Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstanaiset todistavat itse että harva on löytänyt unelmamiestään

Vierailija
21.12.2021 |

Mikä on kuuminta hottia miehessä-ketjussa järjestään samat jutut:

- pitkä
- harteikas
- isot kädet
- miellyttävä (eli matala) ääni
- itsevarma
- määrätietoinen
- rohkea
- sanavalmis ja monipuolinen keskustelija, eli osaa heittää nopeaa supliikkia aiheesta kuin aiheesta
- työllä hankitut lihakset (= salilihakset, mutta ei steroidibodari)
- seksissä vievä osapuoli
- miehen taidot

Kuitenkin harva peruspertti täyttää listattuja toivomuksia.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta huomenta! Heti täältä löytyy unelmamies, ei mun ikäluokassani (40+) mikään harvinaisuus. Nuoremmissa hyvinkasvatetut vaikuttavat tosiaan olevan kortilla.

Vierailija
2/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta huomenta! Heti täältä löytyy unelmamies, ei mun ikäluokassani (40+) mikään harvinaisuus. Nuoremmissa hyvinkasvatetut vaikuttavat tosiaan olevan kortilla.

Toki palstanaiset ovat ainakin löytäneet tuollaisen unelmamiehen.

Tilastollisesti pitkiä on alle 50%, pitkistä vain osa harteikkaita, pitkistä ja harteikkaista vain osa isokätisiä, pitkistä harteikkaista ja isokätisistä vain osa matalaäänisiä, jne.

Se on outoa että palstanaiset löytävät näitä miehiä joka kiven alta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti pitkiä on alle 50%, pitkistä vain osa harteikkaita, pitkistä ja harteikkaista vain osa isokätisiä, pitkistä harteikkaista ja isokätisistä vain osa matalaäänisiä, jne.

Jep. Tuon listan kaikki kohdat täyttäviä miehiä on ehkä prosentti tai promille.

Vierailija
4/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Naisena vertaan ominaisuuksia itseeni, en toisiin miehiin.

Vierailija
5/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että vaikka 165cm nainen kutsuu 169cm miestä pitkäksi, koska vertailu itseen? Tätä sopii epäillä.

Vierailija
6/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kädet?? Ehdoton eiei!

Vierailija
7/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on lisäksi vielä varakas, akateemisesti koulutettu ja hyvä isä. Olen onnellinen. 

Vierailija
8/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vertailuhan on naisille pakkomielle, ja siinä(kään) ei makuasioita ole. Miehen kuuluu olla pidempi kookkaampi, koska kivikausi ja biologia piste.

Vierailija
9/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on lisäksi vielä varakas, akateemisesti koulutettu ja hyvä isä. Olen onnellinen. 

Miksi? Ihan rivimies verrattuna muiden palstanaisten miehiin.

Löysithän miehesi ollessasi nelikymppinen?

Vierailija
10/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että sirot ja pienet sormet tai lyhyet nakkisormet sytyttävät?

Vai kuitenkin kookas kämmen ja pitkät sormet aka isot kädet?

Vierailija
11/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että vaikka 165cm nainen kutsuu 169cm miestä pitkäksi, koska vertailu itseen? Tätä sopii epäillä.

Luet ihannelistoja. Mun 180 cm mieheni on pitkä täältä 166 cm näkökulmasta, ja hän pitää minua lyhyenä. Ei sillä ole merkitystä mikä meidän pituus on suhteutettuna muihin, keskenämmehän me ollaan kimpassa eikä pituusjonossa.

Vierailija
12/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen lukuunottamatta seksipuolta ja lihaksia. Hän on siis luonnostaan leveäharteinen eli ei ole yhtään kertaa elämässään käynyt salilla. Tekee polttopuita ja metsähommia harrastuksekseen. Komistunut vain iän myötä, minä taas rupsahtanut :)

Unohdit listalta varakkuuden ja luotettavuuden. Kaipa se sitten on pakko uskoa, että tuollaiset ovat harvinaisia, mutta eivät omassa tuttavapiirissäni.

