Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni siivoaa huomenna?

Vierailija
02.04.2015 |

Huomenna heti aamusta koko kämpän siivoukseen. Matot ulos heti aamusta ja asunto puhtaaksi katosta lattiaan. Mulle pitkäperjantai on perinteisesti suursiivouspäivä ja tälläkn viikolla ainut päivä kun ylipäänsä ehdin siivota. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:44"]

Niin mitä sitten? Onko laissa kielletty siivous?

[/quote]

Eräässä asunnossani taloyhtiön säännöt kielsivät sunnuntaisin siivoamisen. En noudattanut keiltoa ja olin taloyhtiön hallituksessa. Kylläpä vitutti uskovaisia asukkaita.
[/quote]

Hallituksen tyyppikin saattaa häädön saada, jos aiheesta valitetaan ihan kokouksessa. Tehdään virallisesti valitus ja se käsitellään. Että silleen.

Vierailija
22/22 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:44"]

Niin mitä sitten? Onko laissa kielletty siivous?

[/quote]

Eräässä asunnossani taloyhtiön säännöt kielsivät sunnuntaisin siivoamisen. En noudattanut keiltoa ja olin taloyhtiön hallituksessa. Kylläpä vitutti uskovaisia asukkaita.
[/quote]

Hallituksen tyyppikin saattaa häädön saada, jos aiheesta valitetaan ihan kokouksessa. Tehdään virallisesti valitus ja se käsitellään. Että silleen.
[/quote] siivoamista pyhäpäivänä ei voida kieltää millään taloyhtiön säännöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän