Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikron ei aiheuta edes kuumetta

Vierailija
21.12.2021 |

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole vaarallinen.

Vain 1450 kuollutta 2 v aikana. Wanhuksia.

Tauti on suunniteltu, tavoitteena rajoitteet ja kyykytys.

Onpa huonosti suunniteltu, jos tappaa vain vanhoja ja heikkoja.

Alussa oli vaarallinen, mutta luonnon olosuhteissa lähti mutantoitumaan nopeasti ja muuttui vaarattomammaksi. Hyvä oli yritys, mutta ei ihan onnistunut niin kuin oli suunniteltu.

Vierailija
62/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rokotetuilla.

Niin näyttää olevan myös rokottamattomilla.

Ainakin lapsille (rokottamattomia ) näyttää aiheuttavan kuume taudin, saman perheen rokotetuilla aikuisille lieväoireisemman.

Ja meillä on päinvastoin. Me rokotetut vanhemmat ollaan kuumeessa ja ihan kunnon räkätaudissa kun taas muksuilla ei ole mitään oireita. Toisella on yksi rokote. Olisi ihan jees jos heilläkin olisi edes väsymystä ;-)

Kaikilla kotitestit plussia ja miehellä todettu myös virallisessa testissä tartunta. Ja sillä joka miehen altisti on todettu kaiketi omikron koska tartutti melkoisen määrän yhdellä kertaa. Ja tarttui tuo näemmä ihan 100% täällä kotonakin kaikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tunnen isän ja lapse, joilla molemmilla oli 40 asteen kuume. Isällä muutaman päivän, lapsella viikon. Ja tutkitusti omikron.

Kuoliko jompikumpi? Tuliko long covid? Tauteja tulee ja menee. Ei auta isä Petteriorpokaan evankeliumeineen.

Ei kuolleet, ei ole perussairauksia.

En tiedä long covidista. Lapsi oli kuitenkin kolme viikkoa neljän seinän sisällä.

Vierailija
64/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset täyttävät päivystyspoliklinikka kun hysteerisiä..... Eivät kuitenkaan pääse osastolle vaikka korona. On niin lievä.

Juuri näin. Ihmiset on peloteltu hysteerisiksi ja kun saavat testistä positiivisen tuloksen, alkavat hyperventiloimaan ja haluavat sairaalaan.

Vierailija
65/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli omikronissa 39 astetta kuumetta viikon ajan, ja aivan tajuton päänsärky. Pahempi kuin migreeni ikinä. Samoin oli kuumetta miehellä ja taaperoikäisellä muutaman päivän. 6-vuotias selvisi lievimmillä oireilla, nuhaa ja pientä yskää, ei kuumetta. Itsellä oli rokotuksista vierähtänyt jo melkein se puoli vuotta aikaa, siitä johtunee rajummat oireet. Mutta kyllä todellakin sitä kuumetta voi nousta. Olen kolmekymppinen ja normaalipainoinen, minulla on perussairaus mutta en ole koronan riskiryhmää.

Vierailija
66/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmonen se väsymys on? Nukahdatte pystyyn vai nukutte 24 tuntia?

Eikö sairaana yleensäkin vähän väsytä?

Itselläni on nyt menossa päivä 11 oireiden alkamisesta, ja väsymys on tällä viikolla vaivannut pahemmin kuin taudin alkuvaiheessa. Koko keho tuntuu raskaalta eikä ajatus oikein kulje, työnteko on haastavaa ja todella hidasta. Nukun 7-8 tuntia yössä tavallisen 5-6 tunnin sijaan, mutta olo on paljon väsyneempi siitä huolimatta.

Työnteko? Etkö nyt itse älyä jäädä saikulle stana? Mitävtttua?

En koe oloani täysin työkyvyttömäksikään, joten samalla setillä mennään kuin lievässä flunssassa eli etätöissä oman voinnin mukaan. Toivottavasti tämä ei ole long covid -oire vaan alkaisi pian helpottamaan.

Vierailija
67/67 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmonen se väsymys on? Nukahdatte pystyyn vai nukutte 24 tuntia?

Eikö sairaana yleensäkin vähän väsytä?

Itselläni on nyt menossa päivä 11 oireiden alkamisesta, ja väsymys on tällä viikolla vaivannut pahemmin kuin taudin alkuvaiheessa. Koko keho tuntuu raskaalta eikä ajatus oikein kulje, työnteko on haastavaa ja todella hidasta. Nukun 7-8 tuntia yössä tavallisen 5-6 tunnin sijaan, mutta olo on paljon väsyneempi siitä huolimatta.

Olethan ollut yhteydessä lääkäriin tai terveydenhuoltoon? Saatat tarvita jo sairaalahoitoa. Olen pliis heti yhteydessä. Ja lopeta työt HETI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi