Tein äsken merkittävän havainnon Prismassa
Vihanneshyllyillä on kauniita nuoria naisia ja kaljahyllyillä mahakkaita vanhoja miehiä.
Kommentit (40)
Itse tein huomion tällaisen huomion Prismassa: läskejä kaikkialla. Se tosin on sama huomio, jonka teen, liikuin sitten melkein missä tahansa.
Minä taas olen huomannut Prismassa paljon näitä aasialainen nainen+suomalainen mies pariskuntia. Ne miehet on muuten tosi rumia, lyhyitä ja läskejä ja muutenkin vaikuttavat oudoilta ja haisevat pahalle.
Ihan höpöhöpöä.
Tai no, ne tytöt on siiderihyllyllä, mutta ne on ihan siinä kaljojen vieressä. Ei naikkoset Suomessa jää miehiä huonommiksi alkoholin kulutuksessa.
Millä hyllyllä oli kananpersetukkaisia ylipainoisia naisia?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:17"]
Itse tein huomion tällaisen huomion Prismassa: läskejä kaikkialla. Se tosin on sama huomio, jonka teen, liikuin sitten melkein missä tahansa.
[/quote]
Olisit tullut pois sieltä sovituskopista, siellä on sulle liikaa peilejä...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:19"]
Minä taas olen huomannut Prismassa paljon näitä aasialainen nainen+suomalainen mies pariskuntia. Ne miehet on muuten tosi rumia, lyhyitä ja läskejä ja muutenkin vaikuttavat oudoilta ja haisevat pahalle.
[/quote]
Eli siis miehen itseasiassa kannattaa olla ruma ja lyhyt niin saa kauniin ja mukavan ja pienen naisen !?!?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:20"]
Millä hyllyllä oli kananpersetukkaisia ylipainoisia naisia?
[/quote]no eineshyllyllä tietysti!
Ja kalatiskillä on salaattihyllyllä olevia kaunottaria kuikuileva friikki, joka raportoi kännykällään vauvapalstalle omia huomioitaan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Eli siis miehen itseasiassa kannattaa olla ruma ja lyhyt niin saa kauniin ja mukavan ja pienen naisen !?!?
[/quote]
Ei sitä saa, se ostetaan. Halvalla tosin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:20"]Millä hyllyllä oli kananpersetukkaisia ylipainoisia naisia?
[/quote]
Varmaan proteiini rahka hyllyllä kun laihdutus taas alussa.
Prismassa kuultua aamulla klo 9: (nainen miehelle)"pärjäätkö nyt kahdella sikspäkillä,kun kauppa on huomenna kiinni? Kyllä mä voin pyöräillä ABClle sitten jos loppuu."
Kyllä ap saa varmaan ensi joulukuussa Nobelin palkinnon sosiologiasta. Sellaista ei vielä ole, mutta kun ap:n havainto on niin mullistava, niin palkinto perustetaan. Rupea vaan jo valikoimaan sopivaa puvustoa Tukholman matkalle.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:20"]Millä hyllyllä oli kananpersetukkaisia ylipainoisia naisia? [/quote] Varmaan proteiini rahka hyllyllä kun laihdutus taas alussa.
[/quote] nyt ei ole tammikuu
Jännä juttu. Mä olen nähnyt tämän ilmiön ihan jokaisessa kaupassa. Paitsi tuossa meidän lähisiwassa käy vielä nälkiintyneitä narkkeja, jotka syö tavaraa suoraan tuoretiskiltä ja kaljatkin talo tarjoaa heille.
Minäkin tein kerran havainnon Prismassa, nimittäin sen, että exäni on henkisesti (vielä) sairaampi kuin luulinkaan.