Mitä yh-äidit ovat tehneet väärin...
Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:14"]Todella aliarvostettavaa tekstiä...
Yksinhuoltajia ovat olleet myös Tarja Halonen ja Sauli Niinistö. Yksinhuoltajaksi ei kukaan toivottavasti päädy, mutta toisen puolesta et voi.päätöstä tehdä. Ennen lapsia ei voi tietää millainen toinen on vanhempana tai millainen itse olet. Lasten on parempi saada kasvaa rauhallisessa ympäristössä jatkuvasti riitaisen sijaan, joka aiheuttaa lapsille jatkossa enemmän ongelmia kuin ero. Tätä on tutkittu paljon.
Yksinhuoltajia on monenlaisia. Lasten isä sairastui psyykkisesti enkä voinut elää hänen kanssaan. Ennen sitä oli hyvä isä ja puoliso.
Hän oli minulle rakas enkä halua lapsilleni uusperheen elämää. Sain elää monta onnellista vuotta ja sain lapset juuri oikean ihmisen kanssa.
Olen itse totaalisesti yh, olen nätti ja normaali bmi. Minulla on terveelliset elämäntavat, en juo tai polta. Minulla on terveet, kivat lapset joilla on hyvä keskiarvo ja harrastuksia sekä ystäviä. Omistan asunnon kivalta alueelta ja minulla on vakituinen työ.
Mikä minussa ärsyttää tai tekee minusta huonon?
[/quote]
Minulla on myös korkeakoulututkinto.
Olisin sairastunut itse tai lapsemme, mikäli olisin jäänyt suhteeseen. En harrasta yhdenillan juttuja. Ja siis olen huora?
Sitä odotellessa :-D
Väsynyt provoaihe.
Itse olen yh, koska päätin hankkia lapsen yksin. Alkoi olla jo ikää enkä ollut löytänyt mieleistäni kumppania. Nyt sitten ihmiset pelkäävät, eikä suhdetta tule.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:45"]Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.
[/quote]
Kylläpä olet sydämellinen ihminen <3<3<3 Ollaanko kavereita? *puspus*
Mun äiti kidutettiin melkein kuoliaaksi isäni toimesta ollessani 12. Eron jälkeen äiskälle ei oikein miehet enää maistunut kun isänikin on ns. kunnollinen, eli akateeminen, hyvässä työssä, älykästä juttuseuraa ja hyvästä perheestä. Sattui vaan menemään sekaisin unilääkkeeksi määrätyistä mielialalääkkeistä.
Äiti sanoi, että isäni oli hänen elämänsä mies ja jos hänen kanssaan ei onnistunut ei äiti tahdo ketään muuta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:50"]Mun äiti kidutettiin melkein kuoliaaksi isäni toimesta ollessani 12. Eron jälkeen äiskälle ei oikein miehet enää maistunut kun isänikin on ns. kunnollinen, eli akateeminen, hyvässä työssä, älykästä juttuseuraa ja hyvästä perheestä. Sattui vaan menemään sekaisin unilääkkeeksi määrätyistä mielialalääkkeistä.
Äiti sanoi, että isäni oli hänen elämänsä mies ja jos hänen kanssaan ei onnistunut ei äiti tahdo ketään muuta.
[/quote]
Tuollainen on tietysti poikkeustapaus ja todistaa myös Jumalan olemassaolon. Upeaa, että äitisi selvisi. Hän ei ole silmissäni tavallinen yh vaan sankari. Puhun kuitenkin tästä normaalista roskasakista, joka tekee lapsia edes aikomatta naimisiin. Edes avomiestä eivät saa pidettyä ja juoksevat huonon itsetuntonsa takia miesten seksileluina.
Onhan ne kyllä hupasia. Munkin miestä aina iskemässä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:50"]Mun äiti kidutettiin melkein kuoliaaksi isäni toimesta ollessani 12. Eron jälkeen äiskälle ei oikein miehet enää maistunut kun isänikin on ns. kunnollinen, eli akateeminen, hyvässä työssä, älykästä juttuseuraa ja hyvästä perheestä. Sattui vaan menemään sekaisin unilääkkeeksi määrätyistä mielialalääkkeistä.
[/quote]
Tuollainen on tietysti poikkeustapaus ja todistaa myös Jumalan olemassaolon. Upeaa, että äitisi selvisi. Hän ei ole silmissäni tavallinen yh vaan sankari. Puhun kuitenkin tästä normaalista roskasakista, joka tekee lapsia edes aikomatta naimisiin. Edes avomiestä eivät saa pidettyä ja juoksevat huonon itsetuntonsa takia miesten seksileluina.
[/quote] Ollaan ateisteja, todistaa vaan että vahvoja ja rohkeita naisia on olemassa eikä koskaan voi tietää mitä ihmissuhteissa tapahtuu. Hyvin epäraamatullista olisi äitini käytös jos uskovaisia oltaisiin.
Mistä tiedät näiden "roska-yh-äitien" eron syyt? Entä sitten jos hekin kokivat lasten isän kanssa olleen liiton ainoakseen? Jos syy on kevyt, vaikka parina olemisen hankaluus tai toisen pettäminen/ihastuminen niin miksi vanhemman tulisi laittaa oma ja lapsensa hyvinvointi riskiin vain, että joku ei halveksuisi heidän yksinäisyyttään?
Ei ole kukaan mies enää kiinnostunut sen jälkeen kun erosin väkivaltaisesta lapseni isästä. Ihan ymmärrettävää eikö?
Mihinkä miestä tarvitsisin??? Riitelyyn ja mun asioihin puuttumiseen vai???? Ei kiitos.
Miksi ottaa koko sikaa, jos haluaa vain vähän makkaraa? En halua lapseni isää toiseksi lapseksi talouteen, siksi se ei ole enää kuvioissa mukana. Pärjätään taloudellisesti huomattavasti paremmin kahdestaan, ja en nyt tarkoita elareita ja yh korotusta lapsilisään. Vaan sitä, että mun palkasta jää kulujen jälkeen paremmin rahaa käteen, kuin silloin kun mies oli loisimassa mun lompakolla.
Äitini puolesta: Isäni alkoholisoitui ja alkoi tappelemaan snägäreillä ja kiskomaan äitiäni ja minua turpaan.
Omasta puolesta: joku muu oli kasvattanut poikansa täysin munattomaksi ja havaitsin, että olen kolmen lapsen äiti kahden sijasta ja täysi itsestäänselvyys miehelleni.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 03:26"]
Onhan ne kyllä hupasia. Munkin miestä aina iskemässä.
[/quote]
Muista tämä lausahdus sitten kun olet itse yh :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:43"]
Äitini puolesta: Isäni alkoholisoitui ja alkoi tappelemaan snägäreillä ja kiskomaan äitiäni ja minua turpaan.
Omasta puolesta: joku muu oli kasvattanut poikansa täysin munattomaksi ja havaitsin, että olen kolmen lapsen äiti kahden sijasta ja täysi itsestäänselvyys miehelleni.
[/quote]
Muoks: uutta miestä en ole ottanut, koska en kertakaikkiaan keksi, että miksi mutkistaisin arkeani jollain karvaperseellä. Hommaan koiran, jos haluan ympäriinsä sotkevan karvakasan sohvalle.
Olisin halunnut naimisiin, mies jopa kosi, mutta syystä tai toisesta se sitten vaan jäi. Kymmenen yhdessä eletyn vuoden jälkeen vaan emme enää mahtuneet samaan asuntoon, joten lähdin lasten kanssa pois. Tästä on jo nyt sitten taas kymmenen vuotta. Hyvin ollaan pärjätty lasten kanssa ilman heidän isäänsä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:43"]
[/quote]
Muoks: uutta miestä en ole ottanut, koska en kertakaikkiaan keksi, että miksi mutkistaisin arkeani jollain karvaperseellä. Hommaan koiran, jos haluan ympäriinsä sotkevan karvakasan sohvalle.
[/quote]
Aamen. Koira on muutenkin helppohoitoisempi ja sen voi opettaa tavoille. Se on monin tavoin hyödyllisempi kuin mies. Se ottaa sinut aina iloisesti vastaan, kun tulet kotiin, vaikka olisit käynyt vain roskiksella.
Ompa taas niin kliseinen provo että hohhoijaa. Keksi parempi. Eiköhän tämä aihekin ole jo aika kulunut?
Paljon mahtuu selityksiä lyhyisiin viesteihin. Olisikohan nyt kumminkin niin, että tuli itse hölmöiltyä? Nainen ei ole nainen ilman miestä.
Annan 3/5. Hyvin keksitty aihe ja monia koskettava, sekä tunteita herättävä. Kuitenkin perustelut samalla tosi epäuskottavia. Aineksia silti kovanluokan provoksi pienellä reenillä