Vierailija
13/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes tuollainen mies kävi juuri äsken toivottamassa huomenta tässä työhuoneessani. Pitkä (minun mittapuullani pitkä, 178 cm), tummat taipuisat hiukset, kirkkaansiniset silmät, luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio ja pieni timmi peppu, itsevarma, määrätietoinen. Rohkeuden määritelmää en tiedä, mutta jos rohkeutta on esimerkiksi moottoripyöräily harrastuksena (liikkunut moottoripyörillä eri puolilla maailmaa) tai se, ettei hän epäröi hetkeäkään lähteä vuokra-autolla jonnekin Balkanin maiden vuoristoteille tai Armenian maaseudulle, niin sitten voi varmaan kutsua myös rohkeaksi. Sanavalmis, keskusteleva, monipuolisesti yhteiskunnasta, kulttuurista ja tieteestä kiinnostunut, ottaa kontaktia ihmisiin liikkuessamme kodin ulkopuolella. Osaa korjata ja rakentaa, on akateemisesti koulutettu ja tekee tietointensiivistä työtä mutta viihtyy myös verstaassaan. Seksissä viemistä en ole koskaan ymmärtänyt, kyllä siinä molemmat vievät ja saavat. Ääni ei ole erityisen matala, itse asiassa ennen ensitapaamistamme olin luonut mielikuvan paljon pienikokoisemmasta miehestä äänen perusteella.

Mutta ellet olisi sisimmässäsi naisvihaaja, niin näkisit koko asian täysin päinvastoin: Lukemattomat miehet ovat todellisuudessa naisten unelmamiehiä. Listat ja kriteerit ovat nuorten juttu, aikuisten elämässä ihmiset rakastuvat ihmisiin, jotka ovat kaukana gigaleukachadeista.

Vierailija
14/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aloittajahan luetteli oman mieheni ominaisuuksia ihan kattavasti. Ulkonäön osalta meni just eikä melkein.

Vierailija
15/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes tuollainen mies kävi juuri äsken toivottamassa huomenta tässä työhuoneessani. Pitkä (minun mittapuullani pitkä, 178 cm), tummat taipuisat hiukset, kirkkaansiniset silmät, luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio ja pieni timmi peppu, itsevarma, määrätietoinen. Rohkeuden määritelmää en tiedä, mutta jos rohkeutta on esimerkiksi moottoripyöräily harrastuksena (liikkunut moottoripyörillä eri puolilla maailmaa) tai se, ettei hän epäröi hetkeäkään lähteä vuokra-autolla jonnekin Balkanin maiden vuoristoteille tai Armenian maaseudulle, niin sitten voi varmaan kutsua myös rohkeaksi. Sanavalmis, keskusteleva, monipuolisesti yhteiskunnasta, kulttuurista ja tieteestä kiinnostunut, ottaa kontaktia ihmisiin liikkuessamme kodin ulkopuolella. Osaa korjata ja rakentaa, on akateemisesti koulutettu ja tekee tietointensiivistä työtä mutta viihtyy myös verstaassaan. Seksissä viemistä en ole koskaan ymmärtänyt, kyllä siinä molemmat vievät ja saavat. Ääni ei ole erityisen matala, itse asiassa ennen ensitapaamistamme olin luonut mielikuvan paljon pienikokoisemmasta miehestä äänen perusteella.

Mutta ellet olisi sisimmässäsi naisvihaaja, niin näkisit koko asian täysin päinvastoin: Lukemattomat miehet ovat todellisuudessa naisten unelmamiehiä. Listat ja kriteerit ovat nuorten juttu, aikuisten elämässä ihmiset rakastuvat ihmisiin, jotka ovat kaukana gigaleukachadeista.

Ai niin ja kädet ovat myös asia, johon en ikimaailmassa ole kiinnittänyt huomiota. Puolisollani on ihan normaalit kädet. Ei nakkisormet mutta ei myöskään lapiot.

Vierailija
16/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että sirot ja pienet sormet tai lyhyet nakkisormet sytyttävät?

Vai kuitenkin kookas kämmen ja pitkät sormet aka isot kädet?

Isot kädet ovat minulle hyvin tärkeät ja miehelläni on universumin hienoimmat kädet. Ja ne eivät saa olla pehmeät. Häissämme muuten tunnistin mieheni käsien perusteella hääleikissä. 

Vierailija
17/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tuollainen lukuunottamatta seksipuolta ja lihaksia. Hän on siis luonnostaan leveäharteinen eli ei ole yhtään kertaa elämässään käynyt salilla. Tekee polttopuita ja metsähommia harrastuksekseen. Komistunut vain iän myötä, minä taas rupsahtanut :)

Unohdit listalta varakkuuden ja luotettavuuden. Kaipa se sitten on pakko uskoa, että tuollaiset ovat harvinaisia, mutta eivät omassa tuttavapiirissäni.

On se jossain määrin erikoista että sinun kaveripiireissäsi esimerkiksi keskipituus poikkeaa niin voimakkaasti maan keskiarvosta, ja kaikki miehet omaavat saman ruumiinrakenteen, matalan äänen, kookkaat kädet, jne.

Vierailija
18/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jossain määrin erikoista että sinun kaveripiireissäsi esimerkiksi keskipituus poikkeaa niin voimakkaasti maan keskiarvosta, ja kaikki miehet omaavat saman ruumiinrakenteen, matalan äänen, kookkaat kädet, jne.

Ehkä kaikki palstanaiset ovat samalta paikkakunnalta, ja siellä asuu vain pitkiä ja raamikkaita miehiä jotka ovat muutenkin stereotyyppisiä ihannemiehiä joissa yhdistyy koulutus, varakkuus, käden taidot ja päälle se täydellisyys perheenisänä.

Se vain ihmetyttää että jos kaikilla naisilla kerran on sellainen, miksi etusivulla on taas lukuisia ketjuja joissa valitetaan aviomiehistä ja siitä kun ei kunnon miestä löydy?

Vierailija
19/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lista sisältää niin monet ristiriidat että sellaisen miehen olemassa olo Suomessa on epätodennäköistä.

Ei-estynyt mutta ei-narsisti mies joka on fyysinen muttei stereoidi-seppo jolla on esimiehen supliikkitaidot mutta tekee arvostettavaa työtä erikoisosaamisellaan. Sitten ne remppa-auto- ja välinehuoltajan taidot, kokki+kodinhuoltaja+viini asiantuntija poliittisella asiantuntemuksella sekä humanistin luonteella.

Tietenkin suotavaa sellaisella miehellä vielä olla uudehko tehokas saksalainen näyttävä auto, iso kello (EI muovinen) velka valmis design-asunto ja tunnettujen designereiden vaatteita. Ironista että tylsän tavismiehen on varsin epäedullista edustaa vihreitä arvoja halpis-sähköautolla naisille. Tesla or nothing?

Vierailija
20/52 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä se johtuu, mutta näin se on. Ystäväpiirini miehissä lähes kaikki (ei kaikki kuten sanot minun väittäneet, kun kirjoitin "ei ole harvinaista") ovat yli 190 cm pitkiä, korkea mutta vain miehelläni on sellaiset kädet, joista minä pidän, muilla on pehmeät toimistotyöntekijän kädet ja ruumiinrakenne ei ole ihanteellinen kuten miehelläni. Luonnostaan. Eli pitkät jalat ja leveät hartiat, kapea lantio. Mieheni voisi milloin tahansa ryhtyä miesmalliksi.

Onhan se ylellistä katsella tuollaista omalla sohvalla. Välillä oikein unohdun tuijottamaan häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän