parisuhteemme ole tarpeeksi jännittävä ja että perhe-elämä rajoittaa hänen vapauttaan vaikkei parisuhde- ja perhe-elämässämme mitään isompaa vikaakaan ollut. Hän vain kyllästyi eikä isyys kuulema ollutkaan ihan sitä mitä odotti.

Omasta mielestäni mies oli liian lapsellinen siltikin ja ennen kaikkea itsekäs ja omasi epärealistiset käsitykset monesta asiasta. Lisäksi miehen oma mies lähti aikoinaan kävelemään samaa syytä käyttäen. No ei siinä, päästin miehen elämään mutta edelleen olen surullinen siitä että perhe-elämämme päättyi noin vaikka sille kaikkeni annoin. Vikaa oli minussakin, olin niin rakkauden sokaiseman että olin ylioptimistinen vaikka miehen tietyt piirteet oli nähtävissä jo suhteen alkuaikoina. Sainpahan kauniit lapset ja mies on hyvä isä kuitenkin emmekä onneksi eronneet riidoissa.

Vierailija
93/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

Siksi olen ylpeä siitä, että olen saanut pidettyä mieheni, koska tiedän että nainen ilman miestä ei ole yhtään mitään. Pahin pelkoni olisi jäädä ilman miestäni, koska silloin menettäisin kunniani. Säälin yksinhuoltajanaisia, koska he ovat menettäneet senkin vähäisen arvon, jota naisella on (miehen kautta) ihmisenä.

[/quote]

sama täällä! yh-isiä ei kukaan halveksi ja syy on just se, että mies ei tartte naista ollakseen arvostettu ihmisenä, mut nainen tarvii sen miehen saadakseen kunnioituksen. Nainen ei ole samalla tavalla ihminen kuin mies, tää nyt on vaan tosiasia, joka onneksi on tällä palstalla hyvin tiedostettukin.

Vierailija
94/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa yh-äidit tulevat olemaan tavallisin perhemuoto kun yhteiskunta muutuu viihdoinkin tasa-arvoisemmaksi. Naiset haluavat olla itsenäisiä ja edetä urallaan, eikä parisuhde miehen kanssa kiinnosta. Se haittaa niitä. Lisäksi monet naiset tulevat valitsemaan lesbosuhteen. Tämä on mahdollista, koska bi-naisia on enemmän kuin bi-miehiä. Perinteinen ydinperhe ei tule olemaan tulevaisuudessa tavallisin perhemuoto.

Vierailija
95/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuollaisen asenteen omaavana tuskin kauaa pidät

Vierailija
96/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:44"]

sama täällä! yh-isiä ei kukaan halveksi ja syy on just se, että mies ei tartte naista ollakseen arvostettu ihmisenä, mut nainen tarvii sen miehen saadakseen kunnioituksen. Nainen ei ole samalla tavalla ihminen kuin mies, tää nyt on vaan tosiasia, joka onneksi on tällä palstalla hyvin tiedostettukin.

[/quote]

Mä olen samaa mieltä tuosta, ja pidän itsekin yh-vihaa naisvihana.

Mutta silti mietin sitä minkä takia yh-äitien lapsilla on niin paljon ongelmia.

Tilastollisesti yh-äidin kasvattama lapsi on todennäköisemmin- päihdeongelmainen, vankilassa, mt-ongelmainen, matalasti koulutettu jne.

Mistä tuo sitten johtuu, en tiedä, ainakin voisi liittyä yh-perheiden köyhyyteen, köyhyyden mukana tulee muutkin sosiaaliset ongelmat.

Enkä nyt kaipaa tähän mitään kommentteja siitä miten joku on yh:n kasvattama, eikä ainakaan ole mt-ongelmainen työtön, niih. Vaan siis tuo on tilastollisesti todettu, joten yksittäistapaukset on ihan yhdentekeviä.

Vierailija
97/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:ksi voi jäädä kuka tahansa vaikka puolison kuolema takia. Aika asenteellista niputtaa kaikki yht ja heidän lapset ongelmatapauksiksi.

Vierailija
98/98 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:56"]

Yh:ksi voi jäädä kuka tahansa vaikka puolison kuolema takia. Aika asenteellista niputtaa kaikki yht ja heidän lapset ongelmatapauksiksi.

[/quote]

Ei ole kyse niputtamisesta, vaan todennäköisyyksistä.

Ei tuo tarkoita, että kaikki yh-perheet olisivat ongelmaisia, mutta monet ovat, olisi mielenkiintoista tietää mikä siihen on syynä. Sehän on iso tabu ylipäätään, koska se koetaan leimaavana, joten siitä ei paljon puhuta.

Yh-perheiden lapsilla on muuten joku kahdeksankertainen riski myös joutua hyväksikäytön uhriksi verrattuna ydinperheen lapseen, eli sekin riski kasvaa tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä