Mitä yh-äidit ovat tehneet väärin...
Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.
Kommentit (98)
Mistä sä voit tietää, minkälaiset taustat perheessä on? Minäkin olen leski, mutta näkyykö se päällepäin? No, ei näy! Sitä paitsi, se on jokaisen oma asia, mitä tekevät. Ei kaikilla ole samoja, omituisia käsityksiä elämästä kuin sulla...
Monet luulee, että lapsen saaminen pelastaa paskan suhteen. Tosiasiassa vain luja ja hyvä parisuhde kestää lapsen saamisen.
Mistä muuten tiedät kuka on yh ja keillä yhteishuoltajuus? Kyttäätkö kaikkien tuttujen ovilla, että hakeeko isi koskaan lapsia luokseen vai oletko kuulustellut heidät läpi?
Lähipiirini yh:t ovat tehneet lapset juopolle, väkivaltaiselle tai yhdenyön hoido(i)lle. Lasta riepotetaan hoitopaikasta toiseen, tupakkaa vedetään ja ollaan joko siivoojia/keittäjiä/sossun elättejä. Elämänhallinnan puutetta ja ikuinen teini-ikä. Eri juttu on sitten muutama eronnut, joilla lapset olleet jo teini-ikäisiä eron aikaan. Nämä huomattavasti aikuisempia, kunnon työt ja perhettä kunnioitettu, mutta vuodet ajaneet puolisot erilleen eikä enää sovintoa löytynyt. Heitä arvostan, vaikka ovatkin yksinhuoltajina.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:54"]
Paljon mahtuu selityksiä lyhyisiin viesteihin. Olisikohan nyt kumminkin niin, että tuli itse hölmöiltyä? Nainen ei ole nainen ilman miestä.
[/quote]
Joo sinkuksi jäin ja kaulalla alkoi pullottamaan kaksineuvoinen etanagenitaali.
Ei saatana ku kulunut provo. Ap veti kyllä viikon pohjat tällä. Vähän yritystä näihin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 03:26"]
Onhan ne kyllä hupasia. Munkin miestä aina iskemässä.
[/quote]
Muista tämä lausahdus sitten kun olet itse yh :)
[/quote]
En tule olemaan yh milloinkaan, tsori ;)
Isäni kuoli, äiti jäi siis leskeksi ja yksinhuoltajaksi minulle ja isoveljelleni.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 03:26"]
Onhan ne kyllä hupasia. Munkin miestä aina iskemässä.
[/quote]
Muista tämä lausahdus sitten kun olet itse yh :)
[/quote]
En tule olemaan yh milloinkaan, tsori ;)
[/quote]
Katokato. Nyt tämä viikon surkein provo kehitti itselleen jo kristallipallon.
Itsellä tämä tuttu kuvio, että asiat ja parisuhde oli hyvin, mies toivoi kovasti lasta. Lapsi tuli ja arki ei vastannutkaan niitä miehen kuvitelmia ja pilvilinnoja. Hetkessä haluttiinkin takaisin se vapaus ja nuoruus ja kaikki mitä oli ennen lasta. Lähti, olisi tullut takaisin, en enää ottanut. Niin mitä minä tässä olen tehnyt väärin? Luottanut toiseen ihmiseen turhaa? Ottanut vastuun lapsesta, kun ei miehestä ollut vastuuta jakamaan? En ole ottanut uutta miestä elämääni vain sen takia, että mies pitää olla, ihan sama sitten onko kiinnostusta/rakkautta? Jumaliste :D olen yh ja pärjään vallan mainiosti näin. Lapsella on elämässä paljon myös niitä miehenmalleja ja hyvät välit myös isäänsä. Enkä näe että tilanne olisi jotenkin parempi, jos tässä nyt huoltajia olisi kaksi, kun niitä läheisiä ihmisiä on kuitenkin paljon.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:50"]
Mun äiti kidutettiin melkein kuoliaaksi isäni toimesta ollessani 12. Eron jälkeen äiskälle ei oikein miehet enää maistunut kun isänikin on ns. kunnollinen, eli akateeminen, hyvässä työssä, älykästä juttuseuraa ja hyvästä perheestä. Sattui vaan menemään sekaisin unilääkkeeksi määrätyistä mielialalääkkeistä. Äiti sanoi, että isäni oli hänen elämänsä mies ja jos hänen kanssaan ei onnistunut ei äiti tahdo ketään muuta.
[/quote]
Millä tavalla narkomaani on kunnollinen mies jos on fyrkkaa, nyt menee vähän ohi?
Mä tiedän useammankin kaverin, jotka ovat suht fiksuja mut jokin mömmö ajaa ihan hautaan asti.
Viimesin kuali muutama vuatta sitten, on niin kivaa sekoilla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 03:26"] Onhan ne kyllä hupasia. Munkin miestä aina iskemässä. [/quote] Muista tämä lausahdus sitten kun olet itse yh :) [/quote] En tule olemaan yh milloinkaan, tsori ;) [/quote] Katokato. Nyt tämä viikon surkein provo kehitti itselleen jo kristallipallon.
[/quote]
Katsos kun jos ero tulee, niin mies ottaa lapsen tai kuolema, niin laitos/muu sukulainen. Helppoa kuin heinänteko. Lapsi tosin jo 17-vuotias, että kohta ollaan kuivilla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:50"]
Mun äiti kidutettiin melkein kuoliaaksi isäni toimesta ollessani 12. Eron jälkeen äiskälle ei oikein miehet enää maistunut kun isänikin on ns. kunnollinen, eli akateeminen, hyvässä työssä, älykästä juttuseuraa ja hyvästä perheestä. Sattui vaan menemään sekaisin unilääkkeeksi määrätyistä mielialalääkkeistä. Äiti sanoi, että isäni oli hänen elämänsä mies ja jos hänen kanssaan ei onnistunut ei äiti tahdo ketään muuta.
[/quote]
Millä tavalla narkomaani on kunnollinen mies jos on fyrkkaa, nyt menee vähän ohi?
Mä tiedän useammankin kaverin, jotka ovat suht fiksuja mut jokin mömmö ajaa ihan hautaan asti.
Viimesin kuali muutama vuatta sitten, on niin kivaa sekoilla.
[/quote] Silloin kun vanhempani perheen perusti oli isäni esimerkki kunnollisesta mieheltä. Ei ole narkomaani, pelkästään työstressiin määrättyjä unilääkkeitä ja tietenkin rankka työ ja sen aiheuttama ahdistus ja napasahdus. Hän ei ole pahoinpidellyt ketään äitini jälkeen ja lääke on vaihdettu.
Eli sillä lailla kunnollinen, ettei kukaan hänestä uskoisi ja äitipuolenkin kanssa menee hyvin. Äitiin vaan menettänyt luottamuksen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:45"]
Kun ovat joutuneet yksinhuoltajiksi? Ovatko vain niin kranttuja miesten suhteen vai onko lapset tullee baari-iltojen seurauksena? Naurettavia nämä yh:t. En yleensä kutsu heidän lapsiaan edes meidän lasten juhliin. Miksi he eivät vain voisi mennä naimisiin? Vai eikö miehille enää kelpaa? Luulisi että aina joku peräkammarin poika löytyisi, mutta ei yh:t vain taida osata pitää miestä.
[/quote]
Mies on tehnyt tehtävänsä eikä sitä enää tarvita! Ei se ton kummempaa elo.
Tyypillistä.. Te puratte täällä oman elämänne kärsimyksen haukkumalla ihan tavallisia ihmisiä.
Kohonnut riski ei tarkoita että sen perusteella jotain tapahtuisi. Sama asia kuin sairauksissakin. Vaikka sukurasitteen perusteella olis kohottut riski kuolla sydänsairauteen, ei siihen luultavasti kuole jos hoidat itseäsi.
Kondomit ja muut ehkäisyvälineetkin keksitty, oma asia jos ei käytä. Seurustelu hieno asia, tosin ihmettelen miksi seuraamuksia heti..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:56"]
Yh:ksi voi jäädä kuka tahansa vaikka puolison kuolema takia. Aika asenteellista niputtaa kaikki yht ja heidän lapset ongelmatapauksiksi.
[/quote]
Leski on samalla tavalla arvoton naisena, kuin eronnutkin. Eikö teidän kalloonne jo mahdu että nainen ilman miestä on arvoton nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:47"]
Tulevaisuudessa yh-äidit tulevat olemaan tavallisin perhemuoto kun yhteiskunta muutuu viihdoinkin tasa-arvoisemmaksi. Naiset haluavat olla itsenäisiä ja edetä urallaan, eikä parisuhde miehen kanssa kiinnosta. Se haittaa niitä. Lisäksi monet naiset tulevat valitsemaan lesbosuhteen. Tämä on mahdollista, koska bi-naisia on enemmän kuin bi-miehiä. Perinteinen ydinperhe ei tule olemaan tulevaisuudessa tavallisin perhemuoto.
[/quote]
Niin, ja tähän piti lisätä vielä, että monet naiset eivät halua edes perhettä, eli haluavat elää yksin. Maailman ylikansoittuminongelmaa helpottuu ehkä.
Sama
Koska naiset haluu lapsia eikä miestä. Mies kelpaa vaan siittäjäksi ja elarien maksajaksi näille biologisen kellonsa riivaamille synnytyskoneille.