Yököttävät tissit :'(
Pienet, roikkuvat ketunnokat ja vielä eri pariset!
Kommentit (80)
jumalauta nainen!! mitä helvetin väliä minkälaiset tissit sulla on? toiset kärsii syöpätuskissaan täällä!!! turhamnaista paskaa!!!!!
Eriparitissit on kaikkein pahin vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]
[/quote]
No kiitos. Mulla on sellaiset. En oo ajatellu korjata, iahn v:tun sama mitä mieltä olette.
Joka toisella on samanlaiset rinnat, kuin sinullakin ap eli älä tee isoa ongelmaa asiasta. Nykyään joka paikassa on pyöreitä ja täydellisiä feikkirintoja eli tietenkin omassa päässä alkaa kuvitella, että omissa rinnoissa on jotain vikaa. Jos yhtään lohduttaa, minullakin on ns. putkirinnat ja kyllä ova vielä eri paria. Alle 20-vuotiaana odotin, että ne kehittyisivät ja muuttuisivat pyöreiksi, eivät muuttuneet. Seksissä aina piilottelin niitä, pidin rintsikoita päällä, kasvatin pitkät hiukset ja aina suihkussa/saunassa suojasin niitä kädellä, ettei vaan kukaan näe, miten RUMAT rinnat minulla on. Kukaan mies ei ikinä kiinnittänyt huomiota rintojeni ulkonäköön, kukaan ei koskaan haukkunut niitä ei ongelma oli omassa päässäni. Useampi puolestaan kehui niitä kauniiksi ja ihmetteli, miksi aina peitän ne. Kun rinnat olivat push up -rintsikoissa, ne näyttivät hyvältä, samoin kylmässä, mutta muuten eivät. Nyt vasta, kun ikää on 35 vuotta ja olen yhden lapsen imettänyt, en ole enää kiinnostunut omista rinnoistani. Ne ovat sellaiset, mitä ovat. Niistä ei koskaan tule täydellisiä ja pyöreitä, eikä se haittaa. Ei ole tarkoitus, että esittelisin niitä jossain ja hei, en harrasta mitään nudistirantoja. Rinnat näyttävät ihan hyviltä paidan kanssa ja se riittää. Kiva, että on edes jotain paidan alla, ettei ole ihan muodoton, mitä väliä sillä on, minkä malliset siellä paidan alla on.
Mullakin on yököttävät tissit. Olen huomannut, että paha mieleni niistä on vähentynyt, kun olen lopettanut näiden keskustelujen lukemisen ja lähtenyt uimahalliin oikeiden ihmisten pariin.
Huh, taidan olla ainoa, jolla rinnat kaunistuivat raskauksien ja imetyksen myötä..? Ennen rintani olivat pienet ja nännit melkein olemattomat (kuin pikkulapsella). Raskauksien myötä rintani suurtentuivat pysyvästi ainakin kaksi kokoa ja nännitkin tulivat juuri sellaisiksi, joista aina nuorena haaveilin :-)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]
[/quote]
No kiitos. Mulla on sellaiset. En oo ajatellu korjata, iahn v:tun sama mitä mieltä olette.
[/quote]
Näköjään ei oo ihan vitun sama sulle, koska Loukkaannuit. Ne nyt vaan näyttää kummallisilta ja oudoilta, ei voi mitään.
Täällä kanssa ap:n kuvausta vastaava varustus, itse pitäisin liivejä seksin aikana, mutta mies kyllä tykkää. Kauneus on asenteesta kiinni!
Musta tuntuu, että en harrasta enää seksiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]Eriparitissit on kaikkein pahin vaihtoehto.
[/quote]
Tiesitkö, että melkein kaikilla naisilla on eriparitissit? Niistä ei saa symmetrisiä muutakuin kirurgilla. Toisilla enemmän eriparia ja toisilla vähemmän mutta tuskin kellään täysin samankokoiset.
Ketunnokka ei ole sama asia kuin tubulaarinen. T. Söpö minikolmiotissi
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]Eriparitissit on kaikkein pahin vaihtoehto.
[/quote]
Tiesitkö, että melkein kaikilla naisilla on eriparitissit? Niistä ei saa symmetrisiä muutakuin kirurgilla. Toisilla enemmän eriparia ja toisilla vähemmän mutta tuskin kellään täysin samankokoiset.
[/quote]
Mun kolmella eksällä ei ainakaan ollut enempää tai vähempää eriparitisut eikä nykyiselläkään. :D että sinänsä. Ei se nyt ihan kauhean yleistä oo, en ainakaan usko.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]Eriparitissit on kaikkein pahin vaihtoehto. [/quote] Tiesitkö, että melkein kaikilla naisilla on eriparitissit? Niistä ei saa symmetrisiä muutakuin kirurgilla. Toisilla enemmän eriparia ja toisilla vähemmän mutta tuskin kellään täysin samankokoiset. [/quote] Mun kolmella eksällä ei ainakaan ollut enempää tai vähempää eriparitisut eikä nykyiselläkään. :D että sinänsä. Ei se nyt ihan kauhean yleistä oo, en ainakaan usko.
[/quote]
Suurimmalla osasta naisia rinnat ovat eri kokoa (vasen suurempi), se ero nyt vaan useimmiten on niin pieni ettei sitä välttämättä huomaa kuin nainen itse. Ja se syy johtuu ihan siitä, että vasemmalla puolella on sydän.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]Eriparitissit on kaikkein pahin vaihtoehto. [/quote] Tiesitkö, että melkein kaikilla naisilla on eriparitissit? Niistä ei saa symmetrisiä muutakuin kirurgilla. Toisilla enemmän eriparia ja toisilla vähemmän mutta tuskin kellään täysin samankokoiset. [/quote] Mun kolmella eksällä ei ainakaan ollut enempää tai vähempää eriparitisut eikä nykyiselläkään. :D että sinänsä. Ei se nyt ihan kauhean yleistä oo, en ainakaan usko.
[/quote]
Suurimmalla osasta naisia rinnat ovat eri kokoa (vasen suurempi), se ero nyt vaan useimmiten on niin pieni ettei sitä välttämättä huomaa kuin nainen itse. Ja se syy johtuu ihan siitä, että vasemmalla puolella on sydän.
[/quote]
Niin eli se ero ihan minimaalinen yleensä, mut sit on näitä joilla oikeasti toinen tissi on kuppia pienempi eli sellasen toki huomaa.
No voi herranisä, hankkikaa itsetunto eikä mitään silikoneja.
Kuka keskittyy seksissä johonkin yhteen ruumiinosaan (sittenhän rumat, läskit tms ei vois myöskään harrastaa aktiivista seksiä?), ja kuka niitä tissejä edes näkee omaa perhettä lukuunottamatta? Rintsikoilla saa hyvin muotoa muutettua.
Miten heikkoitsetuntoista porukkaa täällä oikein käy, kun itsetunto on tisseistä kiinni? Ovatpa ainakin aidot ja oikeat :)
Tai mene terapiaan käsittelemään itsesi hyväksymistä ja rakastamista omana itsenäsi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:49"]Täällä kanssa ap:n kuvausta vastaava varustus, itse pitäisin liivejä seksin aikana, mutta mies kyllä tykkää. Kauneus on asenteesta kiinni!
[/quote]
Nimenomaan.
Mulla on bust tuollaset tissit kun tuolla Panu-tytöllä. Vaikka olis kuinka hyvät liivit niin tissivako on sellanen 20cm pitkä viiva. Ei kiva :(
Mikset AP PIDÄ SEKSIN AIKANA JOTAIN KAUNIITA, SEKSIKKÄITÄ PUSH UP-RINTALIIVEJÄ jos noin paljon hävettää? Maailma on täynnä ihania alusvaatteita. Seksikkyys on myös asenne-kysymys. Ei meistä kukaan ole täydellinen.
Eihän niitä tissejä tarvitse kenellekään näyttää. Normaali tapa harrastaa seksiä on pimeässä ja paita päällä joten mitä ihmettä valitat? Et sinäkään halua sitä kaljamahaista ukkoasi nähdä hikoilemassa päälläsi.
Miltä naisesta tuntuu kun tisua/nänniä imetään? annan vaimolle aina ekana yhden orkun näin.. suulla imutetaan oikeaa tisua ja oikealla kädellä hierotaan klittaa..ja ei kauan niin eka orkku ihanasti tulee.. Sit alkaa vasta panohommat. Niin ja vaimollakin pienet ketunnokat,mutta aivan passelit mulle.