Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on yksinäinen tänään (ja aina)?

Vierailija
02.04.2015 |

Pliis, kai joku muukin. Olen yrittänyt, mutta ei onnistu, aina yksin! 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ahdistuin ensimmäistä kertaa ihan kunnolla siitä miten yksin olen. Ryömin lattialla keittiöön sillä jalkani on murtunut ja lysähdin kesken matkaa kun korkea kuume otti veronsa. Aloin siinä sitten pillittää niin että koira tuli katsomaan mikä tuolle yhdelle tuli. Hetken kuluttua alkoi jo naurattaa se lattialla nyyhkyttäminen.

Lähisukulaisista on jäljellä (omalla asuinalueella) vain isä ja isoäiti. Isän kanssa ei tulla juttuun ja isoäiti on jo vanha. Läheisiä ystäviä on, mutta heistä lähes kaikki on muuttaneet todella kauas töiden ja opiskelujen vuoksi. Olen itse suunnitellut nostavani kytkintä jahka saan raha-asiat hoidettua. Ei tämä nimittäin näin voi mennä, jossakin on pakko olla uusia alkuja.

Vierailija
22/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 30! Ja koirallesi rapsutuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:23"]

Tsemppiä 30! Ja koirallesi rapsutuksia :)

[/quote]

Kiitämme!

Ja tsemppiä myös kaikille muille yksinäisille. :)

Vierailija
24/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
25/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan

Vierailija
26/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täälläkin yksi.

Vierailija
27/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki naisia? Oikeasti yksin, vai "yksin parisuhteessa"?

Vierailija
28/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 40 v vanhapiika, ei kavereita, ei mitään ihmissuhteita, vanhemmatkin asuu talvet ulkomailla. Joten yksin tässä taas pyhät vietetään kuten aina. Eipä se toisaalta enää ahdista, olen tottunut. Viinaa aion juoda kyllä reippaasti.

Vierailija
29/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 40 v vanhapiika, ei kavereita, ei mitään ihmissuhteita, vanhemmatkin asuu talvet ulkomailla. Joten yksin tässä taas pyhät vietetään kuten aina. Eipä se toisaalta enää ahdista, olen tottunut. Viinaa aion juoda kyllä reippaasti.

Vierailija
30/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:35"]

Minä! 40 v vanhapiika, ei kavereita, ei mitään ihmissuhteita, vanhemmatkin asuu talvet ulkomailla. Joten yksin tässä taas pyhät vietetään kuten aina. Eipä se toisaalta enää ahdista, olen tottunut. Viinaa aion juoda kyllä reippaasti.

[/quote]Vähän sama, paitsi viistoista vuotta nuorempi.. Tää on todella harmillista -ap : (

Vierailija
31/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 40 v vanhapiika minäkin. Kaverit omien perheidensä kanssa, vanhemmat ja muut sukulaiset kaukana, eikä välit muutenkaan kovin lämpimät. Tänään ei ahdista, mutta jossain vaiheessa viikonloppua varmasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan