Yököttävät tissit :'(
Pienet, roikkuvat ketunnokat ja vielä eri pariset!
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:35"]
Tissini ovat todella ihan tubulaariset, lämpimässä. Ap
[/quote]
Minkälaiset ovat tubulaariset rinnat?
[/quote]KVG
Eli tämä ON kehityshäiriö. Mutta miksi nämä ovat normaalin muotoiset kylmässä?? Ap, vammanen
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
Jaa, tälläiset. Eihän ne rumat ole, päinvastoin. (Vasemmanpuoleinen.)
http://www.cosmeticsurgery.com/images/article_imgs/237/Coleman_Tuberous_Breast.jpg
t. mies
No ovat kyllä rumat. Eivätkä mulla ole tuollaiset. Ne ovat roikkuvammat, alaspäin sojottavat kolmiot. Ap
Ehkä pitäisi vain erota ja muuttaa johonkin luostariin. Ap
Kyllä sun pitäisi kuvia laittaa ja mitä häpeämistä on jos kerran mieskin haluaa panna?? Näitä juttuja en vaan ymmärrä.
tv.mies
No leikkaa ne tissit irti ja tee niistä korvaläpät.
Itselläni oli imetysten jälkeen 2 lasta ja yli vuoden kestävät imetykset. Rinnoista tuli tyhjät nahkaläpät. Nyt nuorin lapsi on reilu 2v. Edelleen rinnoissani on raskausarpia ja vähän tyhjää nahkaa. Mutta ovat kyllä kovasti kiinteytyneet. Harrastan kuntosalia ja tanssia. Olen treenannut rintalihaksia ja yläkroppaa. Ja voi kertoa, että kun ryhti on parantunut näyttää myös rinnat kauniimmilta :-) koko on 70d. Raskauksien myötä kuppikoko kasvoi kolmella. Myös treenaaminen ja kiinteä kroppa on vaikuttanut itsetuntooni positiivisesti. Mahanahkakin on kiinteytynyt hurjasti kovalla vatsalihastreenillä. Olo on muutenkin energinen ja liikunta tuottaa suunnattomasti iloa. Flunssatkaan ei enää vaivaa. Ja lasten kanssa jaksaa touhuta. Suosittelen kaikille ottaa liikunnan osaksi elämää :-)
On mullakin enkä pidä niitä ällöttävinä. Miesten mielipidettä en sen kummemmin mieti mut on näyttänyt kelpaavan. Ja mulla on muutakin ajateltavaa kun tissit elämässäni...
Mua ällöttää naisten huomiohuoraus ja pakkomielteet omaan vartaloon liittyen. Joillakin on ihan oikeitakin ongelmia.
Eikä säälitä, tissit on aina hyvät
Sulla on mitä todennäköisemmin tubulaariset rinnat...Olen pahoillani, samoin täällä.
Eriparitissit on vaan niin hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Eriparitissit on vaan niin hirveät.
Eipäs, vaan kauniit kuin kantajansa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
google kertoo...
Tubulaariset rinnat ovat rintojen kehityshäiriö, jossa rintakudosta ei ole muodostunut rintoihin normaalisti. Rinta on muodoltaan putkimainen "ketunnokka", jossa nännipiha on laajentunut ja rinnan alla on usein vähän tai ei laisinkaan kudosta. Kyseessä on rintojen muotohäiriö eli Suomeksi ns. putkirinta.
Tubulaarisessa rinnassa nännipihan sidekudos on venyvää ja työntää rintarauhaskudoksen alas putkimaisesti. Tilanne on pysyvä, eikä se korjaannu itsestään.