Väritesti, miten sinne pääsee?
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015032419411519_fd.shtml
http://106.186.25.143/kuku-kube/en-3/
Tuo testi ei toimi mulla ollenkaan:
Tämä Web-sivu ei ole käytettävissä
Opera ei voinut ladata Web-sivua, sillä 106.186.25.143 ei vastannut ajoissa. Web-sivusto ei ole ehkä käytettävissä tai sinulla voi olla Internet-yhteyteen liittyviä ongelmia.
Tarkista Internet-yhteys.
Tarkista kaikki kaapelit ja käynnistä uudelleen reitittimet, modeemit tai muut verkkolaitteet, joita voi olla käytössä.
Salli Operan käyttää verkkoa palomuuri- ja virustorjunta-asetuksissa.
Jos se on jo määritetty ohjelmaksi, joka voi käyttää verkkoa, yritä poistaa se luettelosta ja lisätä se sitten uudelleen.
Jos käytät välityspalvelinta...
Tarkista välityspalvelimen asetukset tai ota yhteys verkon järjestelmänvalvojaan ja varmista, että välityspalvelin toimii. Jos et usko, että käytössä tulisi olla välityspalvelin: Valitse Opera-valikko > Asetukset > Muuta välityspalvelimen asetuksia... > Lähiverkon asetukset ja poista Käytä lähiverkossa välityspalvelinta -asetuksen valinta.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:28"]
[/quote]
Kiitos, tämä toimii :)
Mä en ymmärrä, kun muuten näen sen erivärisen ihan vilauksessa, mutta sinisten ruutujen kohdalla joudun tuijottamaan tosi pitkään ja siristelemään silmiäni ennen kuin löydän oikean. Onko muilla tällaista, vai onko mulla vaan jotain vinksallaan silmien ja sinisen suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:36"]
Mä en ymmärrä, kun muuten näen sen erivärisen ihan vilauksessa, mutta sinisten ruutujen kohdalla joudun tuijottamaan tosi pitkään ja siristelemään silmiäni ennen kuin löydän oikean. Onko muilla tällaista, vai onko mulla vaan jotain vinksallaan silmien ja sinisen suhteessa?
[/quote]
Mulla sama.
33. Lentäjän näkö.
Mä tein testin kahteen kertaan. Ekan kerran sain huonon tuloksen, sitten väänsin screeniltä kirkkautta pienemmälle ja johan erottui. Eli kuvaruudun asetukset merkitsee aika paljon....
Minkälaisia tuloksia saitte? Minulla 25. Näyttö näyttää häiritsevän vähän, kun piti välillä katsella eri suunnasta, että näkee värierot.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:36"]
[/quote]
Sininen taitaa johtua näytöstä ainakin osittain. Mitä enemmän taustavaloa, sen yhtenäisemmiltä siniset näyttää. Olisi hauska kokeilla plasmanäytöltä ja vanhalta black trinitron putkelta, joilla taustavalo ei vaikuta siihen.
Ensin 28, sitten sammutin valot ja lisäsin näytön kirkkautta --> 31.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:28"]
[/quote]
Mitähän tuolla sivulla pitäisi oiken tehdä kun ei pääse mitään neliöitä valitsemaan. Alalaidassa on vain score ja guest napit. Joitten painaminen ei hyödytä mitään.
43, ammattini perustuu tarkkaan lähinäköön, väreillä ei niin viis.
Kysyttiinkö teiltä muilta nimi? Tuli "new high score" ja kysyttiin nimi :D
Tää on ihan huuhaatesti. 45 ja olen punavihervärisokea. Virallisen testin mukaan ei mitään asiaa lentäjäksi.
Jännää, mun taas on vaikea nähdä keltaisia. Ne näyttää kaikki erivärisiltä! :D
Mä taas en erota mustien joukosta erilaista, kaikki ne on yhtä tummia
Mulla toimi päivällä, mutta ei enää. Aattelin, että se on ruuhkautunut tai mennyt nurin, kun linkki ilmestyi lltalehteenkin.