Yle: Tällaista keskustelua suomalaiset koronarokotevastaiset hoitajat ja lääkärit käyvät suljetussa Telegram-ryhmässä
Venäläistaustaisessa telegramissa hörhöillään suomalaisen terveydenhuollon kantokyvyn kustannuksella.
Kommentit (645)
Jouluaatto on jo ylihuomenna.
Korona tarttuu eniten kouluissa.
Koulujen joululomat ovat siinä määrin pitkiä että kunhan niiden aikaan ffp3:set olisi käytössä, jo sillä vähenisi paljon tartunnat. Siihen päälle pari viikkoa lisää lomaa jonka jälkeen kolme viikkoa etäkoulua, sinä aikana baarit yms. kiinni ja virus olisi maasta poissa.
Jos kansa tietäisi kuinka helppoa ja nopeaa korona on poistaa, verrattuna sen ylläpitämiseen, se alkaisi vaatimaan sen poistamista.
Mikäli olisivat päättäjät järkeviä olleet, ei koko koronaa olisi ollut enää pitkään aikaan koska se olisi varsin helppoa ollut tukahduttaa.
Nyt jos päättäisivät tukahduttaa, eli ffp3-pakko, etäkoulu, etätyöt, kaikki turhuus kiinni niin laskiaisen paikkeilla sitä ei enää olisi - tehokkaammilla toimilla tammikuun lopussa - mutta uutisia ollut että koulut pitävät auki lähiopetuksessa niin epidemia jatkuu.
Enempi joutuvat lapsetkin etäkouluja käymään tartuntojen myötä kuin siinä että kerralla lopettaisivat epidemian maasta.
Vierailija kirjoitti:
Rokotekierre ei ole ratkaisu!
Ei olekaan mutta se on paras tällä hetkellä olevista keinoista. Jospa jonakin päivänä on tehokkaat täsmälääkkeet covidiin tai tehokas yksi rokote, joka tehoaa valloilla oleviin variantteihin hyvin. Tällä hetkellä mennään jaossa olevilla rokotteilla ja ne estää vakavia sairastumisia ja kuolemia. Eihän niitä kiva ole useaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jouluaatto on jo ylihuomenna.
Korona tarttuu eniten kouluissa.
Koulujen joululomat ovat siinä määrin pitkiä että kunhan niiden aikaan ffp3:set olisi käytössä, jo sillä vähenisi paljon tartunnat. Siihen päälle pari viikkoa lisää lomaa jonka jälkeen kolme viikkoa etäkoulua, sinä aikana baarit yms. kiinni ja virus olisi maasta poissa.
Jos kansa tietäisi kuinka helppoa ja nopeaa korona on poistaa, verrattuna sen ylläpitämiseen, se alkaisi vaatimaan sen poistamista.
Mikäli olisivat päättäjät järkeviä olleet, ei koko koronaa olisi ollut enää pitkään aikaan koska se olisi varsin helppoa ollut tukahduttaa.
Nyt jos päättäisivät tukahduttaa, eli ffp3-pakko, etäkoulu, etätyöt, kaikki turhuus kiinni niin laskiaisen paikkeilla sitä ei enää olisi - tehokkaammilla toimilla tammikuun lopussa - mutta uutisia ollut että koulut pitävät auki lähiopetuksessa niin epidemia jatkuu.
Enempi joutuvat lapsetkin etäkouluja käymään tartuntojen myötä kuin siinä että kerralla lopettaisivat epidemian maasta.
Kun se ei niin yksinkertaista ole, että laitetaan vaan kaikki kiinni. Ei meidän yhteiskunta kestä sitä, että palvelut on koko ajan kiinni. Rahan pitää liikkua, että meidän elintaso säilyy. Ja lasten pitäminen etäopetuksessa lisää paljon mt-ongelmia, kun kaikilla lapsilla ei ole kovin hyvät kotiolot tai vanhemmilla ei ole mahdollisuutta olla töistä kotona lapsen kanssa. Helppoahan se olisi tukahduttaa leviäminen, kun olisi pidetty Suomi kiinni kaksi vuotta, ei olisi deltoja tai omikroneja. Se vaan ei ole mahdollista.
Jos haluat saada kuntoarvion talostasi, pyydätkö sen naapurin Masalta vai ammattilaiselta? Jos sähköt prakaavat, kieltäydytkö sähkömiehen avusta? Minä lähden siitä, eträ rokoteasiantuntijat tietävät rokotteista sen mikä tällä hetkellä.on mahdollista tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat saada kuntoarvion talostasi, pyydätkö sen naapurin Masalta vai ammattilaiselta? Jos sähköt prakaavat, kieltäydytkö sähkömiehen avusta? Minä lähden siitä, eträ rokoteasiantuntijat tietävät rokotteista sen mikä tällä hetkellä.on mahdollista tietää.
Tämä! Ilmeisesti koronarokotteita kovasti kritisoivat paikkaavat itse hampaansa! Tiedättekö muuten, mikä muoviyhdiste on kyseessä, kun hammaslääkäri on hampaanne paikannut? Aivan, en minäkään, mutta olen luottanut koulutuksen ja asiat opiskelleeseen hammaslääkäriin. Samalla tavalla luotan rokoteteknologiasta oikeasti perillä oleviin tahoihin enkä nettipalstalla öyhöttäviin ihmisiin ja feikkivideoihin ja suosittelen lämpimästi samaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotekriittisillä/salaliittoteorioihin uskovilla täytyy olla pääkopassaan jokin vinouma, joka vaikuttaa suhteellisuudentajuun. Useimmat näistä ovat myös persuja, joka vahvistaa tätä olettamusta.
Rokotevastaisilla (ei heitä voi kriittisiksi sanoa) on jonkinlainen emotionaalinen tarve vastustaa asiaa, ja tämä tunnevyöry ikään kuin sumentaa järjellisen ajattelun, kaventaa suhteellisuudentajua ja kokonaisuuden hahmottamista sekä estää heitä ottamasta vastaan oman uskomuksensa kumoavaa tietoa.
Kuulostaa tilalta, jossa ollaan hyvin lähellä psykoosia. "Psykoosilla tarkoitetaan tilaa, jossa henkilön todellisuudentaju on heikentynyt ja hänellä on huomattavia vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei."
Näitä ihmisiä sitten käyttävät häikäilemättömästi sitten hyväkseen ne propagandaa levittävät tahot (sekä henkilöt, ryhmät että valtiot), jotka tekevät sitä itsekkäistä taloudellisista ja/tai poliittisista syistä.
Sellaista en usko. Kun katsoo euroopan maiden kuolematilastoja niin se kertoo meille suoraan minkälainen väestökato on nyt rokotusten esimerkkivaltioilla. Euroopan maat ovat vallan hyvä esimerkki tästä koska rokotukset ovat edenneet samalla lailla koko EU.n koronapandemian ajan. Probakandaa tulee myös TV.n kautta, esimerkiksi ei ole kerrottu, kuinka USA:ssa suositeltiin koronalääkkeeksi positiiseksi todetuille henkilöille Remdesiviiriä. Myös EU.n kautta mahdollisesti myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ilmeisesti koronarokotteita kovasti kritisoivat paikkaavat itse hampaansa! Tiedättekö muuten, mikä muoviyhdiste on kyseessä, kun hammaslääkäri on hampaanne paikannut? Aivan, en minäkään, mutta olen luottanut koulutuksen ja asiat opiskelleeseen hammaslääkäriin. Samalla tavalla luotan rokoteteknologiasta oikeasti perillä oleviin tahoihin enkä nettipalstalla öyhöttäviin ihmisiin ja feikkivideoihin ja suosittelen lämpimästi samaa muille.
Suomi on aina kulkenut Ruotsinmallin mukaisesti kautta historiankulun "kannukset" kiiltäen. . miksi ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aina kulkenut Ruotsinmallin mukaisesti kautta historiankulun "kannukset" kiiltäen. . miksi ei enää.
Olen suomen kansalainen ja kunnioitan hallituksen toimia olla itse ottamatta kyseenalaista rokotetta. Hammaslääkärien muovipaikat ovat OK. Rokotteissa on ilmennyt alusta asti merkittäviksi katsottuja "vuotoja" niiden valossa näyttää suorastaa probakandalta kenenkää noudattaa mandaattia. Kukin voi tehdä niinkuin kukin itse haluaa. Laumasuojasuositus on yhä voimassa ja 2v.aikana ei lapsia ole ollut teholla mitä tästä voisi todeta.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suomen kansalainen ja kunnioitan hallituksen toimia olla itse ottamatta kyseenalaista rokotetta. Hammaslääkärien muovipaikat ovat OK. Rokotteissa on ilmennyt alusta asti merkittäviksi katsottuja "vuotoja" niiden valossa näyttää suorastaa probakandalta kenenkää noudattaa mandaattia. Kukin voi tehdä niinkuin kukin itse haluaa. Laumasuojasuositus on yhä voimassa ja 2v.aikana ei lapsia ole ollut teholla mitä tästä voisi todeta.?
Vauvoja on ollut teholla. Heitä ei viedä samalle teho-osastolle kuin aikuisia joten he eivät ole mukana virallisissa luvuissa.
Suhtaudun aika skeptisesti lääketeollisuuteen, mutta nämä rokotevastustajat suoltavat kyllä niin paksua jöötiä, että on todella hankala uskoa yhtikäs mitään heidän argumentteja, lisäksi kirjoitusten perusteella heidän tilastojen ymmärtäminen on hiukan heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotekriittisillä/salaliittoteorioihin uskovilla täytyy olla pääkopassaan jokin vinouma, joka vaikuttaa suhteellisuudentajuun. Useimmat näistä ovat myös persuja, joka vahvistaa tätä olettamusta.
Rokotevastaisilla (ei heitä voi kriittisiksi sanoa) on jonkinlainen emotionaalinen tarve vastustaa asiaa, ja tämä tunnevyöry ikään kuin sumentaa järjellisen ajattelun, kaventaa suhteellisuudentajua ja kokonaisuuden hahmottamista sekä estää heitä ottamasta vastaan oman uskomuksensa kumoavaa tietoa.
Kuulostaa tilalta, jossa ollaan hyvin lähellä psykoosia. "Psykoosilla tarkoitetaan tilaa, jossa henkilön todellisuudentaju on heikentynyt ja hänellä on huomattavia vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei."
Näitä ihmisiä sitten käyttävät häikäilemättömästi sitten hyväkseen ne propagandaa levittävät tahot (sekä henkilöt, ryhmät että valtiot), jotka tekevät sitä itsekkäistä taloudellisista ja/tai poliittisista syistä.
Pikemminkin rokotemyönteiset ovat niin demoralisoituja, etteivät osaa edes katsoa rokoteprosessin tuloksia. Nämä rokotteet eivät selvästikään toimi.
Koronatartunnat:
Marraskuu 2020 (rokotettu 0%): 9,191
Marraskuu 2021 (rokotettu 80% ): 29,117Koronakuolemat:
Marraskuu 2020 (rokotettu 0% ): 41
Marraskuu 2021 (rokotettu 80% ): 190Erottelisitko koronakuolemista rokotetut ja rokottamattomat, kiitos!
Tehohoidossa 90% rokottamattomia. Sairaalassa 50-70%.
Rokottamattomia 12-13% yli 12v.Kyllä aika hyvin rokotus näyttää pitävän poissa erityisesti tehohoidosta.
Piikitetyt joutuvat sairaalaan jos eivät saaneet keittosuolaa. Saattohoitoa. Oireenmukaista helpotusta, dna ja elinvaurioita ei voi korjata.
Terveyttä ei pidetä yllä piikeillä eikä lääkkeillä. Ne sairaalan covid sairaat ovat piikktettyjä jotka uskoi feikki virukseen. Moronic on peite siitä että kuolemia alkaa olla.
Tajuatko yhtään miltä kuulostat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilta hörhöiltä pitäisi poistaa luvat. Jos ei usko tieteeseen, niin sitten ei kannata olla alalla, joka pohjautuu kokemukseen, tutkimukseen ja tietoon. Jos ei tiede ja oikeat työt kiinnosta niin voi ryhtyä vaikka tubettajaksi ja bloggaajavloggaajaksi.
Aika uskontomaisia piirteitä latelet ilmoille.
Missä kohtaa tiedettä on ollut "uskoa kyselemättä" se mitä kerrotaan ja kieltää vastaargumentit kokonaan?Jos et usko asiantuntijoiden hyväksyttyjä lausuntoja vaan esität fiksua kyselemällä lisäkysymyksiä niin kyllä, olet tiedevastainen kun et luota asiantuntijoiden ammattitaitoon.
Tiedettä tekevät vain tieteilijät, muut (kuten sinä) eivät sekaannu siihen mitenkään. Todella epäkunnioittavaa ruveta jollain lukiopohjalla väittämään vastaan jollekin koulutetulle ihmiselle, ihan näkee kuinka halveksit tiedettä ja oikeaa tietoa.Ongelma onkin siinä, että tiede näistä asioista ei ole valmis. Sen sijaan päättäjiltä odotetaan päätöksiä, joten he tekevät päätöksensä toisaalta vajavaisella tiedolla, toisaalta poliittisella agendalla (mm. minkä uskotaan parhaiten turvaavan taloutta). Eivät viralliset linjaukset mitään oikeaa tiedettä ole, ja kyllä niitä kuuluukin kyseenalaistaa. Jopa tavallinen kansalainen saa kysyä ja hänelle pitää vastata + selittää millaiseen dataan vastaukset perustuvat. Tieteen tulokset muuttuvat sitä mukaa kun dataa saadaan...
Eli nyt, kun on käynyt ilmi rokotuksen antama hyvä suoja vakavaa koronatautia vastaan, aiemmin¨viisaasti epäilevällä kannalla olleiden voi olettaa suorastaan ryntäävän rokotettavaksi. Tästä olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun aika skeptisesti lääketeollisuuteen, mutta nämä rokotevastustajat suoltavat kyllä niin paksua jöötiä, että on todella hankala uskoa yhtikäs mitään heidän argumentteja, lisäksi kirjoitusten perusteella heidän tilastojen ymmärtäminen on hiukan heikkoa.
Esittäisivät asiansa edes jäsennellysti ja luotettavista lähteistä. Ilman pirujen maalaamista seinille mutuillen. Ainiin, eihän niillä ois enää mitään jaettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän taloni kunnon itse, koska olen sen itse rakentanut ja sitä itse ylläpidän ja hyvin huollan. Sama koskee kehoani.
Vierailija kirjoitti:
Telegram taitaa olla osa jonkin valtion propagandakoneistoa.
Sopivassa määrin, se on hyvä juttu. Henkinen rokotus siihen, että osaa pahempaa suodattaa. Liiallinen sensuuri pahentaa sietokykyä, sitä saatetaan joskus tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalle näistä hörhöistä vakava rokotehaitta on senkaltainen että muut ohittaa ne parilla buranalla. Päänsärky ja lievä kuume. Mutta osa sitten jaksaa ulista niitä pitkin somea. Ja sitten on vielä ne kuukautishäiriöt jotka on tulleet rokotettujen lähellä olemisesta. Varmaan pahempaa kuin sähköallergia.
No onneksi asia varmistuu lähivuosien aikana.
Joo. Ne on ne joukkokuolemat, joita Osmo mikälie lääkäri epäili tulevan 10 vuoden päästä. Niin varmaan. Kuten eri uskonlahkojen maailmanloppuennusteet. Aina jostain syystä niissäkin takaraja siirtyy kun maailma ei loppunutkaan jonkun shamaanin enneunen mukaan.
Aivan, mielestäni korona markkinoitiin tännekin kauhukuvilla ja puheilla Italiasta, kuinka kaikki muut ovat kuolleet tänne taloon ja me odotamme kuolemaan...
Reilu viisi miljoonaa koronakuolemaa, onko se paljon vai vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilta hörhöiltä pitäisi poistaa luvat. Jos ei usko tieteeseen, niin sitten ei kannata olla alalla, joka pohjautuu kokemukseen, tutkimukseen ja tietoon. Jos ei tiede ja oikeat työt kiinnosta niin voi ryhtyä vaikka tubettajaksi ja bloggaajavloggaajaksi.
Vähän vetelet mutkia suoraksi nyt, kun väität että koronarokotteen ottamatta jättäminen tarkoittaisi sitä ettei usko tieteeseen.
Tieteen keinoinhan nuo hoitajat tekevät työtään joka päivä potilaiden hyväksi.Juuri näin, koronaan on olemassa hoidot ja lääkkeet. Ei rokote ole jumalan käsi.
Etteivät vaan olisi kokeellisia hoitoja ja lääkkeitä, pitäisikö sinun odottaa varalta kolme vuotta ennenkuin hyväksyt niiden käytön itseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän taloni kunnon itse, koska olen sen itse rakentanut ja sitä itse ylläpidän ja hyvin huollan. Sama koskee kehoani.
Voi luoja miten ylimielistä! Ai että itse olet kehosi rakentanut ja sitä huollat! Itsekin olen ikäni kuntoillut, käyn salilla, syön terveellisesti ja kasvispainotteisesti, en ole koskaan polttanut, alkoholia käytän hyvin vähän. Olen normaalipainoinen, minulla ei ole lääkityksiä. Syön myös D-vitamiinia, ulkoilen ison koiran kanssa päivittäin. Silti minulla ei tulisi mieleenkään julistaa, että: olen kuulkaa ihan itse saanut aikaan sen, että minäpä se en koskaan sairastu! Eikö olekin hienoa! On kuulkaa semmoiset ihan itse tehdyt immuniteetit, että oksat pois.
Ei, ei ja vielä kerran ei. Elämä on arvaamatonta ja esimerkiksi geenit vaikuttavat myös sairastavuuteen ja sairastamiseen tavoilla, joista emme voi tietää. Astupa sinäkin alas sieltä jostain tänne kuolevaisten joukkoon ja ota se rokote.
vitamiinia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotekierre ei ole ratkaisu!
Ei olekaan mutta se on paras tällä hetkellä olevista keinoista. Jospa jonakin päivänä on tehokkaat täsmälääkkeet covidiin tai tehokas yksi rokote, joka tehoaa valloilla oleviin variantteihin hyvin. Tällä hetkellä mennään jaossa olevilla rokotteilla ja ne estää vakavia sairastumisia ja kuolemia. Eihän niitä kiva ole useaa ottaa.
Ehkä uskomatonta mutta totta, riittävä d-vitamiini auttaa todella hyvin ja tähän liittyy sellainen mystinen juttu kun vastustuskyky sekä t-muistisolut. Juurikin tästä syystä valevaltamedia sanoo että "kyllä ruoasta saa tarpeeksi d:tä, d:tä saa helposti liikaa kun ottaa ravintolisänä" Aijaa, sitähän saa kesällä aurinkoisena päivänä helposti useamman sadan mikrogramman edestä. Suomessakin vielä 60-luvulla suositus oli 100 ug, sitten big pharma sai vallan ja suositus tippui, lopulta kymmenekseen tuosta.
https://principia-scientific.com/t-cells-really-are-the-superstars-in-f…
>"The results of the first vitamin D intervention double blind RCT for COVID was published on 29 August by researchers in Córdoba, Spain. This very well conducted study produced spectacular outcomes for the vitamin D group (n=50), virtually eliminating the need for ICU (reducing it by 96%) and eliminating deaths (8% in the n=26 control group). Although this was a small trial, the ICU results are so dramatic that they are statistically highly significant [12].
Riittävä D-vitamiini vähenti tehohoidon tarvetta 96%!
Substantially more vitamin D is required for optimal immune function than for bone health. It seems Dr Fauci is not ignorant of this, having apparently confirmed on TV and by email that he takes 6,000 IU daily! (see Dr John Campbell on YouTube Vitamin D and pandemic science, 16 September 2020). Meanwhile the US’s health body continues to recommend only 600-800 IU and the UK’s, only 400 IU".
Faucikin ottaa 150 mcg mutta lääkärit big pharman ohjeistamana suosittelee noin 10 mcg ja varoittelevat D-lisistä, viesti on että "kyllä ruoasta saa tarpeeksi". MIKSIKÖHÄN?!
https://unherd.com/2020/06/karl-friston-up-to-80-not-even-susceptible-t…
"Karl Friston: up to 80% not even susceptible to Covid-19
The influential professor's statistical observations could radically change how we lift lockdown"
"Professor Karl Friston, like Michael Levitt, is a statistician not a virologist; his expertise is in understanding complex and dynamic biological processes by representing them in mathematical models. Within the neuroscience field he was ranked by Science magazine as the most influential in the world, having invented the now standard “statistical parametric mapping” technique for understanding brain imaging — and for the past months he has been applying his particular method of Bayesian analysis, which he calls “dynamic causal modelling”, to the available Covid-19 data".
COVID on niin samanlainen muiden koronavirusten kanssa, että useimpien ihmisten T-muistisolut pystyvät hyvin todennäköisesti torjumaan sen kunhan niiden käytössä on tarpeeksi D-vitamiinia ja toki on hyvä huolehtia siitä se myös imeytyy kunnolla, siinä jeesaa esim. sinkki ja A-vitamiini.
Missä on sun kriittinen ajattelu ja lähteiden tarkastus?
FALSE: Karl Friston’s study found that most people are immune to the new coronavirus
Explanation: The scientist never signed a research of this type and only mentioned, in an interview, the possibility that a portion of the population may be less susceptible to contracting the disease for reasons ranging from natural resistance to the lesser probability of exposure to the virus due to geographical isolation
https://www.bmj.com/content/370/bmj.m3563/rr-6
https://www.aosfatos.org/noticias/nao-e-verdade-que-estudo-aponte-que-m…
https://www.poynter.org/?ifcn_misinformation=karl-fristons-study-found-…
Piikitetyt joutuvat sairaalaan jos eivät saaneet keittosuolaa. Saattohoitoa. Oireenmukaista helpotusta, dna ja elinvaurioita ei voi korjata.
Terveyttä ei pidetä yllä piikeillä eikä lääkkeillä. Ne sairaalan covid sairaat ovat piikktettyjä jotka uskoi feikki virukseen. Moronic on peite siitä että kuolemia alkaa olla.